Stránka 2 z 2
Napsal: ned pro 17, 2006 17:04
od George DeLorean
....to uz to asi brebijelo o dost hodne ne ??? Ja mam nastaveno dobijeni na 14,8 a pri volnobehu na normal a dobry ...
Je tu nekdo ochotny mi to premerit?
Napsal: ned pro 17, 2006 23:16
od Pavel04
JO taky se timhle zpusobem nejdriv podelaly uhliky v altiku, protoze to elektronicky regulacni rele ma minus jenom na jednom ze dvou mist pro srouby, pritom sou oba potazeny plechem (takze vypadaj oba jako minus)
Ale podruhy stacilo hned zastavit a zkontrolovat zapojeni toho rele
Napsal: pon pro 18, 2006 00:53
od Krwel
Vsak jsem rikal, ze to muzem promerit. Merak mam dobrej a uz i vime, jak to promerit. Mas to ke me zhruba pul hodky cesty
Napsal: pon pro 18, 2006 07:10
od Pavel04
jj, tak ja snad najdu nejakej cas
Napsal: pon pro 18, 2006 12:52
od Dusan
14,8 pri volnobehu
sa mi nezda co tam mas za altik ? to si skusal bez baterky
Napsal: pon pro 18, 2006 12:52
od George DeLorean
... a nebo bys to mohl vzit do Krce..... ???
Napsal: pon pro 18, 2006 12:54
od George DeLorean
Nee 14,8 pri zvysenych otackach a pri volnobehu 13,8.
Napsal: pon pro 18, 2006 14:18
od Vašátor
14,8V je už celkem dost. Já mám při volnoběhu 13,8V, při zvýšených otáčkách 14,2-14,4V, špičkově 14,6-14,8V a nemůžu si stěžovat. Víc bych ovšem napětí už nezvedal. Přebíjení je na odrovnání baterky. Ovšem pokud jezdíš krátké trasy, tak to neublíží.
Napsal: pon pro 18, 2006 18:23
od George DeLorean
...tak tak vic uz take ne