Napsal: pon kvě 01, 2006 20:44
Motor s vrtulou je uchyteny na plechu, ktory sa chyta tusim troma skrutkami na chladic, na 01 chladici ti prichytky zrejme nebudu, neboli ani na 05 kovom, resp boli iba dve.
prosimte,ja jsem daval do 21011 taky el saharu.je to jednoduche,vemes tu saharu,a ten moturek drží na trech matkach,a zneho trcej zbytky zavitu,ty jsem ubrousil,pak jsem ten plechovej držak trochu promacknul,aby se ta vrtule približila bliž k chladiči a aby se ten ram trochu posunul od motoru, dva srouby presne sednou k upevneni na chladič,a ten tretí musís prodloužít kouskem plechu.když to tam budes davat,tak zjistís,ze takova spodni vyztuha sahary bude vadit klinaku,tak tu vyztuhu trochu uříznes,jako vejde se to tam,aniž by se zasahovalo do karoserie,a este tam zbyde rezerva,ja jsem si este ze stareho chladice z favorita vydoloval takovej mosaznej zavit na spinaci cidlo vetraku,je to takovej mosaznej prstýnek,a v mym chladici jsem udelal diru,a jelikos je na žigulu mosaznej chladič,tak jsem vzal velkou pajku,a ten zavit jsem tam priletoval,a fungovalo to bezproblemove.hlavne tou elektrickou vrtulí získas asi 3koniky k dobruPool píše:Na mojí 02 je plech také, je připevněnej k chladiči a jenom "usměrňuje" průvan z vrtule... těžko říct jestli ten plech z 03 (s ventilátorem) má stejnou rozteč. Bylo by to fajn, kdybych jenom přehodil plechy, ale tak jednoduché to asi nebude
mě to do 2105 vlezlo na původní chladič, bylo třeba udělat jen držák na jednu stranu (20cm páskoviny a dvě díry). Potom je třeba přišroubovat řemenici vodní pumpy kratšími šrouby. Elektriku jsem řešil pomocí teplotního čidla KTY (páskou chycené ke hadici chladiče) a jednoho operačního zesilovače. Teplotu mám nastavenou na 95°C. Ventilátor je spínán pomocí originálního relé, přes 16A pojistku. Mám to tak dobastlené ve zkušebním provozu už rok .Pojistka se ještě nepřepálila, pouze s roztavil její plastPool píše:Pravděpodobně ho budu shánět z 03/06 to bude asi nejjednodušší. Ale nevím jak je tam uchycenej. Nejlepší bude zajet na vrakáč prohlídnout oba chladiče... uvidím co a jak.Roman píše:Keby si zohnal motor s vrtulou z niecoho ineho, aby bol placatejsi, nemal by to byt problem.
pokud myslíš regulátor napětí na levém podběhu, tak ti můžu říct, že to je velmi špatný nápad Pokud už bys zapojil sprvné vodiče (a nenapíchl by ses na kablík k budícímu vinutí, taky bys docela zatížil dráty od regulátoru.Pool píše:Jo jo, díky... už jsem trochu v obraze Odkud je nejlepší vzít napájení pro motorek? Asi bych to vzal přímo od regulátoru (přes pojistku).
To bude najlepšie Ten regulátor tam mně padl do oka takovej silnější drát, ale ve schématu je vidět, že to k němu vede přes spínačku a pojistku... zbytečně dlouhá trasa a možná by káble nesnesly tu zátěž. Jinak se podrž... sahara komplet s chladičem 03 za 2oo,-MZ píše:Já to bral přímo z baterie, 2103 to tak má tuším taky.
moja rec. akurat ti to spusti alarm ked ma ochranu proti poklesu napatiaDusan píše:By ma zaujimalo o kolko klesne teplota v motore ked sa netoči už vodna pumpa. Ze mi to ochladi vodu v chladiči a vybije bateriu nič moc no...
Podle me je naopak lepsi, ze se to vypne zaroven se zapalovanim. Uz to tady nekdo psal. K cemu je, ze se toci ventilator, kdyz nebezi vodni pumpa? Pak akorat chladis vodu v chladici, nikoli motor.Tomáš píše:asi by bylo lepší kdyby se vrtula točila i po vypnutí motoru do té doby než to schladne