Stránka 2 z 7

Napsal: pát bře 30, 2007 08:16
od Jiri
Flipper Tom píše:už jsem to psal jinde - to neni obšlehlý to prostě je skoro komplet audi A3 , patrně jako zkouška " a jak by se v evropě tvářili kdyby to "C" vypadalo takhle nějak ? "

Ano Avtovaz je dostatecne velky a nezavisly aby si takovyhle veci mohl dovolit....
Prirovnal bych to k legendarnimu vystupu jisteho Nikity Sergejevice v OSN v NY kde si zul botu a mlatil s ni do stolu.
Proste smes drzosti a buranstvi ktera je nepostizitelna
Tenkral meli strach z ruskych raket, ted myslim ze nekteri citi ono znepokojeni co kdyby to fakt zacali vyrabet a prodavat ven.

Napsal: pát bře 30, 2007 09:06
od Jiri
Zkouska prosla:-) zadna exra pozornost zadne vykriky o skandalni kopii
svetu to samozrejmee neuslo
http://www.germancarblog.com/2007/03/la ... of-vw.html
http://www.motorpasion.com/2007/03/14-m ... gen-y-audi
ale za palcove titulky v autobildu t o asi nestalo
zato domaci tisk si je vychutnal:-)
http://auto.lenta.ru/articles/2007/03/07/ladac/
...myslim ž e na tohle ses Flippere odvolaval v autorevue.....

lada C

Napsal: pát bře 30, 2007 16:44
od ladalover
Marcel píše:tak to vypadá že se přeci jen dočkáme a zkouknem oni něco na TV prima v autosalonu


Ahoj Marceli, píšeš o Primě a autosalonu, Kdy to budou dávat? Prosím Prosím, napiš to sem. Díky.

ladalover

Napsal: pát bře 30, 2007 17:52
od Marcel
jéé promin já to sem nenapsal
psal jsem o tom už do stižnost na TV prima
psal jsem jim tam a požadal o vysvetlení na to proč vypustili tu reportáž a přišlo toto:


Dobrý den,

avizovaný test uvidíte příští sobotu (od této soboty za týden) v Autosalonu na TV Prima.

Hezký den,

Martin Žemlička

internetový redaktor

Napsal: pát bře 30, 2007 18:10
od ladalover
Super, Mám jen strach že to tam rozcupujou na kusy, Mám na mysli ty kopie VW a Audi.

Uvidíme.

Dík za info.

Napsal: sob bře 31, 2007 20:18
od Flipper Tom
Jiri: netřeba chodit daleko - co si tak vzpomínám tak prý první předváděný octavie byly převlečenej Rover ? ("Proste smes drzosti a buranstvi ktera je nepostizitelna" ) ? :)

Napsal: ned dub 01, 2007 18:55
od Miichaal
Jiri píše:Rekl bych ze designova inspirace u konkurence prerostla bezne akceptovatelnou mez.

Tedy cesky receno okopirovali co mohli jen se divim ze poznali kam maj dat znak lode s kde zase vynechat ty kruhy od audiny :-))))

nevim jestli to nekomu vadi ... VW vi ze je ve hvezdach kdy se to bude v rusku vyrabet (a kdo vi jestli) a ze v te dobe se temahle autama zacnou plnit v evrope vrakoviste. Pokud rusove udrzi kompatabilitu mohlo by byt rusko zajimavym exportnim cilem pro auta zrala na recyklaci....

btw jsem zvedav jsetli se brzo dozvime že pod kapotou je novy motor spickove koncepce 2,0ФСИ




tak jako když si s tim dá někdo tu práci tak pomalu na každym autě jsou okopírovaný věci z jinejch modelů/značek...
nás ve škole učej že na světě jezděj vlastně jen 4 auta,protože je je to všechno stejní..jen se to odlišuje tvarem...:-))

Napsal: ned dub 01, 2007 18:59
od Křečík Barbuška
Miichaal píše:tak jako když si s tim dá někdo tu práci tak pomalu na každym autě jsou okopírovaný věci z jinejch modelů/značek...
Ano, naprosto odporné je neustálé kopírování počtu použitých kol, všude mají 4 kola, je to nechutné! :pukeleft:

Napsal: pon dub 02, 2007 08:38
od Jiri
Flipper Tom píše:Jiri: netřeba chodit daleko - co si tak vzpomínám tak prý první předváděný octavie byly převlečenej Rover ? ("Proste smes drzosti a buranstvi ktera je nepostizitelna" ) ? :)


no to nevím ale koukni se na http://www.philseed.com/rover-p4.html
http://www.roverp4.com/60.htm
http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/973/
zezadu je to trošku podobný, ze předu ani náhodou a navíc octávka je menší a o dost.

Rover se dost dloho po válce držel stranového IOE rozvodu a pak teprve v některých modelech měl OHV :-))

Moc pamětníků kteří pamatujou škody 1201, 1101, 1202 a následné oktávky asi není, v době kdy my jsme se narodili se výroba poslední octávky combi přesunula do na slovensko a měla už světla ze š100...
Navíc octávka používala zančné množství dílů od svých předchůdců, o nějaké kopii která jde až do designových detailů, moc mluvit nejde

škodovka se kdysi docela dost inspirovala u renaultu - tedy modely Dauphine a R8 ale celkový vzhled a detaily zůstaly vlastní.

Napsal: pon dub 02, 2007 10:16
od zelvotron
Jiri píše:no to nevím ale koukni se na http://www.philseed.com/rover-p4.html
http://www.roverp4.com/60.htm
http://www.motorbase.com/vehicle/by-id/973/
zezadu je to trošku podobný, ze předu ani náhodou a navíc octávka je menší a o dost.

Rover se dost dloho po válce držel stranového IOE rozvodu a pak teprve v některých modelech měl OHV :-) )



Myslim že byla myšlena spíš novodobá octavie (dnes Octavia tour) a Rover 400 ale možná se mejlim... :D

Napsal: pon dub 02, 2007 11:51
od Jiri
To mě nějak nenapadlo:-) možná proto že jsem se Roverem 400 několikrát svezl.
I když z dálky ten tvar....:-)))

Napsal: pon dub 02, 2007 13:44
od Flipper Tom
zevl - jj :)

Napsal: čtv kvě 03, 2007 08:02
od PEET
husty :axe:

pjekneee

Napsal: pon kvě 21, 2007 19:47
od hornak.active.sound
pjekne

este

Napsal: pon kvě 21, 2007 19:48
od hornak.active.sound
este