Stránka 2 z 4
Napsal: ned led 07, 2007 21:23
od Křečík Barbuška
Nuže, misky jsem si nechal velice profesionálně srovnat, mezitím se ke mě dostaly staré, ale kvalitní vnitřnosti. Jen membrány jsem osadil nové a zatím to funguje bez problému, otázkou je jak dlouho vydrží ty nové membrány.
Napsal: ned črc 15, 2007 15:50
od Pool
dmatej píše:Jinak to čerpadlo má mít min. výtlak 60l/h, chtěl bych vidět, komu to sežere nádrž za 40 minut
...
To jsi se seknul kámo, má to být 6 l / hod. při 2000 ot/min. Ani není psané minimálně nebo maximálně, prostě když to takhle podává, je to o.k.
Jen malej dotázek: Je takhle sestavená membrána správně? Ta podložka (červeně) tam patří nebo nepatří? Nikde ani v katalogu to není tak do podrobna rozkresleno, jestli tam má být nebo ne...
Ve středu jsem si repasoval čerpadlo, sbrousil dosedací plochy, zkontroloval zdvih a ponechal na pozorování (a ještě jsem nasadil průhledné hadičky, abych viděl co se s benzínem děje). Vypadalo to dobře, jízda 140 km bez problémů. Dnes jsem se vracel zpět, zůstal jsem viset kdesi v lese, z obvyklých důvodů. Hadička nad pumpou plná benzínu, hadička pod pumpou úplně prázdná, ani ručním mačkáním nenatáhla nic. Šel jsem vybalit trojúhelník a začal servis, s tím že ještě jednou tak už žigul půjde...
V karbu žádnej benzín, samozřejmě. Rozebral jsem čerpadlo a tu podložku (která defakto krátila zdvih membrány) vyhodil ven. Smontoval jsem nazpět. Pak to zkouším namačkat ručně, chvíli nic a najednou benzín leze centimetr po centimetru nahoru
Cesta zpátky už byla bez problému. Tak jsem zvědav, patří nebo nepatří?
Napsal: ned črc 15, 2007 19:31
od Křečík Barbuška
Tož nejsem si jist, ale myslím, že jsem tam tu podložku dával, řekl bych, že jo, ale rozdělávat to, abych to věděl přesně teda nebudu
.
Napsal: ned črc 15, 2007 20:31
od dandy
Pool, nezavzdušnilo sa ti to náhodou? Nikto mi to ešte nedokázal vysvetliť, ale v horúčavách a kopcoch sa mi to na Š.Formane (1992) a klasike dodávke 1203 bežne zavzdušňovalo. Stačilo to však obliať vodou a mašina šla ďalej ako hodinky.
Naviac, na tom obrázku máš tú veľkú plastovú podložku medzi druhou a treťou membránou (rátané z hora). Ja som nedávno menil pôvodnú membránu za novú a origo to bolo medzi prvou a druhou membránkou. Neviem síce aký by to mohlo mať vplyv, ale predsa... A to malé červené? Fakt si neviem spomenúť, ale skôr to tam nemám ako mám.
Napsal: ned črc 15, 2007 20:39
od Křečík Barbuška
Má to dobře, ty dvě membrány mají být navrchu.
Napsal: ned črc 15, 2007 21:23
od Roman
U 1203 to bola uplne bezna vec, bez flase s vodou bola odvaha vyliezt s tym zazrakom v lete na cestu. Ale u zigulikov som sa s tym este nestretol......
Napsal: ned črc 15, 2007 21:35
od Majo
ta podlozka ma byt hore pod matkou, ale cele je to blbost, to nemoze tolko ovplyvnit pokial je spravne nastaveny presah tycky.....
Napsal: ned črc 15, 2007 22:12
od Pool
Ad membrána-plastová podložka: takhle jsem to vytáhnul ven před repasí, tak jsem to i vrátil (2 nahoře, 1 dole).
Kam se lila ta voda, na čerpadlo? Že bych jí taky začal vozit sebou...
Ad Majo: když je teď membrána posazená o 1 mm níže, možná že podává o nějaké to množství víc, nevím no... třeba to nemá vliv žádnej, taky možný. Rozhřešení přijde brzo, pokud to zlobí dál, tak to na sebe nenechá dlouho čekat
Napsal: ned črc 15, 2007 22:40
od Acibuk
já měl u 1203 problémy s palivovou trubkou, byla stará a unavená (jako já) a přisávala si k benzínu vzduch.Dírka nepozorovatelná. Čerpadlo kapitola sama o sobě.
Napsal: pon črc 16, 2007 07:49
od Roman
S prisavanim vzduchu som sa tiez stretol, na S120. Po rovine jazdila v podstate normalne, ale ked to v kopci dlhsiu chvilu chcelo za 2, tak sa zacala dusit, az zastala celkom. Pricina bola porovita hadica (so zelenym opletenim ) pred cerpadlom.
Napsal: pon črc 16, 2007 08:50
od Acibuk
presne tak.. Ale v Tumovi je 60l/hod. Kdyby to melo 6l za hodinu, to by nestihalo nektere hladovce krmit. Kdybych jel po dalnici prumernou 100km/h a auto by bralo 9l/100km:)
Napsal: pon črc 16, 2007 15:02
od Pool
Acibuk píše:presne tak.. Ale v Tumovi je 60l/hod. Kdyby to melo 6l za hodinu, to by nestihalo nektere hladovce krmit. Kdybych jel po dalnici prumernou 100km/h a auto by bralo 9l/100km:)
Mám to snad oskenovat? Je to při 2000 ot/min, tolik asi nekroutíš stále. Ty vůbec nebereš v potaz otáčky motoru Acibuku
Napsal: pon črc 16, 2007 15:28
od Myso
chlapi tuma je oskenovany v kniznici...
Napsal: pon črc 16, 2007 16:50
od Pool
Myso píše:chlapi tuma je oskenovany v kniznici...
Tak tam je opravdu 60 l , tak se omlouvám dmatejovi i Acibukovi. V mojí knížce je opravdu 6 l...
Napsal: pon črc 16, 2007 16:55
od Myso
Pool píše:Myso píše:chlapi tuma je oskenovany v kniznici...
Tak tam je opravdu 60 l , tak se omlouvám dmatejovi i Acibukovi. V mojí knížce je opravdu 6 l...
vzdy som vravel ze tuma bol na praskoch ked to pisal...