piesty 82mm sa daju kupit bud na motor 1,7, alebo ja pouzivam zo samary 1,5.
rozdelovac s favaca treba samozrejme upravit, spojit vrch so spodkom zo zigula...
fiat 125p sa pokial viem robil iba 1300 a 1500
tieto ojnice su zo 131 a obdobnych modelov... ritmo atd, este nejake lancie...
prestavba motora 1300 na 1600
Moderátor: Moderátoři
- VaSek
- Příspěvky: 227
- Registrován: pát čer 04, 2004 11:53
- Bydliště: Dvůr Králové
- Kontaktovat uživatele:
Souhlas, remenovou 1300 a jeste tak prevrtat na 82mm. A jak pise Myso vyskoky kompres, vacku, upravenou hlavu. Odlehcit kliku a ojnice, decetne i setrvacnik. Tenhle motor ma pak nejvetsi potencial jit do otacek. Navic tenhle objem by se jeste mohl stihat rozumne plnit. Coz po motoru 84x80 pres standartni hlavu ve vysokych tockach nemuze nikdo chtit.Myso píše:osporucam pohrat sa s tou 1300vkou, aj ta sa da slusne naladit... zvysit kompresiu, poriadnu vacku a karbec, upravit odstredivku v rozdelovaci alebo dat z fava 136LS, a nejaky odlahceny zotrvak a moze chlapec nahanat otacky az za horizont
Navic vyuziti kratkych ojnic jde presne proti pozadavku vysokych otacek. Snizuje se pomer zdvih/delka ojnice a narusta maximalni pistova rychlost i zrychleni a take sila na stenu valce.
S pozdravem
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)
VaSek (ex Vaz 2107,ex Fiat Bravo GT, Fiat 124 Spider, Fiat Coupé 2.0 16VT, Subaru Outback 3.0 H6)