Stránka 2 z 2

Napsal: čtv úno 08, 2007 02:25
od Krwel
hodne problemu vyresi dat klasicke originalni pruziny, ale nove.

Napsal: stř úno 14, 2007 16:42
od Lada_BV
Michal Pokorný píše:Svatá pravda. Ale jsou dva druhy pružin - měkčí a tvrdší. Měkčí byly značeny zeleným proužkem a tvrdší žlutým proužkem. Standardně se při výrobě montovaly většinou pružiny měkčí. Dnes při koupi nových pružin se dají sehnat většinou právě ty tvrdší (teda alespoň u nás- prodejna BEAS Lovosice). Tak že jestli má vozidlo ještě původní pružiny doporučuji koupit nové.
Mám pružiny nové na 2104 s červeným pruhem. Co ten červený pruh znamená ?

Napsal: stř úno 14, 2007 18:59
od Petanek2101
ja mam take pružiny z kombika a jsou bile s červenym pruhem,zajimalo by me esi to neco značí a lebo esi to matlaj jak se jim zachce

Napsal: stř úno 14, 2007 22:52
od Michal Pokorný
No, určitě to něco značí, rozhodně to tam nematlaj jak se jim zachce, ale nevím co to značí, protože takové jsem zatím ještě neviděl. Třeba jenom došla žlutá barva :D Určitě to tu někdo bude vědět a když ne - tak pak bych zkusil stránky CS Auto Lada www.lada.cz a tam Otázky a odpovědi.

Napsal: čtv úno 15, 2007 00:31
od Malda
Barva znaci tvrdost a prehled barev je v Tumovi, viz. http://ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/161.htm . "A" je tusim tvrdsi.

Napsal: čtv úno 15, 2007 08:47
od Michal Pokorný
Malda píše:Barva znaci tvrdost a prehled barev je v Tumovi, viz. http://ladaklub.com/www/manualy/2/imagepages/161.htm . "A" je tusim tvrdsi.
Jo, to je pravda A jsou tvrdší (žlutý proužek), B jsou měkčí (zelený proužek) ,ale to už víme, teď tu řešíme červený proužek a o něm se ani Tůma nezmiňuje - asi nějaká novinka, nebo mě ještě napadlo jestli to prostě jiný výrobce neznačí jinak než originál a nebo se třeba začal vyrábět ještě třetí typ pružin - možná jsou ještě tvrdší než ty "áčka" - fakt nevím.

Napsal: čtv úno 15, 2007 15:37
od Števo
Svetlohneda a biela su urečené na 2102 patria do A.
Pred par mesiacmy som ich kupoval. Su tvrde jak hovado, hlavne ,ked su na sedane :mrgreen:

Napsal: čtv úno 15, 2007 17:50
od Petanek2101
Števo píše:Svetlohneda a biela su urečené na 2102 patria do A.
Pred par mesiacmy som ich kupoval. Su tvrde jak hovado, hlavne ,ked su na sedane :mrgreen:
čeče s tou tvrdosti maš hele recht,kdyz sem je nahodil nezkracene tak auto bylo tak vysoko ze jsem si do kufru musel brat malem štafle a kdyz jsem se postavil na kufr a to mam nejakych 100kg tak se to ani nehlo a tvrdy to bylo jak debil,no a po zkraceni to je taky tvrdy jak krava,sice o neco mene ale je

Napsal: čtv úno 15, 2007 22:38
od janci
lol:D zase ten zadok kombika,nie je az tak tazky,sranda aky rozdiel
co vas stali pruziny,?

Napsal: pát úno 16, 2007 10:52
od Majo
rozdiel je az 70kg, clovek by ani neveril....

Napsal: pát úno 16, 2007 11:21
od Wolf
Majo píše:rozdiel je az 70kg, clovek by ani neveril....
Proto take sedi lepe v zatackach a v zime, nez sedan. W.

Napsal: pát úno 16, 2007 11:51
od janci
kukol som knizku
2101 Celkova hmotnost 1345, Pohotovostna 945
2102 Celkova hmotnost 1430, Pohotovostna 1000
tak rozdiel 55kg u 2101/2102

sedi to jak svina ,ked tam mam dve bednicky ovocia:D

Napsal: pát úno 16, 2007 13:51
od Majo
no vidis a 04 ma este navyse v kufri nadrzku na ostrekovac(3kg) a celu sustavu stieraca, kde len motorcek je tazky ako svin :mrgreen:

ja som inak porovnaval realne, nie statisticke hmotnosti - moja 21061 = 980kg a 21043 = 1050kg(pred zatlmenim, po nom skoro 1300kg), vazim to v Kovosrote na digitalnej vahe :lol

Pruziny z kombika som dal do 06ky a nejak vyrazne to nevyskocilo, mam LPG takze je to akurat, nove by som urcite skracoval...