SUPER SPIRAL POWER LAUNCHER TURBONATOR (FUEL SAVER)

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

No já doufám, že tě moje teorie nijak nepobouřila. Také jsem zvědavý na co přijdeš!
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Vašátor píše:No já doufám, že tě moje teorie nijak nepobouřila.

ne v pohode.. myslel sem si presne to same co ty :-)

Pozn. moderátora: Podle výsledků to později přehodím buď do Zajímavých úprav nebo Nepovedených pokusů. L.
Naposledy upravil(a) Atex dne stř říj 17, 2007 08:27, celkem upraveno 2 x.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Vašátor píše:Pozn. moderátora

dik no :-) snad se dostanu do uprav :-D
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Kopr
Příspěvky: 2953
Registrován: úte bře 28, 2006 21:16
Bydliště: Družec,Frýdek-Místek

Příspěvek od Kopr »

Nebo do dějin......... :D
TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984

http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Tak k tomuhle musím dát své skušenosti z roku 1986 ! Tehdy jsen pronikal do taju motoru VAZ 2102 (1200 ccm) se kterým jsem jezdil již třetí rok a začal jsem experimentovat ! Přisávání vody,el.zapalování se čtyřmi cívkami,plyn...a NEZDAŘENÝM pokusem o turbo !
Teť k věci: V sacím potrubí NAD klapkou u motoru s karburátorem NESMÍ !!! být přetlak.Tohle dejme tomu "setrvačníkové"turbo pokud bude umístěno před karbecem při roztočení naakumuluje energiji a při prudkém ubrání plynu se z něj stane turbína ženoucí vzduch do sání nad zavřenou klapku a pokud bude vše tesnit tak jediná možnost úniku přetlaku je tryskama a vzdušníkama do plovákové komory a pak to vychrstne benzín odvzdušněním plovákové komory přes ten ventilek VEN ! a rovnou na výfukové potrubí !!!
Mě se stalo totéž jen to celé bylo hnané elektro motorem ze setrvačníkem a spouštěné přes elektro spojku .
Při prvním pokusu jsem rozjel vuz cca na 60km/h rostočil setrvačník a při asi polovině plynu sepl spojku. Následovalo trhnutí a pak naštěstí jen bílý dým s pod kapoty a motor zdech !
Po kontrole co se pokazilo (nic) já VŮL to skusil znovu -naštěstí to opět nechytlo. myslím plamenem. tím skončil projekt turbo.Dnes již vím jak turbo funguje a že to jde i s karburátorem POD klapkou a po větších úpravách i NAD klapkou.
Tímto Vás nabádám k opatrnosti při pokusech tohoto druhu.!
Dovedu si to představit POD klapkou kde by to mělo nějaký účinek mít!
PS:Kdo mi nevěří ať si skusí u STOJÍCÍHO a STUDENÉHO motoru (kvůli požáru)fouknout do karbecu.
Mnoho zdaru.
Uživatelský avatar
dusin
Příspěvky: 1023
Registrován: čtv srp 26, 2004 17:42
Bydliště: Libomyšl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dusin »

To Saša:
Rozveď někde v samostatnym topicu téma karburátor a turbo(obzvlášť tu část turbo před karburátorem).Myslím,že to bude zajímat hodně lidí z fóra(a sorry za OT)
2103 - красное октябрь
21061 - экспедиционной машине/էքսպեդիցիոն մեքենա/საექსპედიციო მანქანა
2101 - Lahváček (Echt veterán 1975)
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

ty kravo saso tak ted si mne dostal ale.. . no cekal bych kdejakou zavadu ale todle teda ne. jestli mi chytne auto tak budu sakra zly.. ale tam jako toho tlaku asi moc nebude podle mne.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

no ja chci dat tenhle turbonator semhle (obrazek), tam to prece setrvacnosti nemuze vytvorit tlak.. a jestli jo tak uplne zanedbatelny.. to by snad nemelo delat tydle potize hm?
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

Atex píše:tam to prece setrvacnosti nemuze vytvorit tlak.. a jestli jo tak uplne zanedbatelny..

Chceš tam dát něco co má vytvářet tlak a přitom doufáš že to bude vytvářet pouze zanedbatelný tlak? Tomu ňák nerozumím, toto je ňáká chyba v komunikaci :rolleyes:
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

jak to muze vytvaret tlak kdyz ona je pohanena podtlakem? blbost trosku ne? o ten tlak mi tam ani nejse, no proste sem zvedav co to bude delat.
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Pajas
Příspěvky: 144
Registrován: čtv kvě 04, 2006 10:18
Bydliště: Chrudim
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Pajas »

No při ubrání plynu to setrvačností bude vytvářet tlak ne? Jinak by to asi nemělo žádný význam. No zanecháme diskuzí, uvidíme co nám ukáže Tvoje zkušenost...
LADA 2106:
1978 - 1996 majitelem můj děda
1996 - 2006 majitelem můj táta
2006 - 2009 majitelem já

Čest její památce...
Uživatelský avatar
Saša
Příspěvky: 3359
Registrován: pon črc 09, 2007 16:08
Bydliště: Litoměřice

Příspěvek od Saša »

Po bližším pohledu na obrázky nastíněný problém s přetlakem asi vyřeší turbínka sama svou malou hmotností (doufejme).
PS: Neví někdo kolik to asi váží?
VAZ 2102 r.v.74 1984-1997 "Legenda"
VAZ 21043 r.v.90 1996-White Lady - nyní v GO. VAZ 21044 r.v.96 2007-(muzeum koroze)
VAZ 2106 r.v.78 2008-a dál...
VAZ 2105 r.v.87 12/2012-Rudý dělník
Nikdy neříkejte že to nejde,protože se v zápětí objeví někdo kdo neví že to nejde a udělá to!
Uživatelský avatar
Atex
Příspěvky: 1826
Registrován: sob led 13, 2007 17:22
Bydliště: Frýdek-Místek
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Atex »

Saša píše:Neví někdo kolik to asi váží?

Saso mluvil jsem telefonicky se tremna prodejcema, vsichni mi rekli ze je to takova lehounka vecicka, ale vrtulka vypada masivne.. to bude nejaky dural nebo tak neco, hlinik to byt asi nemuze, ten by tech 10000ot/min (jak tam pisou) asi neunesl. Ja osobne si myslim ze ta turbinka nedokaze vytvorit dostatecny tlak, aby to profouklo trysky...
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu

Lada 2106, 2006 - 2013 Konec

Bratrstvo Vana Tallinn
Uživatelský avatar
Acibuk
Příspěvky: 1006
Registrován: ned lis 06, 2005 22:01
Bydliště: u maminky

Příspěvek od Acibuk »

já to chápu tak, že to bude mít přesně opačnou funkci, než blow off ventil u turba, který po ubrání plynu snižuje tlak, který vzniká setrvačností turba. Prostě když pustíš nohu z plynu, vrtulka bude ještě nějakou chvíli "tlačit vzduch" do karbu.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....

Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Uživatelský avatar
Vašátor
Příspěvky: 9339
Registrován: pon lis 01, 2004 13:56
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vašátor »

osobně bych si typnul, že to bude z plastu. Dnešní plasty se od lehkých kovů skoro nepoznají a to jak svoji pevností, tak i na pohled.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Odpovědět

Zpět na „Zajímavé úpravy a vylepšení“