Stránka 2 z 342
Fiat polski vs. pociąg
Napsal: ned dub 15, 2007 21:59
od Laďuša
Železniční vlečka povalila Fiata polskiego
http://www.youtube.com/watch?v=hhCyYjKu ... ed&search=
A stejně ty polský lokomotivy kazí ty šílený světla
Napsal: pon dub 16, 2007 05:33
od Michal Pokorný
No, jo není nad českou (československou) krásu
Sice už dnes není moc příležitostí ji vidět, ale když - tak to stojí za to
Re: Vlaky
Napsal: pon dub 16, 2007 08:34
od Víťa
Když je strojírenský veletrh, tak tam jezdí vlaky běžně, je to zážitek, vidět na nejfrkventovanější silnici a křižovatce stát lokomotivu!!Až se přihlásí Tomáš, určo sem hodí fotky třeba brejlovca, jak se sune po Křížové
Napsal: čtv dub 19, 2007 13:36
od Laďuša
Jsou tu nejen ruský mašiny, ale i ruský auto....
http://vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1744
Michal Pokorný: No jo, bobina, to je stroj! Ale viděl jsi, jak jí museli zkazit světlama dizajn, aby mohla zajíždět právě do Polska?
Napsal: čtv dub 19, 2007 21:59
od Michal Pokorný
Laďuša píše:Michal Pokorný: No jo, bobina, to je stroj! Ale viděl jsi, jak jí museli zkazit světlama dizajn, aby mohla zajíždět právě do Polska?
No, jo co naděláš?, hlavně že tady u nás jsou i takovéto fešandy. Dokonce jsem se někde dočetl, že jí dodnes běžně používají v Kralupech n. Vlt., byla tam i fotka - vypadala stejně úžasně jako ta na tom obrázku jen jí chyběla ta hvězda. Ale už to nemůžu najít , vím jen,že to byly soukromé stránky nějakého týpka co se zajímá o veškerou dopravu u nás i ve světě. Měl tam hlavně MHD, ale mašinek tam měl také plno
Napsal: pát dub 20, 2007 10:56
od Laďuša
Nenadělam ani ň... Ale nejlepší mašina je stejně pelcháč 242! A už jsem si taky sáhnul na budoucí stroje 380 ČD
Napsal: pát dub 20, 2007 11:34
od Křečík Barbuška
Laďuša píše:Ale nejlepší mašina je stejně pelcháč 242!
Ne-e nejlepší je Eso ř. 363, jak se mi jeden fíra svěřoval "když jsme tuto mašinu udělali, byli japonci ve střehu", co se týče estetičnosti tak u mě jednoznačně vyhrává laminátka ř. 230.
Napsal: pát dub 20, 2007 11:53
od Víťa
Chlapáci, dá se nějak do mašiny dostat, třeba jako nějaký povolení?Já bych chtěl někdy jet někam v lokotce!!
Napsal: pát dub 20, 2007 12:35
od Laďuša
Víťa píše:Chlapáci, dá se nějak do mašiny dostat, třeba jako nějaký povolení?Já bych chtěl někdy jet někam v lokotce!!
Tak to budeš mít problém... oficiálně nelze...leda načerno nebo při nějakej akci...ale při akci se nesvezeš daleko..
Koko Loko píše:Ne-e nejlepší je Eso ř. 363, jak se mi jeden fíra svěřoval "když jsme tuto mašinu udělali, byli japonci ve střehu", co se týče estetičnosti tak u mě jednoznačně vyhrává laminátka ř. 230.
No jestli to bereš takhle, tak taková Gorila 350 je lepší, ne? A nebo Eso 362. A Laminátka 240 se tě nelíbí?
To Michal Pokorný: tohle by se tě mohlo líbit
:
http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=1751
Napsal: pát dub 20, 2007 20:58
od Pisty
Laďuša píše:No jestli to bereš takhle, tak taková Gorila 350 je lepší, ne?
tak gorila je najlepsia po nasej modernizacii. robil som na nich 5 rokov.
Staly vykon 4000kW. Stykacova regulacia vykonu. 189km/h maximum.
http://rail.sk/arp/slovakia/rolstock/350.htm
na tychto strankach je skoro vsetko o nich.
Koko Loko píše:Ne-e nejlepší je Eso ř. 363, jak se mi jeden fíra svěřoval "když jsme tuto mašinu udělali, byli japonci ve střehu"
Tak to je dobra hovadina. Japonci v tej dobe jazdili na inych strojoch - to skodovka len zacinala dieslami a japonci uz snimi skoncili.
Napsal: pát dub 20, 2007 21:50
od Křečík Barbuška
Pisty píše:Tak to je dobra hovadina. Japonci v tej dobe jazdili na inych strojoch - to skodovka len zacinala dieslami a japonci uz snimi skoncili.
Ten člověk mimo jiné i vyprávěl, že má žigulíka a že je to super stroj, takže je jasné, že v tom má jasno a přehled, takže nepochybuji
. A to, že japonci jezdí na magnetických polštářích bych viděl jako slepou vývojovou cestu
.
Napsal: pát dub 20, 2007 22:55
od Michal Pokorný
A nejlepší diesel na kolejích ? tak to je přece jasná věc !!!!!!!!! Motorák řady 810 - nesmrtelný stroj, už více než pár desítek let se nevyrábí a přesto je všude - dovedete si snad představit nějaké menší nádražíčko bez jeho klasického chrochtacího zvuku?
Napsal: sob dub 21, 2007 07:40
od Nulašestka
Michal Pokorný píše:A nejlepší diesel na kolejích ?
To má motor Liaz,že?Jezdil jsem s tím 4 roky do školy a jsem rád že už nemusím...
Napsal: sob dub 21, 2007 11:30
od Michal Pokorný
No, pravda ta kultura cestování není zrovna ideální - hluk a sedačky- no, ale musíme si uvědomit v kterých letech se to vyrábělo a pro jaký účel. Ale prostě je to klasika na kterou nedám dopustit !!! Momentálně zvažuji koupi bytu v jedné takové vesničce, kde nic tu nic jen samé lesy, a jediné spojení s civilizací je právě prostřednictvím tohoto ďábla na kolejích (když nepočítám silničku - kombinace asfaltu, betonu a hlíny
a v zimě s řádnou sněhovou pokrývkou) tak že si jízdu s ním asi budu užívat často
Napsal: sob dub 21, 2007 13:59
od Laďuša
Koko Loko píše:Pisty píše:Tak to je dobra hovadina. Japonci v tej dobe jazdili na inych strojoch - to skodovka len zacinala dieslami a japonci uz snimi skoncili.
Ten člověk mimo jiné i vyprávěl, že má žigulíka a že je to super stroj, takže je jasné, že v tom má jasno a přehled, takže nepochybuji
. A to, že japonci jezdí na magnetických polštářích bych viděl jako slepou vývojovou cestu
.
Tak to mam stejnej názor jako Koko Loko!
Ale na druhou stranu odmítam názor Michala Pokornýho - nejlepší motor je jednoznačně loďák 831!!! A 810 je nouze, která se rozšířila jako plevel