Stránka 2 z 3

Napsal: sob bře 03, 2007 21:53
od dandy
Stalo sa mi cosi podobne: na volnobeh az do cca 1500ot/min isiel ako novy a potom sa zacal dusit a zhasol. A s plynom na podlahe tiez isiel. Chyba bola vo VN kabli z cievky na rozdelovac. Bol mierne prepaleny a kontakt chytal iba v urcitej polohe. Kym som na to prisiel skoro ma trafilo... Vymenil som kabel a bol pokoj.

Napsal: ned bře 04, 2007 00:53
od Vašátor
Mno, dle mého názoru to bude tou nadmořskou výškou ... přesně jak píše Marek. jen bych se ještě zeptal, nemáš náhodou pod karburátorem takovou tu plechovou "vrtuli" ?

Napsal: ned bře 04, 2007 01:06
od JmJ
smarja panove, ja tam jezdim kazdy rok, auto mam serizene z dolnomoravskeho uvalu a na misecky vyjedu jako nic a na benecko taky. jeste si uzivam zavody do vrchu. ano, nejaky vliv to mit muze, ale ze by se to jako samo srovnalo po 5 minutach odstaveni a pred tim to VUBEC nechtelo jet, to se mi zda jako ponekud HODNE prehnany dusledek nadmorske vysky 600 m (to je vyska v oblasti zminovane odbocky na Vitkovice). Jilemnice ma 400 m. Z toho plyne, ze kdyz jedu u nas v hostynkach na Tesak, tak se mi to auto musi uplne zastavit, bo Tesak ma cca 680 m a nedej boze, kdybych jel jeste na Trojak. Mozna kdyby jel Nemo na Snezku.... ale i tak... :idea:

Napsal: ned bře 04, 2007 12:04
od Petanek2101
take se mi to zda divne ze by to melo az takovy vliv,moji 01 jsem si serizoval vzdy sam a treba nekolikery vyjezd az na vrch Černe hory a to jsou pekne stoupaky a zatačky,noa rval jsem ho jak pominutej,noa ze bych pocitoval nejaky dušení nebo vadnuti ani v nejmensim

Napsal: ned bře 04, 2007 19:02
od Pool
Já bych to viděl taky na ten zamrzající karbec. Se stoupající nadmořskou výškou se hlavně mění teplota vzduchu. Mezitím co dole bylo +1°C tak nahoře mohlo být pod nulou. A lesní opárek už krásně zamrzá, nejen na větvích stromů... U nás na chalupě je vždy o 5°C chladněji než tady a je to ani ne 300m rozdíl. Při jízdě do kopce je více sešlápnutý pedál a motor se musí trochu vytáčet, proudí do něj více vzduchu než normálně. Proudící vzduch dovede kovovou část mnohem víc ochladit než okolní mráz. Píše že tam nemá hadici... myslím že to bude ono.

Napsal: ned bře 04, 2007 20:33
od Nemo
Pool píše:Píše že tam nemá hadici... myslím že to bude ono.
No, já také myslím... Hm, letos už to s hadicí těžko zkusím, leda bych zajel někam do mrazíren :lol: , nicméně vám všem děkuji za názory,myšlenky a tak. Přinejmenším jste mi pomohli vytřídit možné příčiny. DÍKY

Napsal: pon bře 05, 2007 06:25
od Wolf
Tahle diskuse byla celkem zbytecna, protoze zavada je zcela evidentni a zminil ji tady jiz JmJ. Jednoznacne je to namraza v difuzeru, zavada, ktera se projevi v pripade dostatecne vhlkosti ve vzduchu, pri teplotach obvykle kolem nuly a mirne pod nulou. Jeji vyhodou je, ze se sama pri odstaveni vozu "opravi". Proto ma ta teplovzdusna hadice svuj vyznam a nema zadny opodstatnely vyznam ji sundavat. Vykon motoru se totiz zacina snizovat jiz drive, nez dojde k tomuto extremu - zastaveni motoru. W.

Napsal: pon bře 05, 2007 12:11
od Roman
S tou namrazou som si uzil svoje na Dacii, prvy krat som cestou na Martinske hole stal na dialnici asi na vsetkych parkoviskach. Vzdy som sa snazil nieco urobit a vzdy to z parkoviska vyrazilo jak nove, ale po par km to uplne prestalo tahat. Zaujimave bolo, ze to robilo len na dialnici, akonahle som vyrazil do zataciek a kopcov tak to zmizlo. Nechcel som reciam o zamrzani karbeca verit (moj mal vyhrievanu prirubu). Rok na to sa mi to opakovalo na dialnici pred Prahou, bolo take super pocasie, vsetky stromy nadherne do biela omrznute a ja som na parkovisku zhodil dekel z karbeca a difuzor bol do tristvrte upchany ladom. Odvtedy, ked sa mi to prejavilo, vedel som ze staci na 5min vypnut motor a pockat az sa karbec prehreje a slo sa dalej. Definitivne som to odstranil az montazou hrnca na filter z 1310, ktora mala uz prepinanie teploty nasavacieho vzduchu.

Napsal: pon bře 05, 2007 19:18
od Majo
sila je ze mam celu zimu otvorene sanie, prepinanie na teply vzduch som nikdy nepouzival a bezne jazdim do vysky 1300m.n.m. Na benzin ani na LPG som nemal nikdy ziadny problem, mal som za to, ze ziadne auto SDELANO V SSSR......

Napsal: pon bře 05, 2007 19:28
od JmJ
Majo píše:sila je ze mam celu zimu otvorene sanie, prepinanie na teply vzduch som nikdy nepouzival a bezne jazdim do vysky 1300m.n.m. Na benzin ani na LPG som nemal nikdy ziadny problem, mal som za to, ze ziadne auto SDELANO V SSSR......
ja myslim, ze hodne zalezi na typu jizdy a klimatickych podminkach. myslim si, ze kdyz se to treba zene co do to da, obcas se brzdi motorem, obcas se hodne zpomali treba do ostre zatacky, tak to nenamrzne. kdyz jel Nemo 10 km z Jilemnice s neprohratym motorem s konstantne otevrenou skrtici klapkou, tak se namraza mohla poklidne postupne nabalovat. Kdyz se obcas klapka zavre a neproudi tolik vzduchu komorou, pak to asi trochu odtaje, resp. se to trochu prohreje a nenamrza.

to jen takove teoretizovani.

Napsal: pon bře 05, 2007 20:02
od Křečík Barbuška
Také mi to v plískanicích s otevřeným sáním "zamrzalo".

Napsal: pon bře 05, 2007 21:21
od Nemo
JmJ píše:myslim si, ze kdyz se to treba zene co do to da, obcas se brzdi motorem, obcas se hodne zpomali treba do ostre zatacky, tak to nenamrzne.
Ja,ja, takhle si můžu jezdit sám, ale děti by se mi poblily při tomhle stylu jízdy.
Motor byl tou dobou už dávno na provozní teplotě, ale opravdu jsem jel "langsam".
Stačilo, když jsem na parkovišti na Mísečkách udělal dvakrát hodiny, to bylo jeku! :lol:

Napsal: pon bře 05, 2007 21:46
od JmJ
Ja v krkonosich v zime nikdy nebyl :-(. V lete pravidelne uz vic jak 10 let, ale v zime ani jednou. Kde si tam pobyval? Primo v Jilemnici?

http://lada.barinka.net/foto.php?cesta= ... .jpg#fotka :-)

Napsal: pon bře 05, 2007 23:28
od Nemo
Přímo v Jilemnici na náměstí. /ta spodní fotka je z loňska/

Napsal: pon bře 05, 2007 23:29
od Malda
Nemo píše:Přímo v Jilemnici na náměstí. /ta spodní fotka je z loňska/
Hele, v Cyklo-ski sem si kupoval lyze :D