Stránka 2 z 2

Napsal: čtv zář 13, 2007 13:44
od Jirka 2103
Tak jsem dnes vyčistil to čidlo, s výsledkem spíše optického rázu (to čidlo je v motoru vidět na první pohled)



Takže bych asi podložil ten redukční ventil. Napíšete mi o tom pls něco podrobněji? Díky

Napsal: čtv zář 13, 2007 14:31
od Vašátor
Nevím, jestli v Tvém případě podložení redukčního ventilu něco vyřeší. Každopádně bych skontroloval vůle olejové pumpy (než redukčák podložíš).
Sundáš vanu motoru (motor je potřeba odšroubovat ze silembloku a za převodovku lehce zvednout heverem), pak odšroubuješ olejové čerpadlo (drží ho tuším dva šrouby - komplet i ze sacím košem), potom čerpadlo rozšroubuješ, změříš vůle na zubovém mechanismu čerpadla (viz. Tůma-knihovna)¨. Dále v tom čerpadle uvidíš silnou pružinu, která tlačí na takovej bazmek - záklopku. Pružinu podložíš tak, aby se zvětšila její síla. Klasickou podložkou cca 1mm.

Napsal: čtv zář 13, 2007 14:34
od Jirka 2103
Jo, díky.

Mělo by ýznam třeba to čerpadlo vyměnit za nové? Nebo jsou i ta olejová čerpadla dnes taková kvalita že raději ne?

Napsal: pát zář 14, 2007 17:41
od Dusan
Tak na to ti asi nikto neodpovie.... Taku odvahu nema nikto...fakt je ze kvalita dielov ide z kopca...