Stránka 2 z 2

Napsal: stř srp 15, 2007 18:55
od Myso
:shock: :lol: :ANAL: :axe:

Napsal: stř srp 15, 2007 19:05
od Gurn
zly napad ze

Napsal: stř srp 15, 2007 19:05
od Little Red Riding Hood
no co je myšo?:. :lol: :lol: chlapec chtěl asi menší kubatůru... já to řikal že ty malooběmové motory jednou nejlíp.. :mrgreen:

Napsal: stř srp 15, 2007 19:10
od Štěpán
Mě už taky napadlo hodit turbo na DOHC-ko :lol: Na pravý straně turbo, uprostřed mezichladič a na levo sání :lol: - to by vypadalo nádherně 8)

all

Napsal: stř srp 15, 2007 19:27
od Gurn
Ale chcete povidat ze by to nejelo

Napsal: stř srp 15, 2007 19:36
od Štěpán
Bys musel s tím turbem nafoukat hooodně směsi, aby jsi něco pocítíl. Když to udělaš timhle způsobem, tak budeš mít kompresní poměr tak 1:5 možna i míň. To už je lepši na 1500 nechat tu kliku, ale použít kratší ojnice buď z Lancie nebo z Fiaty. A budeš to mít jak odlehčený, tak malinko snížený kompresní poměr oproti sérii. Je tu ale nekde ještě kluk, co dávál turbo do 1700i, ale už se dlouho neozval.
Kucí nevite co s nim je???

Napsal: stř srp 15, 2007 19:43
od Gurn
lebo ked sem se ptal jedneho mechanika co roby zavodni motory aj kedrobil ladu zavodnu tak my povedal ze mozno byto jelo ale nevie ako oni robili z 1600 2000 a to tak ze prebrusili nejak blok az ku kanolom na vodu a vsadili tam nejake vlsoky uz nevim ake a ini pist s klukovku a ojnicu sak ja sa ho este raz opitam a napisem vam to on nam ma zehnat lada tento motor co uz nemozu pouzit na zavody to sa davalo do formul oni su take placate cele zatvorene ja sa ho zeptam nech my to povia a ja vam to potom napiseme spravim vam taku stranku jo

Napsal: stř srp 15, 2007 19:53
od Štěpán
Sežeň si knížku Premiéry nadšení - je to histori závodění v Československu od 30 do konce 80. let. Popisujou tam sice stručně, ale přeci by ses mohl dozvědě víc o tom.
Dělali dvoulitra a taky 16v hlavy u MTX Co vím tak max. výkonu na ladamotorech dosahovali něco kolem 150kW.

Napsal: stř srp 15, 2007 19:55
od Gurn
ta lada ma mnet kolem 180k

Napsal: čtv srp 16, 2007 09:37
od Myso
za 1. nauc sa pisat prosim ta, kto to ma lustit :shock:

2. ano mas pravdu, turbomotor potrebuje mensiu kompresiu, ale nie malu!!! vhodne je okolo 8:1 takze ladacky motor s 8,5:1 pojde upravit lahko, mozno bude stacit len hrubsie tesnenie pod hlavu, prip. ine/znizene piesty (u znizenych by som sa bal prepalenia).

3. ano motory 2.0 sa vrtali a vlozkovali, ale to je uplne o inom ako turbo... tam sa zase kompresia nahanala...