Stránka 2 z 4

Napsal: pát úno 09, 2007 12:09
od Luděk Musil
Lada Rider píše:
Dusan píše:asi uz bude treba zbrusit z tych usadzovacich podloziek...
ake podlozky mas na mysli akosi mi nedochadza...?
Na prvním hlavovém šroubu zleva a na posledním hlavovém šroubu zprava jsou vybrání na vymezovací trubičky (jak na bloku, tak na hlavě) pro přesné usazení hlavy na blok. L.

Napsal: pát úno 09, 2007 12:31
od Lada Rider
ano jasne uz viem o co ide... na to sa este pozrem

Napsal: stř úno 14, 2007 14:07
od Myso
este rada: ja som bral 1mm z bloku a 2mm z hlavy a museli sme potom opilovavat telo vodnej pumpy... sa nezmestilo...

Napsal: stř úno 14, 2007 14:18
od Lada Rider
este rada: ja som bral 1mm z bloku a 2mm z hlavy a museli sme potom opilovavat telo vodnej pumpy... sa nezmestilo...
ani nestras :P ja som sice z bloku nic nebral kedze je to 1.3, takze dufam ze take problemy nebudu :evil:

Napsal: stř úno 14, 2007 14:35
od Myso
nie ty budes mat problemy s extremnou kompresiou, ale to uz je na tebe...

a moj blok bol tiez 1.3, ale 2105 :P

Napsal: stř úno 14, 2007 14:45
od Lada Rider
ale ked si si spravil 1.6 tak si ziskal nedobeh :D a inac ked si vzal 1mm z bloku a 2mm z hlavy, nevies kolko ti to dava zhruba kompresiju?

Napsal: stř úno 14, 2007 14:59
od Little Red Riding Hood
řekl bych za hranící 10.. něco přez 10,5 ne??. spíš trochu víc..

Napsal: stř úno 14, 2007 15:02
od Myso
ladarider ty sa vobec do motorov nevyznas, specialne nie ladackych...

ja som robil 1,6 do bloku 1,3...

teraz mam 1,7 v 1,3kovom bloku, a blok aj hlavu som znizoval preto, lebo mam piesty s velkym vybranim, hrubsie tesnenie pod hlavou a to mi davalo kompresny pomer okolo 8... po upravach je to vypocitane na 10:1

Napsal: stř úno 14, 2007 15:10
od Lada Rider
Myso píše:ja som robil 1,6 do bloku 1,3...
ja som to pochopil a neboj ja len tak blbo vizeram :D

Napsal: čtv dub 12, 2007 05:36
od Pája
Kluci nestrašte mne s tou původní výškou hlavy. Já teď připravuju hlavu, která je vysoká 109, 8. A ten od koho ji mám mi tvrdil, že je ubraná o milimetr. Znamená to, že ta hlava je o 2,2mm snížená? To se mi moc nehodí...

Napsal: čtv dub 12, 2007 14:10
od Little Red Riding Hood
pajo jak je v hlavě ten kruhovej vyfrezek - spalovací prostor hlavy (pak sou v tom kruhu ventily), tak jestli je ta hlava už tolik snižená, tak v nejnižším místě spalovacího prostoru už by ti ho (ten kruh) měla narušovat rovina hlavy (ta na kterou přijde těsnění).. při snižení 2mm tam zůstává jen malinká hranka..

Napsal: čtv dub 12, 2007 17:41
od Lada Rider
Little Red Riding Hood píše:pajo jak je v hlavě ten kruhovej vyfrezek - spalovací prostor hlavy (pak sou v tom kruhu ventily), tak jestli je ta hlava už tolik snižená, tak v nejnižším místě spalovacího prostoru už by ti ho (ten kruh) měla narušovat rovina hlavy (ta na kterou přijde těsnění).. při snižení 2mm tam zůstává jen malinká hranka..
_________________
povodne mala ta hlava 113mm, a teraz mam 110, tj o 3 mm znizenu a je to presne na chlp ked sa zalozia ventily tak ich hrany su tesne pod urovnou spalovacieho priestoru, kontroloval som to prilozenim radeka. a pre istotu som dal osustruzit tie puzdra na presne osadenie hlavy -2mm.

Napsal: čtv dub 12, 2007 17:48
od Little Red Riding Hood
Lada Rider píše:a pre istotu som dal osustruzit tie puzdra na presne osadenie hlavy -2mm.
co přesně myslíš??..

Napsal: čtv dub 12, 2007 19:43
od Lada Rider
Little Red Riding Hood píše:co přesně myslíš??..
no neviem sa riadne vykoktat, ale tie rurky co idu na dva styfty na hlave, tie vybrania su na to v bloku aj v hlave

Napsal: čtv dub 12, 2007 21:20
od Little Red Riding Hood
jj už mi je o jasné..