vetsi vykon

Moderátor: Moderátoři

Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

:shock: :lol: :ANAL: :axe:
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Gurn
Příspěvky: 10
Registrován: pát srp 18, 2006 10:52
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gurn »

zly napad ze
Little Red Riding Hood
Příspěvky: 2585
Registrován: ned zář 25, 2005 21:38
Bydliště: Olomoucity-Brnotown
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Little Red Riding Hood »

no co je myšo?:. :lol: :lol: chlapec chtěl asi menší kubatůru... já to řikal že ty malooběmové motory jednou nejlíp.. :mrgreen:
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Mě už taky napadlo hodit turbo na DOHC-ko :lol: Na pravý straně turbo, uprostřed mezichladič a na levo sání :lol: - to by vypadalo nádherně 8)
Gurn
Příspěvky: 10
Registrován: pát srp 18, 2006 10:52
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

all

Příspěvek od Gurn »

Ale chcete povidat ze by to nejelo
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Bys musel s tím turbem nafoukat hooodně směsi, aby jsi něco pocítíl. Když to udělaš timhle způsobem, tak budeš mít kompresní poměr tak 1:5 možna i míň. To už je lepši na 1500 nechat tu kliku, ale použít kratší ojnice buď z Lancie nebo z Fiaty. A budeš to mít jak odlehčený, tak malinko snížený kompresní poměr oproti sérii. Je tu ale nekde ještě kluk, co dávál turbo do 1700i, ale už se dlouho neozval.
Kucí nevite co s nim je???
Gurn
Příspěvky: 10
Registrován: pát srp 18, 2006 10:52
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gurn »

lebo ked sem se ptal jedneho mechanika co roby zavodni motory aj kedrobil ladu zavodnu tak my povedal ze mozno byto jelo ale nevie ako oni robili z 1600 2000 a to tak ze prebrusili nejak blok az ku kanolom na vodu a vsadili tam nejake vlsoky uz nevim ake a ini pist s klukovku a ojnicu sak ja sa ho este raz opitam a napisem vam to on nam ma zehnat lada tento motor co uz nemozu pouzit na zavody to sa davalo do formul oni su take placate cele zatvorene ja sa ho zeptam nech my to povia a ja vam to potom napiseme spravim vam taku stranku jo
Štěpán

Příspěvek od Štěpán »

Sežeň si knížku Premiéry nadšení - je to histori závodění v Československu od 30 do konce 80. let. Popisujou tam sice stručně, ale přeci by ses mohl dozvědě víc o tom.
Dělali dvoulitra a taky 16v hlavy u MTX Co vím tak max. výkonu na ladamotorech dosahovali něco kolem 150kW.
Gurn
Příspěvky: 10
Registrován: pát srp 18, 2006 10:52
Bydliště: Skalica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Gurn »

ta lada ma mnet kolem 180k
Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

za 1. nauc sa pisat prosim ta, kto to ma lustit :shock:

2. ano mas pravdu, turbomotor potrebuje mensiu kompresiu, ale nie malu!!! vhodne je okolo 8:1 takze ladacky motor s 8,5:1 pojde upravit lahko, mozno bude stacit len hrubsie tesnenie pod hlavu, prip. ine/znizene piesty (u znizenych by som sa bal prepalenia).

3. ano motory 2.0 sa vrtali a vlozkovali, ale to je uplne o inom ako turbo... tam sa zase kompresia nahanala...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“