Stránka 2 z 4
Napsal: sob pro 23, 2006 21:36
od Pavel04
uff to byl prispevek. Kazdopadne diky za rady a za napady.
Jo a este jedna technicka - ted mam na 100hp spojku origo lada 21073 a neprokluzuje zatim, ani kdyz dam plnej a chci ztahrabat, pustim to tak se utrhnou kola a ne spojka, takze rezervy sou mnyslim celekm velky - zivotnost je vec druha

Napsal: ned pro 24, 2006 06:43
od Marek
Pavel04 píše:- zivotnost je vec druha

Pokud neklouže, není důvod, aby předčasně odešla. Vydrží, buď bez obav.
Napsal: ned pro 24, 2006 07:31
od Pavel04
tak to je mily, v tom pripade jsem velice prekvapen, ze tomu odolava
Napsal: ned pro 24, 2006 07:36
od Marek
Pavel04 píše:tak to je mily, v tom pripade jsem velice prekvapen, ze tomu odolava
Je to dimenzováno na vyšší krouťák než je seriově. S výkonem to nemá moc co dělat, ten na to nemá vliv. Spojka, převodovka, kardan,..... prostě díly pohonu jsou zatěžovány krouticím momentem - čím vyšší otáčky, tím lépe.
Napsal: pon pro 25, 2006 11:51
od Ondra 07
Ze se znova pripominam kam se na zigulacky motor da pripojit to mazani lozisek turba?Kam do mazaciho okruhu.Nejlepsi by to bylo samozrejmne nejlepsi by to bylo nekde na strane saciho potrubi aby nemuseli byt ty mazci slauchy dlouhy.
Napsal: pon pro 25, 2006 18:33
od Trevor
A kde to tam chces vytiahnut ? Najjednoduchsie je to potiahnut od cidla tlaku oleja. Samozrejme ze ta hadica musi byt nato stavana.
Napsal: úte pro 26, 2006 10:49
od Marek
Přesně tak, jiná možnost než z hlavního mazacího kanálku asi fakt není.
Pokud se tlaková hadice potáhne nad spojkou, její délka bude méně než půl metru, což není takový problém. Odváděcí olejová hadice od turba se spustí třeba přímo do vany (napájet hrdlo do boku vany je maličkost).
Napsal: úte pro 26, 2006 20:19
od Pavel04
Ondra 07 - Ja mam ale v aute motor Fiat.
Mazani udelam asi nejak tak jak pisete.
Ted mam max kroutak 131, coz neni takovy extrem, zatimco 190 s turbem uz je hodne pres....
Ale zjistil sem, ze mam kompresi 9 a v delte je 8. Co s tim? sehnat hlavu z delty? upravit stavajici? ponechat

?
Napsal: stř pro 27, 2006 18:45
od Vašátor
Pavel04 píše:Ale zjistil sem, ze mam kompresi 9 a v delte je 8. Co s tim? sehnat hlavu z delty? upravit stavajici? ponechat

?
Nechat si na zakázku udělat tlustčí plechové těsnění pod hlavu.
Napsal: stř pro 27, 2006 20:59
od Pavel04
hmm to sem si moh myslet...

Napsal: stř pro 27, 2006 21:25
od Krwel
a nebo sehnat tu hlavu

, zalezi co bude jednodussi.
Napsal: stř pro 27, 2006 21:45
od Pavel04
to se uvidi... oni tam budou asi praveze i jiny vacky co?
Napsal: stř pro 27, 2006 22:22
od Vašátor
Když si doneseš origo těsnění pod hlavu do nějaké té firmy, bez problému ti udělají plechové a silnější. Jsou přímo firmy, které se tím zabývají. A není to ani tak drahý ... s porovnáním s jinou hlavou...
Možná by neškodilo vzít do ruky (do klávesnice) zlaté stránky a trošku se informovat přes telefon.

Napsal: stř pro 27, 2006 22:24
od Pavel04
jj tak ono je to hudba budoucnosti, takze nehcci nekam zatim volat. Spis se mi jednalo o to co je ramcove potreba a to sem se snad dozvedel: kardan, diferak, hlava(nebo uprava), mazani, spojka.
Napsal: stř pro 27, 2006 22:34
od Vašátor
Pavel04 píše:jj tak ono je to hudba budoucnosti, takze nehcci nekam zatim volat. Spis se mi jednalo o to co je ramcove potreba a to sem se snad dozvedel: kardan, diferak, hlava(nebo uprava), mazani, spojka.
troufám si říct, že pokud neveříš diferáku, měl by sis tam připsat i převodovku. Já když chtěl (no,skoro je) dělat motor dle VFTS 150Ps, měl jsem pozjišťovaný věci jako třeba že difec vydrží, ale převodovka na tom bude hůř. Proto taky vím, že velká komprese se dá řešit těsněním pod hlavou

. Ovšem firmu už jsem zapomněl. Souťežák VFTS 170Ps, kterej ještě před 3ma rokama jezdil rally (team si už nepamatuju, potvory mi neposlali dokumentaci převodovky, tak jak slíbili...) jezdil s převodovkou Hewlland.