Stránka 2 z 3
Napsal: ned led 21, 2007 21:05
od Sender
Dusan:Mohl by jsi prosím napsat konkrétní typ Lady ?
Dá se ten rozdělovač objednat někde na netu ?
Díky
Napsal: ned led 21, 2007 22:31
od Trevor
U vasenka urcite
Napsal: pon led 22, 2007 11:09
od Myso
Sender píše:Dusan:Mohl by jsi prosím napsat konkrétní typ Lady ?
Dá se ten rozdělovač objednat někde na netu ?
Díky
dusan sa pomylil, nie 1700-skoro-icko ale 1500-skoro-icko, je to z modelov 21043, 21053-05, a 2107 z roku okolo 94-96(presne cisla neviem), chcel som ti najst aj kat. c. ale bohuzial, moj katalog je v bratislave a po ruke mam iba katalog 2107 z roku 2004 a tam je iba klasicky rozdelovac a potom elektronika MPFI k motoru 2104 - 1,45L
Napsal: pon led 22, 2007 11:35
od Wolf
Cislo je 2107-370601020, myslim, ze nekde se pouziva i k.c. 21213-3706010. W.
[ Komentář přidal: Myso: po leden 22, 2007 11:46 ]
diky wolfe
Napsal: pon led 22, 2007 15:06
od Roman
http://www.lada.sk/apc/servlet/apcentra ... &code=K101
Tu je strana z katalogu, Myso zabuda, ze su aj ine katalogy ako ten doma
Napsal: pon led 22, 2007 15:17
od Sender
Díky.
Napsal: pon led 22, 2007 16:17
od Dusan
no niektore veci su tam na filtraciu napajania a niektore len tak pre spestrenie vid LED. Ono je dobre vediet ze ked ti nesvieti ledka tak je asi vadna poistka D3, pripadne skrat na rozdelovaci D1.... alebo ci idu impulzy z rozdelovaca D2 .... taka diagnostika keby niečo
aby netrebalo s meracim behat okolo auta
No mam nejake fofry skusky a tak...
V scheme je nejaka ta chyba
napr C2,C4 elektrolity + hore, C5 moze ale nemusi byt,
R3 urcite to nieje 10R skor 33R alebo 47R. MUsim pozriet som na to nesahal ani nepametam...
vyvody suciastok letovat na plocho.
Napsal: čtv bře 13, 2008 22:22
od Marek89
Dá sa ku klasickému rozdeľovaču dorobiť elektronické zápalko ?
Napsal: čtv bře 13, 2008 22:30
od Cory
Samozrejme.
Ja mam dalsiu otazocku.Prave som sa nad tym zamyslal: Vyskusal uz niekto z vas zapalovanie s dvomi cievkami?
Napsal: čtv bře 13, 2008 23:25
od Saša
Ano . V.r.1988 jsem měl pokusně udělané elektronické zapalování u 02. Cívky dvouvývodové "maluch" . Má (drzost) experimentovat se zapalováním dospěla až k montáži ČTYŘECH ! orig. cívek (bez rozdělovače) (velké zlepšení ve vyšších otáčkách)- a vypadalo to skvěle , ovšem vývoj skončil u původního řešení. 1 cívka + původní rozdělovač . Tehdy sklamaly tranzistory SU 169 .
PS: dnešní í-čka mají také jen 2 cívky. Prostě si druhá svíčka blikne do výfuku.
Napsal: pát bře 14, 2008 19:55
od Dusan
no pri lpg ..,, blikne aj ten vyfuk
Napsal: sob bře 15, 2008 00:10
od Saša
Dusan píše:no pri lpg ..,, blikne aj ten vyfuk
Jak s tím souvisí LPG .?
Napsal: sob bře 15, 2008 18:42
od Cory
Saša, ako si zdvojil tie cievky?Alebo to uz je ta z malucha zdvojena od vyroby
Premyslam ako by sa mohli spojit dokopy 2 ladacke.Kostru z kladivka rozdelit na 1. a 2. cievku?Nevyznam sa v elektrike.Nebude to mat potom "rovnaku" iskru, kedze sa prud rozdeli na polovicu?Teraz iba ciste teoretizujem, aj tak tam onedlho bude bezkontakt.
Napsal: sob bře 15, 2008 18:54
od Saša
1: indukčka z "malucha " je dvojitá originál má dva VN kabely a pálí proti sobě .
2: když spojíš dvě cívky tak budou házet jiskru stejnou ale velmi zatížíš kontakty , rozhodíš laděný obvod (civka + kondík) a zvedneš rušení díky značnému proudovému odběru.
Dej tam ten bezkontakt a nějakou cívku z "cizího" auta .
Napsal: sob bře 15, 2008 19:00
od Cory
Saša píše:Dej tam ten bezkontakt a nějakou cívku z "cizího" auta .
To je v pohode,bude to totiz original lada bezkontakt