Stránka 2 z 2

Napsal: pon úno 12, 2007 22:45
od čmelák
odo mna si mal aj vacku? :roll: ufff :mrgreen:

Napsal: úte úno 13, 2007 09:03
od Michal Pokorný
No, teda nejsem žádný odborník, ale byly doby kdy jsem měl 2105 a motor slušně klepal - nahoře, ale také jen v nízkých otáčkách (cca do těch 2000) , každý se mi smál, protože to mělo na volnoběh takový zvuk jako by to byl vyběhaný diesel. Vyměnila se vačka a byl klid, ovšem jen na čas, protože pak to začalo dělat znovu, tak že následovala další výměna vačky ovšem tentokrát i s tím tělesem a pak už to bylo v pohodě po celou dobu co jsem to auto měl - toť moje zkušenost.

Napsal: úte úno 13, 2007 21:27
od Sefir
No toto by stalo za skusku .... kolko cca moze vyjst to teleso ? mas namysli to v com vackova hriadel beha ze ?
Sorac ze sa tak blbo pytam, ale nejak moc sa v tom nevyznam.

Mna len strasi to, ze ono to ma rovnaku frekvenciu klepania ako valec ... nie polovicnu...
len to zas isto nevylucuje ani to co si povedal hmm...

Dnes som to rozobral.. ventily su uplne dobre nastavene a ani jedna vacka nie je strhnuta .. ako nova je (Cmelakova kvalita :) - dikes )
Dotiahol som este ten vrchny kryt vackovky (trosku si to sadlo).. ale ani minimalne sa ten zvuk nezmenil

Napsal: stř úno 14, 2007 00:52
od Michal Pokorný
Jó tak s tím opravdu nijak neporadím, na motory tu jsou jiní a mnohem lepší odborníci. Jen jsem napsal svojí zkušenost. Hlavně si teda myslím, že ten motor 1,3 z 2105 byl nejméně povedený motor co kdy VAZ vyrobil. No, ale hned mě nemusíte všichni kamenovat - je to jen moje zkušenost.