Stránka 2 z 7

Napsal: pon kvě 21, 2007 09:33
od Luděk Musil
Little Red Riding Hood píše:..1300 lze převrtat na 1700.. :mrgreen:
Nebo taky na 1400 ...... A myslím, že tato varianta by byla lákavější - velmi podčtvercový motor - vrtání 82, zdvih 66 :idea: :idea: . L.

Napsal: pon kvě 21, 2007 09:40
od Myso
Little Red Riding Hood píše:ještě bych doplnil:
1300 lze převrtat na 1700.. :mrgreen:
.... , vrtanim sa z 1300 nikdy nedostanes dalej ako na 1400 (ako pise ludek). na 1700 musis zmenit aj zdvih, to uz je ina (další) uprava...

Napsal: pon kvě 21, 2007 10:47
od Little Red Riding Hood
:oops: omlouvám se.. nechtěl sem nějak dál rozmazávat problematiku tohoto řešení.. :oops:

OK.. bez kliky je to na 1400 :wink:

Napsal: pon kvě 21, 2007 14:18
od Křečík Barbuška
Takže principielně by takový motor byl pro mě asi praktičtější než momentální vysokozdvižné 1452 ccm.

Napsal: pon kvě 21, 2007 14:28
od Little Red Riding Hood
no 1500 je vesmírnej podvod..

no tu 1400 by si (podle toho co jsem se dozvěděl) musel asi hodně točit.. aby jela..

ale dát na ni nějakej rozumnej kompresní poměr a ostřejší vačku, tak by asi docela frčela..

Napsal: pon kvě 21, 2007 14:58
od Myso
no prave myslim ze kratkozdvihova 1400 je cisto sportova zalezitost, aby to malo vykon musi t mat kompresiu, potom to ale chce veeeliku vacku a to uz bude vykon pekelne vysoko. k tomu treba kratke prevody...

preto myslim ze na bezne jazdenie je klasicka 1500vka vhodnejsia...

Napsal: pon kvě 21, 2007 16:03
od Majo
veru len tak dalej, kym budete uvazovat o takychto nizkoobjemovych hracickach stale mam nadej na sprintoch :mrgreen:

ale teraz vazne - sa vam cudujem, vrazat prachy do takych hovadin ako 1,4 :roll: chce to minimalne 84ku kluku a 84 vrtanie a mozme sa bavit o vykonnych motoroch :finga:

Napsal: pon kvě 21, 2007 20:38
od Dusan
Kontrolna otazka.... sanie a vyfuk bol navrhnuty na objem 1200ccm narvali do toho 1500 potom 1600 a napkon 1700...a vy tam chcete dat 2000.

Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...

Napsal: pon kvě 21, 2007 20:46
od Myso
Dusan píše:Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...
slusni ludia to tak robia :) aj sanie aj vyfuck aj vacka :salute:

Napsal: pon kvě 21, 2007 20:58
od Trevor
Turbo to pretlaci :)

Napsal: pon kvě 21, 2007 22:27
od VaSek
Dusan píše:Kontrolna otazka.... sanie a vyfuk bol navrhnuty na objem 1200ccm narvali do toho 1500 potom 1600 a napkon 1700...a vy tam chcete dat 2000.

Nebolo by odveci uz aj nejako zvecsit priemer kanalov alebo aspon urpravit sanie...
Myslim ze 2000 uz ani vetsi prumer kanalu nezachrani. To uz jsou potreba vetsi ventily, coz usporadani spalovaciho prostoru a ventilu u lady uz prilis neumoznuje. Uz i 1700 rapidne klesa plnici ucinnost. Kdyz srovnam motor lada 82x80(62kW s jendobod vstrikem) s Fiat 124 80x80 (81Kw). Nejvetsim rozdilem je hlava ( 8 ventil twin cam, obrovske saci a vyfukove ventily - alespon ve srovnani s ladou) a kratke sani. Spodek je totozny. Takze vrtat na 84mm se standartni hlavou.. Ano par koniku to prinese (pokud je neprinesla zvysena komprese). Urcite vsak poklesla ucinnost a litrovy vykon. Standartni hlava na to proste nestaci.

Napsal: pon kvě 21, 2007 22:34
od Pavel04
VaSek píše:
Trevor píše:Turbo to pretlaci :)
Nebo kompresor :)
heh a az se to prehreje a praskne hlava nebo blok tak to odtlaci ridic :D

Napsal: úte kvě 22, 2007 16:57
od Little Red Riding Hood
re vašek: fiatům moc nerozumi, ale nešla by nějakým způsobem použít ta ona hlava na ladáckej motor??.. nebo alespon ventily??:. oni by se asi do klasickýho škopku nevešli co.. :?

Napsal: úte kvě 22, 2007 18:55
od Štěpán
Ventily by možná šli, ale to bys je musel pšesoustružit :D . Výfukovej má průměr 36 ( lada 31 ) a sací má průměr 42,5 ( lada má 37,5 ) . Jinak hlavu tam určitě nenacpeš :lol: § Je tam rozteč mezi válci 87 mm ( lada má 95 ). To je GIGANTICKEJ rozdíl.
Jinak stěny sousedních válců nujsou chlazeny vodou. Voda chladí tak 3/5 obvodu válců. ( Divím se, že se to neupeče :shock: . Přitom je to motor s 30% nárustem výkonu oproti ladě )

Napsal: úte kvě 22, 2007 21:24
od VaSek
Little Red Riding Hood píše:re vašek: fiatům moc nerozumi, ale nešla by nějakým způsobem použít ta ona hlava na ladáckej motor??.. nebo alespon ventily??:. oni by se asi do klasickýho škopku nevešli co.. :?
V podstate sis odpovedel sam :)
Vetsi ventily myslim zkousel pouzit Vasator ve svem zavodnim motoru... ale asi ne o 5mm na prumeru.