Stránka 2 z 32
Napsal: ned kvě 27, 2007 21:34
od dmatej
jo, jinak jsme dnes byl na tachovsku, a Beruška docela vzbudila pozornost - a dostala pochvalu i od několika "antirusů"

Napsal: pon kvě 28, 2007 08:53
od Jiri
TAK GRATULUJI KE KOUPI A HODNĚ ŠTĚSTÍ
Napsal: pon kvě 28, 2007 09:25
od Jura Baran
Připojuji se k obecným gratulacím a věřím, že se s námi podělíš o spoustu pozitivních postřehů z provozu Berušky.
Napsal: pon kvě 28, 2007 11:05
od Majo
fiha, pekne ctenicko, pripajam sa k prianiu- hodne stastnych km bez poruch

Napsal: pon kvě 28, 2007 19:54
od ARMAN
nechci ti do toho kecat (k tomu co jsem čet na autoreview foru) ale tu dobu co se auto zajiždi bych fakt hlidal otačky a rychlost... teda jestli ji chceš mit dlouho

vytačeni motoru a rychlou jizdu si ještě užiješ dost

Napsal: pon kvě 28, 2007 20:12
od Flipper Tom
já jsem zase slyšel (jediný nový auto jsem měl favorita) že jak si auto v záběhu naučíš tak takový pak bude ?
Napsal: pon kvě 28, 2007 20:36
od ARMAN
myslim že je to mysleny vůbec k použiti auta když ho občas netočiš vic než normalně a nevyhanič pavouky z motoru a potrubi tak to "zlenivi" proto jsou nejhorši auta "po dědkovi" s malym počtem km ať už je to žigo nebo Ferarri F40 ale u uplně noveho auta je to nebezpečny že se da zratit jeho životnost

myslim že vyrobce vi co děla když řika netočit a hlidat otačky
až si koupim sve nove auto tak to 100% budu dodržovat

Napsal: pon kvě 28, 2007 20:56
od Jarda
Hm, Beruška, hezké jméno.
Spotřeba půjde během zajíždění dolu, řazení se také zaběhne a půjde lehčeji (u zpátečky to trvalo dost dlouho). Příjemě mne překvapilo že i Kalina má aukustickou signalizaci na spoustu věcí, takže oproti 110 chybí snad jen automatika topení (a samozřejmě již populární opěrky vzadu).
Na srazu jsem Kalinu prošvihnul (asi jsem zrovna bloudil na orienťáku), takže už se nemohu dočkat dalšího srazu. Zatím se budu těšit na další vyprávění o tvých zkušenostech s Beruškou.
P.S.: Jet rychle neznamená točit motor - alespoň u Lady 110, možná to u Kaliny bude podobné. Takže ta varování (jistě dobře míněná) ber s rezervou.
Napsal: pon kvě 28, 2007 20:57
od Flipper Tom
doufám že až si budu kupovat nový auto, tak mi to bude u prdele

ostatně u samary jsem už taky několikrát měnil motor
teď pracuju na novým projektu tak jsem prohlašoval že budu potřebovat služební auto - tak prej že jaký, tak jsem řekl že zondu, tak prej ok, .... (to jsem zvědav až si to najdou v nějakým katalogu

Napsal: pon kvě 28, 2007 21:01
od Laďuša
Jarda píše:...Na srazu jsem Kalinu prošvihnul (asi jsem zrovna bloudil na orienťáku), ....

Nepozornost

Kalina stačila zmizet ještě před orienťákem...teda ta od CS Autolady......A Paves zase přijel až v půl osmý

Napsal: pon kvě 28, 2007 21:12
od Jarda
Laďuša píše: 
Nepozornost

Kalina stačila zmizet ještě před orienťákem...teda ta od CS Autolady......A Paves zase přijel až v půl osmý

No jo, to je pech. Ani jsem netušil, že tam byla ještě jedna od prodejce. Před orienťákem jsem byl na obědě, a večer jsem odjížděl po vyhlášení výsledků - moje chyba. Příště už si ji nesmím nechat utýct, rád bych některého z majitelů ukecal ke svezení.
Napsal: pon kvě 28, 2007 21:21
od Laďuša
Jarda píše:Laďuša píše: 
Nepozornost

Kalina stačila zmizet ještě před orienťákem...teda ta od CS Autolady......A Paves zase přijel až v půl osmý

No jo, to je pech. Ani jsem netušil, že tam byla ještě jedna od prodejce. Před orienťákem jsem byl na obědě, a večer jsem odjížděl po vyhlášení výsledků - moje chyba. Příště už si ji nesmím nechat utýct, rád bych některého z majitelů ukecal ke svezení.
Njn, smůla, že se k tobě nedonesla zpráva, že večer Kalina ještě přijede, ke mě se to dostalo a byla to pravda

Napsal: pon kvě 28, 2007 22:07
od radek mb
Jarda píše:Příště už si ji nesmím nechat utýct,
já si jí utýct nenechal a pěkně si ji vyzkoušel.Ale abych mohl vynášet kategorický soudy,,zas tolik kiláků jsem s tim nejel
Napsal: úte kvě 29, 2007 14:53
od Ziko
Blahopřeji:)
Napsal: úte kvě 29, 2007 21:14
od dmatej
Tak ty fotky
Jinak když je studenej motor, tak na volnoběh (a vlastně i jinak) dost klepe motor, to jsem si všiml už na začátku. Holt si to všechno sedá.
Spíš než hlídat otáčky se snažím jezdit pokud možno s menší zátěží - nepodtáčet, nepřetáčet, netlačit to do zrychlení.