Jo a este jedna technicka - ted mam na 100hp spojku origo lada 21073 a neprokluzuje zatim, ani kdyz dam plnej a chci ztahrabat, pustim to tak se utrhnou kola a ne spojka, takze rezervy sou mnyslim celekm velky - zivotnost je vec druha
Nutné úpravy při vyšším výkonu
Moderátor: Moderátoři
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
uff to byl prispevek. Kazdopadne diky za rady a za napady.
Jo a este jedna technicka - ted mam na 100hp spojku origo lada 21073 a neprokluzuje zatim, ani kdyz dam plnej a chci ztahrabat, pustim to tak se utrhnou kola a ne spojka, takze rezervy sou mnyslim celekm velky - zivotnost je vec druha
Jo a este jedna technicka - ted mam na 100hp spojku origo lada 21073 a neprokluzuje zatim, ani kdyz dam plnej a chci ztahrabat, pustim to tak se utrhnou kola a ne spojka, takze rezervy sou mnyslim celekm velky - zivotnost je vec druha
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 
Je to dimenzováno na vyšší krouťák než je seriově. S výkonem to nemá moc co dělat, ten na to nemá vliv. Spojka, převodovka, kardan,..... prostě díly pohonu jsou zatěžovány krouticím momentem - čím vyšší otáčky, tím lépe.Pavel04 píše:tak to je mily, v tom pripade jsem velice prekvapen, ze tomu odolava
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Ondra 07
- Příspěvky: 654
- Registrován: stř říj 05, 2005 21:31
- Bydliště: Olomouc / Brno
- Kontaktovat uživatele:
Ze se znova pripominam kam se na zigulacky motor da pripojit to mazani lozisek turba?Kam do mazaciho okruhu.Nejlepsi by to bylo samozrejmne nejlepsi by to bylo nekde na strane saciho potrubi aby nemuseli byt ty mazci slauchy dlouhy.
...anebo jinej případ, průsek v lese asi na metr širší ne, sráz jako střecha. Šero, mlha, skoro tma. Rozhodl jsem, sjedeš to šusem, sotva odpíchnu je zle hochu námraza jako mejdlo. Zkouším zaplužit, ani zdání...
Přesně tak, jiná možnost než z hlavního mazacího kanálku asi fakt není.
Pokud se tlaková hadice potáhne nad spojkou, její délka bude méně než půl metru, což není takový problém. Odváděcí olejová hadice od turba se spustí třeba přímo do vany (napájet hrdlo do boku vany je maličkost).
Pokud se tlaková hadice potáhne nad spojkou, její délka bude méně než půl metru, což není takový problém. Odváděcí olejová hadice od turba se spustí třeba přímo do vany (napájet hrdlo do boku vany je maličkost).
RENAULT Mégane Grandtour *04/2008 - 1,5dCi 78kW (06/2016-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
RENAULT Scénic *05/2012 - 1,4TCe 96kW (10/2023-)
- Pavel04
- Příspěvky: 602
- Registrován: sob říj 29, 2005 09:52
- Bydliště: Praha - Nusle
- Kontaktovat uživatele:
Ondra 07 - Ja mam ale v aute motor Fiat.
Mazani udelam asi nejak tak jak pisete.
Ted mam max kroutak 131, coz neni takovy extrem, zatimco 190 s turbem uz je hodne pres....
Ale zjistil sem, ze mam kompresi 9 a v delte je 8. Co s tim? sehnat hlavu z delty? upravit stavajici? ponechat
?
Mazani udelam asi nejak tak jak pisete.
Ted mam max kroutak 131, coz neni takovy extrem, zatimco 190 s turbem uz je hodne pres....
Ale zjistil sem, ze mam kompresi 9 a v delte je 8. Co s tim? sehnat hlavu z delty? upravit stavajici? ponechat
Vaz 2107 no engine - 0g CO2 
Nechat si na zakázku udělat tlustčí plechové těsnění pod hlavu.Pavel04 píše:Ale zjistil sem, ze mam kompresi 9 a v delte je 8. Co s tim? sehnat hlavu z delty? upravit stavajici? ponechat?
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Když si doneseš origo těsnění pod hlavu do nějaké té firmy, bez problému ti udělají plechové a silnější. Jsou přímo firmy, které se tím zabývají. A není to ani tak drahý ... s porovnáním s jinou hlavou...
Možná by neškodilo vzít do ruky (do klávesnice) zlaté stránky a trošku se informovat přes telefon.
Možná by neškodilo vzít do ruky (do klávesnice) zlaté stránky a trošku se informovat přes telefon.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
troufám si říct, že pokud neveříš diferáku, měl by sis tam připsat i převodovku. Já když chtěl (no,skoro je) dělat motor dle VFTS 150Ps, měl jsem pozjišťovaný věci jako třeba že difec vydrží, ale převodovka na tom bude hůř. Proto taky vím, že velká komprese se dá řešit těsněním pod hlavouPavel04 píše:jj tak ono je to hudba budoucnosti, takze nehcci nekam zatim volat. Spis se mi jednalo o to co je ramcove potreba a to sem se snad dozvedel: kardan, diferak, hlava(nebo uprava), mazani, spojka.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/