Stránka 2 z 3
Napsal: pát srp 07, 2009 16:41
od Křečík Barbuška
V prodejnách s autodoplňky, třeba D&M, všude možně na tuzigových, tedey tunningových e-shopech ... .
Napsal: pát srp 07, 2009 16:43
od O@F
Koko Loko píše:V prodejnách s autodoplňky, třeba D&M, všude možně na tuzigových, tedey tunningových e-shopech ... .
ale já žádnej nemůžu najít
Napsal: pát srp 07, 2009 16:45
od Křečík Barbuška
Tak hledej pořádně
.
Napsal: pát srp 07, 2009 18:23
od Pája
Napsal: pát srp 07, 2009 21:34
od Ondra 07
Ten je peknej... Toto je sportovni filtr pro ladu, vlastne konecne poradna odpoved na krtkuv dotaz. Je urcite lepsi nez seriovy, za to odpovidajici cena kolem 1400,- cena serioveho 65,- myslim, ze neni co resit...
Myslim, ze kdo to nemysli s ladamotorem vazne si ho nikdy nekoupi. Podotykam ze samotny filtr na serovem motoru je asi tak platny jako pritlacne kridlo na trabanta.
Takovy ty hribky napojeny na hadicu ke karbecu, nebo SPI-cku, ktery jezdi 200 jsou fajn. Verim ze se tak da dostat do sani chladnejsi vzduch a taky napor no. U serie je to ale zase prast, jako uhod...
Napsal: pát srp 07, 2009 21:38
od Křečík Barbuška
Ondra 07 píše: Podotykam ze samotny filtr na serovem motoru je asi tak platny jako pritlacne kridlo na trabanta.
Určitě to dýchá lépe, nárůst výkonu je sice minimální, ale je tam
, nicméně díky Greenu se mi podařilo odladit LPG, s papírákem bych si dávno "hodil mašli". Já jsem s ním spokojen, zejména když jsem jej dostal darem
.
Napsal: ned srp 09, 2009 15:35
od HoluboSup
Dovolil bych si dát k dobru postřeh jednoho známýho. Jezdí tuším autocross (jak jsou skoro celý auta z laminátu a místo oken maj pletivo) a ve všech autech má papírový filtry, protože bavlněný prý propouští prach a na výkonu to nepřidá tolik, aby to stálo za to. Ukazoval mi například ve feldu s dvoulitrem z corrada, ve který má filtr z nějakýho kombajnu na místě spolujezdce
Nevím jak u žigula (mám sice dva, jenže vzdálenosti co jsem s nima ujel nestojí za řeč...), ale u formana se mi po občasných projížďkách po polňačkách ve filtrboxu vytvořily nehorázný nánosy hlíny
Napsal: ned srp 09, 2009 20:17
od Maysner
HoluboSup píše:
Nevím jak u žigula (mám sice dva, jenže vzdálenosti co jsem s nima ujel nestojí za řeč...), ale u formana se mi po občasných projížďkách po polňačkách ve filtrboxu vytvořily nehorázný nánosy hlíny
u zigula s bavlnenym konusem na origo filtrboxu se taky zadna zahradka ve filtrboxu nevytvari
Napsal: ned srp 09, 2009 22:26
od HoluboSup
Maysner píše:
u zigula s bavlnenym konusem na origo filtrboxu se taky zadna zahradka ve filtrboxu nevytvari
Teď si říkám jestli to nebude tím dlouhým gumovým chobotem co v potkanovi vede pod svělto za nárazník...
Ale my vesničáci na ten prach stejně všichni strašně trpíme
Napsal: ned srp 09, 2009 23:29
od Kuklac
Pája píše:To syčení je na tom uplně to nejlepší!!!
a kde potom pridas plyn to sicanie nadherne zmeny zvuk na dunivyy xD
Napsal: pon srp 31, 2009 07:35
od jeremimo
ja som si ako prve obrezal seriovy filter ale potom som si spravil koleno na karbec a supol tam nerez so siskou a to som pocitil uplne inak zacalo lepsie tahat a motor bol pruznejsi.a k tomu avuku to bolo uplne super lepsie ako obrezany
Napsal: pon srp 31, 2009 09:13
od Saša
A vypadá to jak pěst na oko .
Napsal: pon srp 31, 2009 15:53
od JmJ
Saša píše:A vypadá to jak pěst na oko .
dyt to je jedno jak to vypada, kdyz je to schovany
vzhled filtru nema na jizdu vliv, ne?
Napsal: pon srp 31, 2009 16:53
od Laďuša
Hned po nasazení Lenina jsem pocítil brutální nárůst výkonu a táhne líp odspoda
Jinak ale pravda, je to pod kapotou, tak jakýpa copa
Napsal: pon srp 31, 2009 18:29
od Křečík Barbuška
A ten slabomyslný filtřík na hadici odvětrání klikové skříně tam byl na co?