Stránka 2 z 3
Napsal: ned bře 09, 2008 15:42
od Cenek
Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Napsal: ned bře 09, 2008 15:57
od Cory
Cenek píše:Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Taky isty problem som mal aj ja a tak ako pises, bud to nebrzdilo,alebo to brzdilo stale.
Napsal: ned bře 09, 2008 19:59
od popest
Cory píše:Taha ta do strany aj bez brzdenia?alebo iba pri brzdeni.
No, kdyz pustim volant jede to celkem rovně, ale pořád to má tendenci zahybat. Při brždění se to ale podstatně zhorší. Tak nevím, třeba to je skutečně způsobené tou geom.
Cenek píše:Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Když jsem to před půl měsícem rozebíral, tak tyhle hadičky jsem zkoušel profukovat a šlo to v pohodě....
Napsal: ned bře 09, 2008 20:17
od Cory
Mne to jemne taha do strany aj ked nemam rovnako nahustene predne kolesa. Moze ti jedna strana mierne pribrzdovat. Tahnie pri brzdeni je sposobene nerovnomernym ucinkom brzd. To znamena, ze ti jedna strana brzdi viac a druha menej. Takisto maju na tahanie vplyv aj zadne brzdy. Z vlastnej skusenosti - lave zadne koleso mi nebrzdilo a pri brzdeni ma to tahalo doprava a to dost silno.
Napsal: ned bře 09, 2008 21:41
od Maysner
Cory píše:Cenek píše:Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Taky isty problem som mal aj ja a tak ako pises, bud to nebrzdilo,alebo to brzdilo stale.
vnitrni steny hadic se vlivem brzdove kapaliny casem zborti. normalni jev. nedavno jsem je menil u felicie
Napsal: ned bře 09, 2008 22:50
od popest
Cory píše:Mne to jemne taha do strany aj ked nemam rovnako nahustene predne kolesa. Moze ti jedna strana mierne pribrzdovat. Tahnie pri brzdeni je sposobene nerovnomernym ucinkom brzd. To znamena, ze ti jedna strana brzdi viac a druha menej. Takisto maju na tahanie vplyv aj zadne brzdy. Z vlastnej skusenosti - lave zadne koleso mi nebrzdilo a pri brzdeni ma to tahalo doprava a to dost silno.
Ok, tak díky za rady. Podívám se na ty zadní brzdy resp. koupim nove pakny. To zas bude penez...
Napsal: ned bře 09, 2008 22:59
od Cory
Tak zasa hned kupovat nemusis.Mozno to nie je zadnymi brzdami.Ale kazdopadne ich skontroluj.Neviem kedy si menil kvapalinu a pod., ale odporucil by som ti vypustit ju,zobrat kompresor a od HBV prefuknut cely system.Najlepsie tak, ze povolis jedden odvzdusnovak, prefuknes, potom ho utiahnes a povolis druhy atd..No a potom nalej kvapalinu a odvzdusnuj od najvzdialenejsieho kolesa, cize ZP,ZĽ,PP,PĽ. Dalej moze byt zaseknuty niektory BV vzadu, ale najprv vyskusaj toto prefuknutie

Napsal: pon bře 10, 2008 11:27
od popest
Tohle není potřeba. Před 3 měsíci byl měněnej omezovač tlaku, zadní trubky. Předek je taky komplet novej i kapalina. Tímhle to určitě není. Mam pakny zasrané od brzdovky. Ještě se podívám, zda odpovídá i strana. Pokud ano, pak je to jasné.
Re: Brzdy
Napsal: sob pro 17, 2011 15:03
od 2103s
zdravim panove mam asi odlisny problem nez ostatni kolem brzd..ale nevim tudis se obracim na vas...jak davam dokupy tu moju 15 tak ted delam brzdy a nevim cim je nalakovat ci jak je ochranit...a nevim cim a jak ochranit primo valecky...tedy jejich telo to hlinikove ci co je to za slitinu..premyslel jsem jen ten hlinik ci co toje vylestit a pak polejt bezbarvim lakem ale nevim jaky je vas nazor??? pridavam foto pro ukazku...
Re: Brzdy
Napsal: sob pro 17, 2011 19:25
od Vašátor
Brzdič opískovat a dát do práškové barvy (komaxit) nebo do epoxidové barvy. Hliníkové pístky bych nechal tal jak jsou, ovšem pokud to chceš mít perfektní, tak vyleštit a nalakovat bezbarvým lakem.
Re: Brzdy
Napsal: sob pro 17, 2011 23:09
od 2103s
no to jo ale to mam piskovat takhle jako celek????a neudela to neco ten valeckum???
Re: Brzdy
Napsal: sob pro 17, 2011 23:27
od Yellow01
Jako celek rozhodně ne, musíš ty válečky vyndat a opískovat jenom třmeny. A nezapomeň si natočit do závitů nějaký obyč. šrouby co obětuješ, protože ti to jinak pískovačka rozmydlí.
Re: Brzdy
Napsal: ned pro 18, 2011 16:08
od 2103s
tak dneska jsem se pustil do takoviho jakoby lesteni...brat srezervou a zjistil sem ze na jedny strane mam na valecku praskly ty vocka jak jimy prochazi tycka ktera drzi desky....takze nejspis zavarit ale ..co to je je to hlinik??? aby dotoho kolega nesahl a nenadal tam paseku
Re: Brzdy
Napsal: pon pro 19, 2011 10:41
od Luděk Musil
To je nějakej "divnej" hliník.
Osobně bych tedy do opravy navařením nového očka nešel. L.
PS: mimochodem v pátek po obědě jste tam měli pěknou čínu. Dojel jsem sem: 49°44'29.252"N 16°10'52.134"E
a musel jsem otočit, protože přede mnou bylo několik uvízlých kamionů
Re: Brzdy
Napsal: pon pro 19, 2011 13:17
od Křečík Barbuška
Než to počneš vařit, tak věz, že uvnitř prasátka jest mezi válcem a pístkem gumička, ta asi moc ráda nebude za náhlý, z jednoho bodu směřovaný ohřev nad běžnou pracovní teplotu. Pokud bych měl něco dovařovat, tak asi na rozebraném praseti. Dle druhu poškození očka lze požít metody ignorace, zalepení dvousložkovým epoxidem či výměnou prasátka jako celku. Máš teď i takové "tekuté kovy", které po zaschnutí lze obrábět jako kov. Jen bych si dovolil poznamenat, že nové prasátko ulovíš baj voko mezi 200-300Kč. A pokud to nové před instalací vypláchneš od případných špon a pod prachovku mázneš k tomu vhodnou vazelínu, tak i vydrží.