To COry:
byl by si tak hodný a poslal na mail popř nafotil ten tvůj domácí stroboskop? Edenxx@seznam.cz díky
Trhanie
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 119
- Registrován: pon bře 05, 2007 10:22
- Bydliště: Kostelec nad orlicí
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj žiguláčníci, mám prosbu velikou, nejste někdo z okolí Kolína nebo poděbrad, popř kutné hory kdo by uměl sežídit karburátor,ale komplet? Nemůžu se troho šílenýho škubání zbavit...Karb kompletně rozdělaný a vyčištěný a stejně pokud šlápu lehce necitlivěji na plyn tak se jakoby utrhnou proudnice při lehce shladlém motoru a přidáním plného dokonce chcípne, prostě se zadusí...už nevím co s tím mám OZON 1500ku 2107
mam podobny problem. 2x som ostal stat lebo som doskakal uplne. namieste som vycistil karburator a zas to islo - bolo akurat trochu bordelu v plavakovej komore ale myslim ze to bude nieco ine lebo po namontovani palivoveho filtra sa to nezlepsuje. obidvakrat predtym jak som dojazdil som presiel po hrbe. skontrolujem dnes este rozdelovac a palivove cerpadlo a skusim to mojimi sikovnymi labkami uplne nedojebat.Wejra píše:Ahoj žiguláčníci, mám prosbu velikou, nejste někdo z okolí Kolína nebo poděbrad, popř kutné hory kdo by uměl sežídit karburátor,ale komplet? Nemůžu se troho šílenýho škubání zbavit...Karb kompletně rozdělaný a vyčištěný a stejně pokud šlápu lehce necitlivěji na plyn tak se jakoby utrhnou proudnice při lehce shladlém motoru a přidáním plného dokonce chcípne, prostě se zadusí...už nevím co s tím mám OZON 1500ku 2107
2103, 2103
- Luděk Ondrůch
- Příspěvky: 1516
- Registrován: pon srp 01, 2005 12:59
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
- Atex
- Příspěvky: 1826
- Registrován: sob led 13, 2007 17:22
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
jak to tak tady ctu tak ) no.. mej jsem stejny proble, pri necitlivem seslapnuti se motor jakoby zastavil a hned zase rozjel na 110%, pri neopatrnem ovladani pedalu zaclo auto velice neprijemne "hopsat" nikdo opakuji NIKDO mi v tomhle neporadil.. az sem jednoho krasneho dne jsem sundaval hlavni trysky, obedve mely rozmer 125. tak sem na prvni komoru dal vetsi (140) a v druhe ponechal 125. motor se okamzite probral, krasne reaguje na sebemensi dotyky pedalu Druhy problem na ktery jsem jeste neprisel: auto pri vysokych otackach (3000-4000) a vice prislapnutem plynu proste zdechne.. netusim co by to mohlo byt, nastartuje az tak po 15ti minutach z niceho nic a zase jede.. vymenil jsem svicky, kabely, viko rozdelovace, doladil odtrh. je to sice lepsi ale porad to trochu zlobi.. uaah... to je roman
Fiat Coupe 16VT+ - T3/4 powered - Simota intake, Big intercooler - Prosport EBC + Defi Boost Gauge - Free 2.5' exhaust - ext. Wastegate, Walbro 255 - Unit managed by lanciahf.eu
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn
Lada 2106, 2006 - 2013 Konec
Bratrstvo Vana Tallinn