Těsnost palivového čerpadla
Moderátor: Moderátoři
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Nuže, misky jsem si nechal velice profesionálně srovnat, mezitím se ke mě dostaly staré, ale kvalitní vnitřnosti. Jen membrány jsem osadil nové a zatím to funguje bez problému, otázkou je jak dlouho vydrží ty nové membrány.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
To jsi se seknul kámo, má to být 6 l / hod. při 2000 ot/min. Ani není psané minimálně nebo maximálně, prostě když to takhle podává, je to o.k.dmatej píše:Jinak to čerpadlo má mít min. výtlak 60l/h, chtěl bych vidět, komu to sežere nádrž za 40 minut ...
Jen malej dotázek: Je takhle sestavená membrána správně? Ta podložka (červeně) tam patří nebo nepatří? Nikde ani v katalogu to není tak do podrobna rozkresleno, jestli tam má být nebo ne...
Ve středu jsem si repasoval čerpadlo, sbrousil dosedací plochy, zkontroloval zdvih a ponechal na pozorování (a ještě jsem nasadil průhledné hadičky, abych viděl co se s benzínem děje). Vypadalo to dobře, jízda 140 km bez problémů. Dnes jsem se vracel zpět, zůstal jsem viset kdesi v lese, z obvyklých důvodů. Hadička nad pumpou plná benzínu, hadička pod pumpou úplně prázdná, ani ručním mačkáním nenatáhla nic. Šel jsem vybalit trojúhelník a začal servis, s tím že ještě jednou tak už žigul půjde... V karbu žádnej benzín, samozřejmě. Rozebral jsem čerpadlo a tu podložku (která defakto krátila zdvih membrány) vyhodil ven. Smontoval jsem nazpět. Pak to zkouším namačkat ručně, chvíli nic a najednou benzín leze centimetr po centimetru nahoru Cesta zpátky už byla bez problému. Tak jsem zvědav, patří nebo nepatří?
- Přílohy
-
- membrana.jpg (12.86 KiB) Zobrazeno 2249 x
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Pool, nezavzdušnilo sa ti to náhodou? Nikto mi to ešte nedokázal vysvetliť, ale v horúčavách a kopcoch sa mi to na Š.Formane (1992) a klasike dodávke 1203 bežne zavzdušňovalo. Stačilo to však obliať vodou a mašina šla ďalej ako hodinky.
Naviac, na tom obrázku máš tú veľkú plastovú podložku medzi druhou a treťou membránou (rátané z hora). Ja som nedávno menil pôvodnú membránu za novú a origo to bolo medzi prvou a druhou membránkou. Neviem síce aký by to mohlo mať vplyv, ale predsa... A to malé červené? Fakt si neviem spomenúť, ale skôr to tam nemám ako mám.
Naviac, na tom obrázku máš tú veľkú plastovú podložku medzi druhou a treťou membránou (rátané z hora). Ja som nedávno menil pôvodnú membránu za novú a origo to bolo medzi prvou a druhou membránkou. Neviem síce aký by to mohlo mať vplyv, ale predsa... A to malé červené? Fakt si neviem spomenúť, ale skôr to tam nemám ako mám.
Nikita II, 1974
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
Nasťa 2016
chatka 12 forever
člen LKCS
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Ad membrána-plastová podložka: takhle jsem to vytáhnul ven před repasí, tak jsem to i vrátil (2 nahoře, 1 dole).
Kam se lila ta voda, na čerpadlo? Že bych jí taky začal vozit sebou...
Ad Majo: když je teď membrána posazená o 1 mm níže, možná že podává o nějaké to množství víc, nevím no... třeba to nemá vliv žádnej, taky možný. Rozhřešení přijde brzo, pokud to zlobí dál, tak to na sebe nenechá dlouho čekat
Kam se lila ta voda, na čerpadlo? Že bych jí taky začal vozit sebou...
Ad Majo: když je teď membrána posazená o 1 mm níže, možná že podává o nějaké to množství víc, nevím no... třeba to nemá vliv žádnej, taky možný. Rozhřešení přijde brzo, pokud to zlobí dál, tak to na sebe nenechá dlouho čekat
já měl u 1203 problémy s palivovou trubkou, byla stará a unavená (jako já) a přisávala si k benzínu vzduch.Dírka nepozorovatelná. Čerpadlo kapitola sama o sobě.
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
presne tak.. Ale v Tumovi je 60l/hod. Kdyby to melo 6l za hodinu, to by nestihalo nektere hladovce krmit. Kdybych jel po dalnici prumernou 100km/h a auto by bralo 9l/100km:)
zde
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Kua vsecko hraje pro ty podnikatelse zazobane prasata ....
Tak a už zbývá jen ten Jelen a můžeme vytáhnout oponu.
Dostal ste Bludišťáka!
Klikněte zde pro zobrazení.
Mám to snad oskenovat? Je to při 2000 ot/min, tolik asi nekroutíš stále. Ty vůbec nebereš v potaz otáčky motoru AcibukuAcibuk píše:presne tak.. Ale v Tumovi je 60l/hod. Kdyby to melo 6l za hodinu, to by nestihalo nektere hladovce krmit. Kdybych jel po dalnici prumernou 100km/h a auto by bralo 9l/100km:)
-
- Příspěvky: 1389
- Registrován: stř kvě 26, 2004 17:59
- Bydliště: Bratislava-Praha
- Kontaktovat uživatele:
vzdy som vravel ze tuma bol na praskoch ked to pisal...Pool píše:Tak tam je opravdu 60 l , tak se omlouvám dmatejovi i Acibukovi. V mojí knížce je opravdu 6 l...Myso píše:chlapi tuma je oskenovany v kniznici...
Ich fahre einen Shiguli - WAS2105
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever
Keď ju poriešiš, nie je čo milovať...
_________________
Chatka 12 forever