Stránka 2 z 3
Napsal: úte srp 21, 2007 18:28
od Little Red Riding Hood
Koko Loko píše:sou nějaké jiné rozdíly mezi maďarským a ruským rozdělovačem vyjma víčka a palce, které jsou třeba lehce poupravit?
něco mi uniklo?.. jeké jsou rozdily v palci, víčku, co se musí upravit??:.
Napsal: úte srp 21, 2007 19:19
od Křečík Barbuška
Jsou některá víčka a palce co nesednou hned a musí se lehce upravit, něco ubrousit atd., tolik mé zkušenosti z dob když jsem tu a tam domů donesl nějakou veteš z vraků.
A to hlavní, kdybych si raději hrál se šulínkem udělal bych lépe
. Transplantace se zdařila, rozdělovače byly skříženy v jeden funkční bezvůloidní kus, implantace do vozu proběhla též dobře, dokonce to fungovalo od začátku. Od baráku jsem se přesunul pár Km na své oblíbené servisní parkoviště u Globusu, cestou jsem pozoroval funkce a kuckot se již neobjevil, jen otáčkoměr své výčiny prováděl dál, následně jsem zpozoroval vyšívající pneuventil a posléze byla diagnostikována vadná řídící jednotka ekonomizéru to jsem omezil oblíbeným bypassem. Nastavil jsem předstih, poladil to na benzin a LPG, pln radosti jsem to párkrát protočil k 8 tisícům nech vsetci vidia ako mi to pekne reve. Usoudil jsem, že je vše v nejlepším pořádku a počal se připravovat na testovací jízdu po schneltrase, bohužel při poklízení vercajku jsem začal registrovat jakýsi klepot od motoru, nu řekl jsem si asi ventily. Po chvilce jsem při výjezdu ze stání začal registrovat jakési ozvěnovité klepání, které nezmizelo ani po výjezdu ode zdi načež motor začal vyluzovat zvuky za které by se nemusel stydět ani letitý Zetor Crystal. Místo pekelné testovací jízdy následoval přesun k domovu za mohutného klepotu z pod víka tak mocného, že mou Ladu nepřehlédl jediný kolemjdoucí. Sousedi mé vozítko přirovnali k řehtačce. Teď je otázkou co se posralo, jestli se povolil nějaký štelovací šroub pod vahadlem či něco jiného pikantnějšího. Tlukot je velmi výrazný jak při otáčkách tak i volnoběhu, výkon motoru mi připadá normální neb jsem to ve smyslu slov "čo je schnilé nech odpadne" před odstavením trošku protáhl, ve čtvrtek mrknu pod víko a uvidím jak (čím) pojedu na dovolenou. Co myslíte, co se mohlo odsrát, pružina ventilu, výše zmíněný štelovací šroub? Poruchu někde níž si nepřipouštím neb to by bylo nad mé síly, nervy mám jen jedny.
Napsal: úte srp 21, 2007 19:38
od JmJ
No s retezem moc zkusenosti nemam, ale slysel sem jiz nejednou, ze prave po proturovani prestal byt napnuty retez (z vice mozny duvodu) a to pry dela docela hezky rachot. Tak treba jen tahle blbost...
A vubec, nemas me napodovat s tem tockama, to muze jen muj nihilismu plny wergl
Napsal: úte srp 21, 2007 19:51
od Křečík Barbuška
Jde o permanentní rytmické klepání s frekvencí závislou na točkách, řetěz byl napínaný nedávno a matka na napínáku se ani nehne, takže tam snad zrada nebude, ale kdo ví?
Jak nad tím přemýšlím, tak mě i rádcům po telefonu vychází nejčastěji tyto možnosti, povolený stavící šroub či matka, prasklá pružina ev. teoreticky propadlý klínek neb hlavu mám "novou" před měsícem dávanou, je to jedna z prvních a pružiny atd. jsem použil z ní, takže stáří v kombinaci s mým nešetrným zacházením mohlo vykonat své. Rád bych byl jednou v životě optimistický a věřím, že bude jen vyšroubovaný šroub, ale mám pocit, že bude v háji nějaká pružina, takže dotaz jak vyměnit pružiny na parkovišti s běžným náčiním a půjčeným pákovým samodělem na zmáčknutí pružin. Nabízí se myšlenka něčím podložit ventil, když bude píst navrchu, ale otvor svíčky vede mezi ventily, co a jak tam strčit, aby se vykompenzoval nedoběh a vzdálenost co ventil urazí k okraji hlavy? Vím, že na toto téma tu někde byla diskuze, ale nedaří se mi to najít. Shazovat hlavu dvakrát během měsíce se mi zrovna moc nechce.
Napsal: stř srp 22, 2007 13:55
od Dusan
Teoreticky sa to da aj skrutkovacom taky lepsi 1cm sirokym koncom. prestrcis skrzotvor pre sviečku piest musi byt v hornej uvrati a zaradena rychlost...ventil by ma zist max 0,5cm dole...este detail motoj izolacko trocha driek skrutkovaca aby si nezničil zavit v hlave.Inak pri tejto metode rozhodis maximalne casovanie
Dalsia moznost je natlakovat spalovaci priestor....
Napsal: stř srp 22, 2007 14:48
od Křečík Barbuška
Dusan píše:Dalsia moznost je natlakovat spalovaci priestor....
Nemám čím, zítra uvidím, někteří znalci vyhrožují kousalizací, uvidímež. Kurva, mám pocit, že je lepší mít zhnilé auto s dobrým motorem, jako byl Žluťák, než tato zdravá kurva s chřadnoucím motorem, nicméněž je třeba vytrvat a problémům čelit.
Napsal: stř srp 22, 2007 17:05
od Křečík Barbuška
Chlapci, čekal bych větší odezvu od svých soukmenovců, zatím pod vlivem moku piva Nektar Dudák 12° si problematiku moc nepřipouštím, ale mám pocit, že budu na to jako vždy sám a to se mi moc nelíbí takže co s tím? Jako ekvivalent mi sektretářka v práci nabídla některý ze svých vozů na tento týden, takže? Motor 2103 začínám chápat jako velkolepý podvod automobilky z Togliatti (Stavropol). Kurva mě ta Lada sere, Vivat 2105.
Napsal: stř srp 22, 2007 17:10
od JmJ
Hlavne zadne deprese. Osobne bych nad tim moc nedumal a asi bych to rozkuchal. Oddalovat to a teoretizovat nema asi zadny valny smysl. Zvlast, kdyz si valis doma sunky s lahvacem v ruce
Treba se ukaze, ze je to neco, co spravis sam, bez problemu a za chvili. Dokud je to zavreny a nevis co se deje, tak s tim nic neporobis, at je to co je to.
Bez na to, a ja budu z KM vysilat pozitivni vlny
(bohuzel vic ti nempomozu, neb nejsem tak znaly. leda bych ti dojel drzet kladivo).
Napsal: stř srp 22, 2007 17:18
od Štěpán
Já bych ti i pomohl, ale vzdálenost mezi našími domovy je příliš velká!
Napsal: stř srp 22, 2007 17:21
od Křečík Barbuška
Ty vlny potřebuji, momentálně trávím čas se svými spolupracovníky, slavíme moje narozky a jednoho psychopata z práce zároveň, snažte se!. Proč je mi na blití?
Napsal: stř srp 22, 2007 17:25
od Křečík Barbuška
Abych pravdu řekl jsem na nejnižším bodě svého vztahu s Ladou od doby co jsem o tato vozidla zakopl, ale věřím.
Napsal: stř srp 22, 2007 17:32
od Štěpán
Tak ti přeji Lve všechno nejlepší!!!! A neklesej duchem!!!
Já je budu mít zítra!!! Zítra máme i narozky LadaKlubu!!!
Napsal: stř srp 22, 2007 17:33
od JmJ
Koko Loko píše:Abych pravdu řekl jsem na nejnižším bodě svého vztahu s Ladou od doby co jsem o tato vozidla zakopl, ale věřím.
ze te prastim?
Napsal: stř srp 22, 2007 18:38
od Stanley__001x
Vytrvat, všechno nejlepší, dobrou oslavu a o to lepší ráno
Napsal: stř srp 22, 2007 18:57
od Křečík Barbuška
Trvám celý svůj kráký zbytečný život.