prestavba motora 1300 na 1600

Moderátor: Moderátoři

Myso
Příspěvky: 1389
Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
Bydliště: Bratislava-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Myso »

piesty 82mm sa daju kupit bud na motor 1,7, alebo ja pouzivam zo samary 1,5.

rozdelovac s favaca treba samozrejme upravit, spojit vrch so spodkom zo zigula...

fiat 125p sa pokial viem robil iba 1300 a 1500

tieto ojnice su zo 131 a obdobnych modelov... ritmo atd, este nejake lancie...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever :mrgreen:
Uživatelský avatar
VaSek
Příspěvky: 227
Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
Bydliště: Dvůr Králové
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od VaSek »

Myso píše:osporucam pohrat sa s tou 1300vkou, aj ta sa da slusne naladit... zvysit kompresiu, poriadnu vacku a karbec, upravit odstredivku v rozdelovaci alebo dat z fava 136LS, a nejaky odlahceny zotrvak a moze chlapec nahanat otacky az za horizont :)
Souhlas, remenovou 1300 a jeste tak prevrtat na 82mm. A jak pise Myso vyskoky kompres, vacku, upravenou hlavu. Odlehcit kliku a ojnice, decetne i setrvacnik. Tenhle motor ma pak nejvetsi potencial jit do otacek. Navic tenhle objem by se jeste mohl stihat rozumne plnit. Coz po motoru 84x80 pres standartni hlavu ve vysokych tockach nemuze nikdo chtit.
Navic vyuziti kratkych ojnic jde presne proti pozadavku vysokych otacek. Snizuje se pomer zdvih/delka ojnice a narusta maximalni pistova rychlost i zrychleni a take sila na stenu valce.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
Odpovědět

Zpět na „Hnací soustava“