Stránka 2 z 3

Napsal: ned zář 09, 2007 20:55
od Majo
to je fuk, konkor je olej, ale nie na kontakty :P
to je ako keby ste riesili co je to "body" proste je rozhodujuce cele oznacenie aj s cislom...
na kontakty je Kontox ale ten sa uz tusim nevyrabi, namiesto toho su kadejake polske sr....

Napsal: ned zář 09, 2007 21:03
od Michal Pokorný
Ale za to se stéle vyrábí starej dobrej Kontaktol (vyrábí ho Druchema)

Napsal: ned zář 09, 2007 21:23
od Nulašestka
Kontaktol ale dost matní a leptá plasty, na to pozor, málem jsem tím to stropní osvětlení znehodnotil. :shock:

Napsal: ned zář 09, 2007 21:32
od Majo
neviem jak je to u kontaktolu ale u kontoxu byvalo viac druhov, cistiaci, mastiaci, cistiaci/mastiaci, mastiaci/cistiaci.... ... :(

Napsal: pon zář 10, 2007 08:56
od Michal Pokorný
Kontaktol je bohužel pouze jeden.
Kontoxů bylo skutečně více druhů co si pamatuju tak snad měli i nějaké číselné označení jako třeba Kontox 5 nebo Kontox 10 , a měli i barevné odlišení. Modré nápisy měl čistící, červené měl omezeně čistící a konzervační atd.

Napsal: sob lis 17, 2007 23:48
od Majo2103
To vnútorné osvetlenie mi liezlo na nervy,tak som na spolujazdcovej strane vyšruboval z kasne ten spínač,ktorý to spína,odcvakol som od neho drát a vrátil na miesto.Vnútorné osvetlenie trvalo vyradené.K vráteniu do pôvodného stavu stačí drát zapojiť nazad.

Napsal: pon lis 26, 2007 13:31
od Sid
Vymýšľate tu pekné patenty :roll: Ono stačí vybrať žiarovku von a už to nesvieti. V prípade potreby stačí vložiť žiarovku späť a je to. Jednoduché a veľmi účelné.

Napsal: pon lis 26, 2007 16:19
od Maysner
Sid píše:Vymýšľate tu pekné patenty :roll: Ono stačí vybrať žiarovku von a už to nesvieti. V prípade potreby stačí vložiť žiarovku späť a je to. Jednoduché a veľmi účelné.
jednodussi si pohrat 10 sekund s najitim mezipolohy prepinace a svetlo nesviti :P

Napsal: pon lis 26, 2007 17:02
od Honza 21061
Já spíše přemýšlím, jak zabudovat na neviditelné místo (kvůli originalitě) nějaký spínač, který by vyřadil přívod proudu kompletně k větvi "vnitřní a dveřní osvětlení"... Když něco dělám na autě s otevřenými dveřmi, tak mě to docela štve, že se to nedá vypnout třeba pootočením dveřních spínačů a zbytečně se to zahřívá a svítí. :roll:
Ještě musím prozkoumat, jestli to vůbec bude možné...
Pokud jde o prostříkávání, tak pevné spoje dělám Kontaktolem a spoje pohyblivé, tj. spínače apod. dělám WD- 40, který nic nenaleptává a též zbavuje koroze. Nemá sice dlouhodobou odolnost, ale hodí se všude tam, kde není vhodné Kontaktol použít (např. rozdělovač, Nulašestkou zmíněné plasty apod..)
----------------------------------
Ještě připojím dotaz, který je také k vnitřnímu osvětlení- osvětlení odkládací schránky.

Komu z vás se stává, že při zapnutí blinkrů se značně snižuje jeho intenzita s rozsvěcením žárovek? Dělá mi to jen při zapojení jedné strany. Pokud zapnu varovné blinkry, žárovka v přihrádce to v podstatě nezaznamená...
Někde se to špatně kostří, ale na co se mám přesně zaměřit? Jediné, co snad ještě nemám zkontrolované na trase blinkrů, by mohly být spoje k pojistkové skřínce, nebo přerušovač- ten by si mohl kostru půjčovat přes tuto žárovku? :roll: Ale záhada je, že se to na blikání, ani na kontrolce neprojeví...

Napsal: pon lis 26, 2007 17:08
od Atex
ohledne toho mazani je podle mne nejlepsi WD nebo GT

Napsal: pon lis 26, 2007 19:31
od Laďuša
Honza 21061 píše:Já spíše přemýšlím, jak zabudovat na neviditelné místo (kvůli originalitě) nějaký spínač, který by vyřadil přívod proudu kompletně k větvi "vnitřní a dveřní osvětlení"... Když něco dělám na autě s otevřenými dveřmi, tak mě to docela štve, že se to nedá vypnout třeba pootočením dveřních spínačů a zbytečně se to zahřívá a svítí. :roll:
...
No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:

Napsal: pon lis 26, 2007 19:34
od Maysner
Laďuša píše:
Honza 21061 píše:Já spíše přemýšlím, jak zabudovat na neviditelné místo (kvůli originalitě) nějaký spínač, který by vyřadil přívod proudu kompletně k větvi "vnitřní a dveřní osvětlení"... Když něco dělám na autě s otevřenými dveřmi, tak mě to docela štve, že se to nedá vypnout třeba pootočením dveřních spínačů a zbytečně se to zahřívá a svítí. :roll:
...
No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
dat na drat vedouci z pojistkovky jako napajeni osvetleni vypinac by ti to honzo vyresilo. vypinac si muzes dat pod palubku aby nerusil puvodni interier :P

Napsal: úte lis 27, 2007 12:49
od Honza 21061
Laďuša píše:No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
Nestačí, protože na ní jsou i hodiny, ale hlavně rádio/ pamět rádia a nechce se mi to pořád nastavovat znovu. :mrgreen:

Maysner: Díky, zkusím to tam nějak provést. Místo pro spínač už mám vymyšleno. :)

Napsal: úte lis 27, 2007 20:24
od Maysner
Honza 21061 píše:
Laďuša píše:No, vyndat pojistku č.1 tě nestačí? :mrgreen:
Nestačí, protože na ní jsou i hodiny, ale hlavně rádio/ pamět rádia a nechce se mi to pořád nastavovat znovu. :mrgreen:
u kulatych jsou hodiny zapojeny na vnitrni osvetleni? u hranataku jsou hodiny na zapalovaci :roll:

Napsal: úte lis 27, 2007 21:05
od Honza 21061
Maysner píše:u kulatych jsou hodiny zapojeny na vnitrni osvetleni? u hranataku jsou hodiny na zapalovaci :roll:
U kulatých jsou hodiny, vnitřní osvětlení i zapalovač napojeny na pojistku č. 1. A protože mám na kabel k zapalovači napojené rádio :oops: (já nic, já muzikant, tak už to bylo), tak vyřazení pojistky č. 1 znamená jak výpadek hodin, tak paměti rádia. :)
Ale jak už jsi mi navrhoval, udělám tam nějaký servisní vypínač jen na to osvětlení.