Napsal: ned kvě 20, 2007 11:01
Já rozhýbání provádím vysunutím pístku do největší možné vzdálenosti, očištění stěn pístku až do leskla a po té to kompletně prostříkám WDčkem či jakýmkoli jiným olejem ve spreji. Mno a pak už jen rozhýbat.
V podstate sem na tom stejne. Kratky trasy a spotreba kolem 8,5-9. Jen mam weberawlken píše:S mojí 2103, která už má ale už podtlakovou II. klapku mám dlouhodobou spotřebu 8,6 l/100km,z 80% krátké trasy do 10 km po městě a mimo město zas jezdím poměrně vysokou rychlostí (do 120 km/h, kde to jde... ) Zkoušel jsem jezdit vyloženě úsporně,ale nic jsem neušetřil,mému autu je opravdu jedno jestli jezdím jak důchodce do 3500 ot/min nebo vytáčím motor do maxima..Motor sice nemá takový výkon jaký by asi 1500 měla mít,ale ta spotřeba mě těší..
Ty trysky tam máš správný!!! Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.
Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější
Tušim, že 2103 rok 1975 ještě měly karb 2103, ne??? Takže by to mělo mít ty 170 a 190....Nebo jsem zas něco nečet a melu nesmysly??Štěpán Getsko píše:Ty trysky tam máš správný!!! Vzdušníky 150-ky jsou na karburátorech 2106!!! Zatim co 170 a 190 jsou na 2103. Radši to tam vrať zpátky. Karb z 2106 je trošku lépe stavěnej na spotřebu a emise - proto tam máš i trysku 130 místo 135!!!Vladimír píše:Tak možná jsem už přišel na to, proč taková spotřeba - rozebral jsem karburátor abych si zkontrolovakl otryskování - a ejhle, špatné vzdušníky Oba dva byly 150, tak jsem koupil 170 na 1.stupeň a 190 na druhý jak má být. Ještě tryska prvního stupně je o trochu menší (130 místo 135) ale subjektivně žádné znatelné zhoršení jízních vlastností nevnímám.
Spotřebu jsem sice ještě neměřil, ale podle budíku je rozumější
7,5 má 2103 a 6,5 má 2106Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat )
Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...
Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu )....
Já ti věřím, ale 100% vím, že jsem všechny mnou výše uváděné údaje vyčetl z tabulek pro karburátor 2103...Štěpán Getsko píše:7,5 má 2103 a 6,5 má 2106Vladimír píše:Tak ty vzdušníky jsem zakoupil ve Stodu (to mi dalo práce si udělat čas se tam dostat )
Číslo karbu takhle z hlavy nevysypu, ale vím, že v Tůmovi jsou uváděný dva karby na 2103 a tohle je ten co má mít hladinu v plovákový komoře 6.5mm od víka narozdíl od toho druhého typu co jí má mít 7.5mm od víka Nic moc popis, ale znalejší asi budou vědět...
Jinak ty hodnoty 170 a 190 jsem vyčetl v manuálu který byl dán k tomuto žigulíkovi v mototechně (tuzexu )....