Stránka 2 z 2
Napsal: pát srp 24, 2007 23:05
od Dusan
No liat tam olej a nevrtat sa v diferakoch vid 4,1 za 3,9 len vymenou hrusky...a potom to nebude hrkat
pripane do diferaka natrepat olej z vazelinou ako sa to robilo na 1203
ale to nesmie byt na srot diferak....
Napsal: stř zář 05, 2007 12:29
od Atex
Napsal: stř zář 05, 2007 12:32
od Malda
Mne to chroupalo dycky pri ubrani plynu - stacilo dolejt (spis nalejt
) olej a promazat predni ulozeni kardanu (drazky) a je po problemu.
Napsal: stř zář 05, 2007 12:53
od Sender
V dávnejch dobách prej se před prodejem ojetýho auta sypaly dubový piliny (aby nerachotil diferák).
Napsal: stř zář 05, 2007 14:42
od fakír
Kamarád zítra dává do šrotu 13tku žigula tak by mohl být diferák nebo celá náprava kdyby někdo chtěl.
Napsal: pát zář 07, 2007 20:34
od Atex
Sender píše:V dávnejch dobách prej se před prodejem ojetýho auta sypaly dubový piliny (aby nerachotil diferák).
jo jo
ale to vydrzelo jen chvili, kdyz si ho chtel treba prodat nebo tak
Napsal: pát zář 07, 2007 20:36
od Atex
fakír píše:Kamarád zítra dává do šrotu 13tku žigula tak by mohl být diferák nebo celá náprava kdyby někdo chtěl.
no to by nebylo spatne, odkud to ma byt? protoze jako pres celou republiku si pro nej nepojedu
:-D
Napsal: sob zář 08, 2007 11:16
od Stanley__001x
Hmm s těma pilinama to je pravda a vydrželo to docela dlouho, ale soíš bych skusil nějaký aditivum na bázi silikonu nebo něco takovýho, jsou to držáci... a ty piliny musí být hodně jemný a olej k nim bych dal nějakej nejpodřadnější PP převoďák aby se pěkně nalepili... a mam pocit že pokud nešel dif na sucho nebo v něm nebyli nějaký výrobní vady by měl u Lady vydržet přes 1mil km, ale je to jen moje doměnka, hodně hluku se dá odstranit jeho seřízením , výměnou ložisek a klavně lít nějaký castrol, shell nebo nejkvalitnější mogul- odvděčí se