Stránka 2 z 2

Napsal: pon říj 02, 2006 10:16
od slavoj
inac co stoji hardy-spojka? ja potrebujem tiez novu aj tu stredovu gumenu konzolu co drzi kardan k podlahe.

Napsal: úte říj 03, 2006 08:40
od čmelák
novu ani nekupuj :ANAL: shit

inak som kupil nove gumy na vyfuk na posledny diel ako je zaveseny vydrazli mesiac
jedna sa roztrhla minuly tyzden pri jazde smykom bokom a tu druhu som jebol ked som dosel do BA za expom pri otacani sa na krizovatke cez zebry plnu ciaru a protismer :axe: :axe: :axe:

Napsal: úte říj 03, 2006 10:18
od slavoj
čmelák píše:novu ani nekupuj :ANAL: shit

inak som kupil nove gumy na vyfuk na posledny diel ako je zaveseny vydrazli mesiac
jedna sa roztrhla minuly tyzden pri jazde smykom bokom a tu druhu som jebol ked som dosel do BA za expom pri otacani sa na krizovatke cez zebry plnu ciaru a protismer :axe: :axe: :axe:
novu nekupuj, teda odkial zohnat novu ak nie kupou? :) ved staru chcem vymenit.
ja som napr. kupil uz asi pred rokom tie gumene drziaky vyfuku a zatial to drzi bez problemov, ani som tam nevidel ziadne poskodenie, ono asi zalezi na tom aky je to vyrobca.

Napsal: úte říj 03, 2006 14:33
od Myso
slavoj takto: kupil som novu a po 2000km som tam dal spat tu staru, lebo mi ju roztrhalo na cucky.
potom som najazdil asi 15litrov kilometrov a teraz som dal taku co mi kamarat doniesol z nejakej burzy na ukraine a drzi sa :)

Napsal: pát říj 06, 2006 18:45
od Majo
Ano, ano, ano. Presne tak aj ja.
Spony na vyfuk = tie nove sa bud roztrhnu alebo stratia(asi po rozthani za jazdy). Stare vydrzia velmi velmi velmi dlho.
Hardy spojka = novu som kupoval 2x - prvy krat vydrzala dost dlho mozno aj pol roka potom som ju celu ponatrhanu vyhodil ked som vybral prevodovku z ineho dovodu. Druha sa mi roztrhla po par km za jazdy. Stare vydrzia velmi velmi velmi dlho.
Silentblok prevodovky = rozhodol som sa kupit novy. Vydrzal mesiac. Potom prevodovka sadla na drziak a nechcite pocut ten treskot. Dal som tam staru(mam prevodovku z FSO a zohnat silentblok nie je vobec jednoduche ani stary novy som zhanal niekolko mesiacov - mal som na nej asi rok a znovu ho tam mam - silentblok, ktoy bol stary od vyroby prevodovky - koniec 80tych rokov a bol natrhnuty - zlepil som ho sekundakom a drzi! Zatial asi tak 100x viac nez novy) :roll:

Result = najdite si slusne vrakovisko(pripadne si ho urobte doma :mrgreen: ) a najdite na nom slusne vyzerajuce stare diely. Vymontujte a sup s nimi do svojej kary. A este nieco = co funguje do toho prsty nepchat!!! Preventivne vymeny narobia viac skody nez osohu - vlastna trpka skusenost :!:

[ Komentář přidal: Myso: pá říjen 06, 2006 20:36 ]
so vsetkym v tomto prispevku uvedenym 100 percentne suhlasim... moja skusenost...

Napsal: pát říj 06, 2006 19:44
od Ivo
Je to přesně tak, jak Majo píše. Nezbývá než souhlasit.

Ložiska a kvalita ozubení

Napsal: ned lis 12, 2006 20:24
od Martin Kalenda
Dělám ve firmě, která se zabývá výrobou a prodejem průmyslových převodovek a musim říct, že ten nápis na boku SKF neni všechno, kdyť je dělaj poláci v závodě Iskra :rock: Zažil sem dnes koupené 2 ložiska s nápisem Made in CSSR jedno, druhý Made in CSFR a byli v obalu ZKL slovakia :shock: a ozubení u nás neumí kromě škody plzeň a bejvalýho čkd hlinsko skoro nikdo a myslim že dřívější chlouba celého východního bloku v kvalitě-hlavně u nás- šla do p..i.A to samý mám na nivě.Jo do teď sem nevěděl, že když má člověk nivu, tak si musí postavit i garáž :?

Napsal: úte lis 28, 2006 20:52
od scherer012
dmatej píše:No já doložím Jiřího slova vlastní zkušeností - na Tachovsku se dělaj hodně díly na auta (Audi, VW, Škoda, ale i třeba Porsche, záleží na zakázce), na některých dílech bejvalo vylisovaný Made In Germany.
Většinou jsou to jen všelijaký plasty, ale když to takhle funguje tady, proč ne jinde, že?
Jinak teď už je to většinou nahrazený obligátním Made in EU.

Jo a ve Strojpalstu jsme dělali "originální" IKEA nádoby.

vzrábam diely do prevodoviek (prírubové hriadele) do VW, Audi, Škoda...........výkovky nám vozia zo Španielska, Talianska..........polovica výkovkov sa vyhodí alebo reklamuje pretože sa z nich nedá vyrobiť kompletný hotový diel. Už po sústruhu sú na niektorých až 0,2mm neobrobené miesta, ale na všetkýchz je logo značky auta, do ktorého sa budú montovať- je to des........