Stránka 2 z 4

Napsal: ned zář 16, 2007 12:08
od Marek
Obávám se, že motorek ostřikovačů asi nebude to pravé. Je vyroben z plastových a silonových komponentů a ty nejspíš nebudou odolné chemickým látkám typu benzin a podobně. Ale zkusit to můžeš.

Napsal: ned zář 16, 2007 12:12
od Křečík Barbuška
Tak tohle bych nezkoušel ani náhodou.

Napsal: ned zář 16, 2007 12:19
od Michal Pokorný
No, nevím i kdyby ho ten benzín nerozežral, myslím že motorek z ostřikovačů nevydrží moc dlouho běžet bez přestávky.

Napsal: ned zář 16, 2007 12:43
od Dusan
no tem motercek nevydrzi...to skusal kamos na skusku po chvile zhorel motor....:(

Napsal: ned zář 16, 2007 13:33
od Acibuk
je mi jasné, že životnost není nejdelší, říkal jsem, si, že na ty starty by to možná vydrželo.navíc je jich poměrně zásoba. Byly docela bytelné, používal jsem ho k vytažení benzínu z nádrže. 20l vytahal jak nic, pak odešel, ale na druhou stranu byla radost, že ještě fungoval, podle toho, v jakém byl stavu.

Napsal: ned zář 16, 2007 15:16
od Roman
Na www.autosuciastky.sk ponukali pred casom univerzalne elektricke palivove cerpadlo, nieco podobne ako ma Myso v aute za 990Sk. Ale zmenili stranky a neviem ho tam najst. Chcelo by to si tam zavolat. Ponukali to ako lacnu nahradu palivovych cerpadiel co su v nadrzi pre feldy a favo.

Napsal: ned zář 16, 2007 16:25
od Marek
Roman píše:Na www.autosuciastky.sk ponukali pred casom univerzalne elektricke palivove cerpadlo, nieco podobne ako ma Myso v aute za 990Sk. Ale zmenili stranky a neviem ho tam najst. Chcelo by to si tam zavolat. Ponukali to ako lacnu nahradu palivovych cerpadiel co su v nadrzi pre feldy a favo.
¨

Jen pro informaci - palivové čerpadlo na Favorita / Felicii (s jednobodovým vstřikováním) stojí v Česku něco kolem 700 Kč, pro Felicii MPi je asi o dvacku dražší.


Opakuji znovu !!! - pro Ladu musí mít to čerpadélko velmi malý výstupní tlak!!!

Napsal: ned zář 16, 2007 21:25
od Dusan
No to by snad slo urobit prepustaci ventil zo spruzinkou.... staci na to aj stojanova vrtacka. Dokonca namontovat to hned pri nadrzi a odpadlo by spatne potrubie :)

Napsal: pon zář 17, 2007 07:15
od Marek
Acibuk zpětné potrubí má!!!

Navíc u elektrického čerpadla MUSÍ být zpětné potrubí naprosto vždy, protože elektrické čerpadlo nemá uvnitř sebe žádný ventil, který umí zastavit tok paliva. Znamená to, že pokud uškrtím výstupní vedení paliva, hrozí poškození čerpadla nebo prasknutí některé hadice v důsledku zvýšení tlaku. U Lady by spíš hrozilo, že tlak paliva přetlačí plovák v karburátoru a přelije karburátor palivem tak, že poteče jeko v pohádce "Hrnečku, vař!".

Napsal: pon zář 17, 2007 07:36
od Acibuk
Marek píše:Acibuk zpětné potrubí má!!!
Zkusím zavolat do servisu, kolik stojí nové palivové. Litr bych ještě přežil.

Napsal: pon zář 17, 2007 09:30
od Majo
nove palivove elektricke nizkotlake bosh 3800Sk :-P

Napsal: pon zář 17, 2007 10:44
od Roman
No Marek s tvojim tvrdenim, ze elektricke cerpadlo musi mat spiatocku VZDY si dovolim nesuhlasit. Osobne som jazdil so TAZ1500 mikrobus, ktora ma elektricke palivove cerpadlo vzadu pod podlahou, kusok od nadrze, vpredu ma ten rozdelovaci bazmek z Favorita z ktoreho ide zpiatocne potrubie do nadrze a cuduj sa svete, po nejakom case auto prestalo jazdit, po zisteni ze nedostava benzin bol ten rozdelovac odpojeny a TAZ frcala ako predtym. Kedze som tvrdil, ze to tam patri,kupili sme novy a auto s nim slo asi 80km bez problemov a potom nasledovala strata vykonu az zastavenie. Po opatovnom zapojeni cerpadla na priamo jazdi TAZ dodnes a to je asi 6rokov ak nie viac. A spotreba je stale zodpovedajuca typu a veku vozidla. Takze nikdy nehovor nikdy :D. V Mysovom aute sme zpiatocku samozrejme dorobili a je tam zapojeny aj ten rozdelovac z favorita.

Napsal: pon zář 17, 2007 11:30
od Myso
este jedna moznost je, mal to trnavsky marek na tom cervenom zigulovi, ktoreho teraz prasia vychodniari, tam bolo elektricke podavacie cerpadlo a vpredu na blatniku nejaky redukcny ventil, ktory udrzoval nastaveny tlak v palivovm systeme, a nemal tam spiatocku. dodnes neviem pochopit ako to fungovalo...

Napsal: pon zář 17, 2007 11:30
od Wolf
Roman píše:No Marek s tvojim tvrdenim, ze elektricke cerpadlo musi mat spiatocku VZDY si dovolim nesuhlasit....
Ja jsem mel kdysi sluzebni petimistnou 1203, tehdy jeste 12-ti stovku a v generalce dostala novou karoserii a dali ji take el. pumpu, se zpateckovou vetvi ani neztraceli cas a tak tam behala po celou dobu, co jsem s ni jezdil. W.

Napsal: pon zář 17, 2007 11:32
od Myso
je pravda ze u tych 1203 to mozno funguje prave preto, ze to cerpadlo nema moc velky tlak, mne sa pri niektorych nastaveniach motora stavalo, ze vo vysokych otackach nestihalo davkovat, stacilo ale prevrtat motor z 1600 na 1700 a uz je vsetko v poriadku, tocim to do nebies a nic ma nezastavi (je pravda ze tam mam ostrejsiu vacku proti tej 1600...) :weedman: