Stránka 2 z 3

Napsal: ned kvě 20, 2007 11:01
od Vašátor
Já rozhýbání provádím vysunutím pístku do největší možné vzdálenosti, očištění stěn pístku až do leskla a po té to kompletně prostříkám WDčkem či jakýmkoli jiným olejem ve spreji. Mno a pak už jen rozhýbat.

Napsal: ned kvě 20, 2007 12:37
od Petanek2101
no ja je treba nez abych se s tim takhle mazal na aute tak je radsi sundam rozeberu,komplet vyčistim,vymenim gumičky a zase složim,ale delam to tak ze mam jedny trmeny ve skrini v garage a ty si vzdy pripravim a pak vymenim a jenom odvzdusnim,no asi tak :wink:no takhle jsem to tedy delaval,ted uz mam jen pripraveny nove prasatka 8)

Napsal: ned kvě 20, 2007 13:23
od Vašátor
Já toto dělal pouze jednou a je to 5 let a něco zpět. Od té doby akorát jednou za čas stříknu pod prachovku olej a jinak na brzdy nešahám. Brzdí nádherně, prasátka fungují tak jak mají a na STK i po 4.letech s touto jednoduchou údržbou měli souběh ala novátor.

Napsal: stř kvě 30, 2007 10:40
od wlken
S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... 8) ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..:-)

Napsal: stř kvě 30, 2007 11:06
od Malda
wlken píše:S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... 8) ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..:-)
V podstate sem na tom stejne. Kratky trasy a spotreba kolem 8,5-9. Jen mam webera :D

Napsal: ned čer 10, 2007 08:55
od Jirka 2103
Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky :shock: Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.

Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější :wink:

Napsal: ned čer 10, 2007 09:10
od Wejra
chlape kde jsi koupil trysky a vzdušníky? nemůžu je nikde sehnat,díky

Napsal: ned čer 10, 2007 10:17
od Štěpán
Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky :shock: Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.

Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější :wink:
Ty trysky tam máš správný!!! :!: :!: :!: Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!

Nejvíc na spotřebu má vliv hladina v plovákový komoře ( podívej se na jehlu, jestli nepropouští ), případně přicpana nebo velká volnoběžná tryska nebo zbytečně bohatá směs pro volnoběh.

Napsal: ned čer 10, 2007 10:59
od Laďuša
Štěpán Getsko píše:
Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky :shock: Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.

Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější :wink:
Ty trysky tam máš správný!!! :!: :!: :!: Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!
Tušim, že 2103 rok 1975 ještě měly karb 2103, ne??? Takže by to mělo mít ty 170 a 190....Nebo jsem zas něco nečet a melu nesmysly??

Napsal: ned čer 10, 2007 11:12
od Štěpán
Karburátory 2103 a 2106 jsou vesměs stejný. Liší se jenom natryskováním a jiným kuželem bohatosti směsi na volnoběhu. Možná, že i ještě něčím, ale to už nevím! A odlišují se nálitkem na prostředním díle karbu někde dole u škrtících klapek ( 2103 nebo 2106 ).

Napsal: ned čer 10, 2007 11:16
od Křečík Barbuška
Nejlepší by bylo, kdyby majitel toho záhadného karbu uvedl čísilko co má tuším na prostředním dílu karburátoru, pak by se předešlo spekulacím.

Napsal: pon čer 11, 2007 21:23
od Jirka 2103
Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat :roll: )

Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka :roll: Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...

Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu :?:)....

Napsal: úte čer 12, 2007 05:20
od Štěpán
Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat :roll: )

Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka :roll: Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...

Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu :?:)....
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106 :!:

Napsal: úte čer 12, 2007 05:32
od Pája
Já mám na 1,7 karb Ozon, trysky a vzdušníky 112/150 a 150/150, hladinu 8,5mm a dálky jezdim pod sedm litrů stylem Lážo plážo do devadesáti km/h.

Napsal: úte čer 12, 2007 08:01
od Jirka 2103
Štěpán Getsko píše:
Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat :roll: )

Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka :roll: Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...

Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu :?:)....
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106 :!:
Já ti věřím, ale 100% vím, že jsem všechny mnou výše uváděné údaje vyčetl z tabulek pro karburátor 2103... :wink: