Brzdy
Moderátor: Moderátoři
Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
BA3 2107, 1988, sky blue
Cenek píše:Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Taky isty problem som mal aj ja a tak ako pises, bud to nebrzdilo,alebo to brzdilo stale.
Cory píše:Taha ta do strany aj bez brzdenia?alebo iba pri brzdeni.
No, kdyz pustim volant jede to celkem rovně, ale pořád to má tendenci zahybat. Při brždění se to ale podstatně zhorší. Tak nevím, třeba to je skutečně způsobené tou geom.
Cenek píše:Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Když jsem to před půl měsícem rozebíral, tak tyhle hadičky jsem zkoušel profukovat a šlo to v pohodě....
Mne to jemne taha do strany aj ked nemam rovnako nahustene predne kolesa. Moze ti jedna strana mierne pribrzdovat. Tahnie pri brzdeni je sposobene nerovnomernym ucinkom brzd. To znamena, ze ti jedna strana brzdi viac a druha menej. Takisto maju na tahanie vplyv aj zadne brzdy. Z vlastnej skusenosti - lave zadne koleso mi nebrzdilo a pri brzdeni ma to tahalo doprava a to dost silno.
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Cory píše:Cenek píše:Zrovna včera jsem vyřešil podobrý problém: Auto při prudkém sešlápnutí bzrdy strhlo řízení doleva a já byl vždycky v půlce silnice. Zároveň pravé kolo někdy přibržďovalo, nebo permanentrě pískalo. Nemohl jsem na to příjít. Několikrát jsem rozhýbával válečky bez jakýhokoli efektu. Pak jsem zjistil, že kapalina se jakoby nechce vracet do hlavního brzd. válce a v pravé brzdě pak zůstává určitý tlak. Začal jsem tedy rozdělávat potrubí a samozřejmě až když jsem vyzkoušel všechny možnosti jsem přišel na to, že na vině je spojovací hadice, která vede od trubičky ke třmenům. Netuším, co se v ní stalo, ale prostě byla jen velmi špatně průchodná. Když budete řešit podobný problém, zkuste prověřit toto.
Taky isty problem som mal aj ja a tak ako pises, bud to nebrzdilo,alebo to brzdilo stale.
vnitrni steny hadic se vlivem brzdove kapaliny casem zborti. normalni jev. nedavno jsem je menil u felicie
E36 330i coupe skoro Alpina, Mauritiusblau Metallic - Crash Packet
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Dokud karu nerozdelas, nevis o ni nic
Chatka 12 forever
Buková Drift Challenge Team
Romania team 2009
Cory píše:Mne to jemne taha do strany aj ked nemam rovnako nahustene predne kolesa. Moze ti jedna strana mierne pribrzdovat. Tahnie pri brzdeni je sposobene nerovnomernym ucinkom brzd. To znamena, ze ti jedna strana brzdi viac a druha menej. Takisto maju na tahanie vplyv aj zadne brzdy. Z vlastnej skusenosti - lave zadne koleso mi nebrzdilo a pri brzdeni ma to tahalo doprava a to dost silno.
Ok, tak díky za rady. Podívám se na ty zadní brzdy resp. koupim nove pakny. To zas bude penez...
Tak zasa hned kupovat nemusis.Mozno to nie je zadnymi brzdami.Ale kazdopadne ich skontroluj.Neviem kedy si menil kvapalinu a pod., ale odporucil by som ti vypustit ju,zobrat kompresor a od HBV prefuknut cely system.Najlepsie tak, ze povolis jedden odvzdusnovak, prefuknes, potom ho utiahnes a povolis druhy atd..No a potom nalej kvapalinu a odvzdusnuj od najvzdialenejsieho kolesa, cize ZP,ZĽ,PP,PĽ. Dalej moze byt zaseknuty niektory BV vzadu, ale najprv vyskusaj toto prefuknutie
Lada 2171 Priora 1,6 MPi (2013), Lada 2105 v regenerácii (1985), Lada 21044 1,9 MPi (1998), Škoda Felícia 1,3 SPi - 40kw (1996), 2 x Babetta 210 (1984,1988), Simson 70 ccm (1989), Zetor 4011 (1966)
Re: Brzdy
zdravim panove mam asi odlisny problem nez ostatni kolem brzd..ale nevim tudis se obracim na vas...jak davam dokupy tu moju 15 tak ted delam brzdy a nevim cim je nalakovat ci jak je ochranit...a nevim cim a jak ochranit primo valecky...tedy jejich telo to hlinikove ci co je to za slitinu..premyslel jsem jen ten hlinik ci co toje vylestit a pak polejt bezbarvim lakem ale nevim jaky je vas nazor??? pridavam foto pro ukazku...
Re: Brzdy
Brzdič opískovat a dát do práškové barvy (komaxit) nebo do epoxidové barvy. Hliníkové pístky bych nechal tal jak jsou, ovšem pokud to chceš mít perfektní, tak vyleštit a nalakovat bezbarvým lakem.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Re: Brzdy
Jako celek rozhodně ne, musíš ty válečky vyndat a opískovat jenom třmeny. A nezapomeň si natočit do závitů nějaký obyč. šrouby co obětuješ, protože ti to jinak pískovačka rozmydlí.
Re: Brzdy
tak dneska jsem se pustil do takoviho jakoby lesteni...brat srezervou a zjistil sem ze na jedny strane mam na valecku praskly ty vocka jak jimy prochazi tycka ktera drzi desky....takze nejspis zavarit ale ..co to je je to hlinik??? aby dotoho kolega nesahl a nenadal tam paseku
- Luděk Musil
- Příspěvky: 10511
- Registrován: úte čer 01, 2004 07:55
- Bydliště: Vyškov/Rašov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
To je nějakej "divnej" hliník.
Osobně bych tedy do opravy navařením nového očka nešel. L.
PS: mimochodem v pátek po obědě jste tam měli pěknou čínu. Dojel jsem sem: 49°44'29.252"N 16°10'52.134"E
a musel jsem otočit, protože přede mnou bylo několik uvízlých kamionů
Osobně bych tedy do opravy navařením nového očka nešel. L.
PS: mimochodem v pátek po obědě jste tam měli pěknou čínu. Dojel jsem sem: 49°44'29.252"N 16°10'52.134"E
a musel jsem otočit, protože přede mnou bylo několik uvízlých kamionů
21011 -> (78) 84-99; 2103 -> (78) 99-04; 21073 -> (96) 04-07; 21044 -> (99) 07-13; 21044 -> (96) 12-16; Granta bílá -> 16-?; Vesta SW cross barvy Phantom (19) 20-?; 21011 - veterán (75) 12-?
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
Nemožné na počkání, zázraky do 3 dnů ´
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11032
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Re: Brzdy
Než to počneš vařit, tak věz, že uvnitř prasátka jest mezi válcem a pístkem gumička, ta asi moc ráda nebude za náhlý, z jednoho bodu směřovaný ohřev nad běžnou pracovní teplotu. Pokud bych měl něco dovařovat, tak asi na rozebraném praseti. Dle druhu poškození očka lze požít metody ignorace, zalepení dvousložkovým epoxidem či výměnou prasátka jako celku. Máš teď i takové "tekuté kovy", které po zaschnutí lze obrábět jako kov. Jen bych si dovolil poznamenat, že nové prasátko ulovíš baj voko mezi 200-300Kč. A pokud to nové před instalací vypláchneš od případných špon a pod prachovku mázneš k tomu vhodnou vazelínu, tak i vydrží.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107