Stránka 2 z 3
Napsal: sob lis 25, 2006 17:05
od zeek
tak to bylo opravdu v těch dvouch mosaznejch trubičkách...byly celý zas... bílou sr....
Tak jsem to celé ještě jednou pročistil a profoukl kompresorem.... 10 atmosfer to krásně pročistilo a už to drandí

Napsal: sob lis 25, 2006 22:49
od dmatej
Kerý trubičky? Vzdušníky???
Napsal: sob lis 25, 2006 23:07
od tonmi
Určitě myslel vzdušníky, já to měl jednou na 2101. Totiž na spodu vzdušníků když odšroubuješ trysky a vytáhneš ty trubičky přesněji řečeno (emulzní trubice) ven, tak na spodu bývají usazeniny
Napsal: ned lis 26, 2006 12:59
od zeek
přesně tak....byly tam usazeniny které zacpaly ty tenké dirky v těch emulzních trubičkách...
Napsal: ned lis 26, 2006 13:24
od Vašátor
Hehe a já myslel, že jsi tu říkal, že byl karbec komplet vyčištěnej a profoukanej

Napsal: ned lis 26, 2006 14:21
od zeek
no...víš já si to myslel taky....A když Aleš říkal že to bez problémů protékalo když tam stříkačkou stříkl...tak jsem myslel že to je v poho..No ale nebylo...jo z chyb se člověk učí...hlavní je že už to funguje...už to jen donastavím a bude to super....
Napsal: sob led 06, 2007 23:05
od Honza 21061
Pozdní malý dotaz: Na co bych si měl při vytahování těch emulzních trubic dát pozor, resp. jak a čím se dají nejlépe vytáhnout a jak nejlpépe nasadit zpátky?
Dělal jsem před časem kompletní rozborku a čištění karburátoru (mám Ozon) a na to jediné jsem radši nesahal. Karburátor je stále všechno jen ne v pořádku, tak možná i u něj bude zakopaný pes právě v trubicích.

Napsal: ned led 07, 2007 11:40
od zeek
No ty trubičky jsme vyndaly tenkým šroubovákem, jsou tam vlastně celkem volně(jen časem troche zatuhlý) strčil se dovniťř šroubovák a vyvyklaj se, pak jdou ven...
Napsal: ned led 07, 2007 12:09
od Vašátor
Pokud by byly zoxidované a nešlo je vyndat, doporučuju do nich nalít nějaké agresivnější rozpouštědlo a nechat odstát...po čase povolí.
Napsal: ned led 07, 2007 13:56
od Honza 21061
Díky za rady, zkusím na to nastříkat WD-40 kdyby to nešlo ven. Ještě jedna věc, nějak se mi nedařilo dostat dolů technickým benzínem ty houbovité usazeniny na stěnách difuzérů, sice mi to špinilo hadřík, ale nikdy jsem to nevyčistil dokonale. Je to normální, nebo se to dá něčím speciálním dostat dolů? Slibuju si od toho, že to přestane dříve škubat při studeném startu.
Při teplém startu mám taky problémy- špatně to startuje, je schopné to i 4x zhasnout a poté i po 50 metrech jízdy (nejlépe, když vyjíždím od pumpy na frekventovanou hlavní) to najednou zdechne, několikrát škubne a potom konečně jede. Když jsem dotáhl vzduchový filtr ke karburátoru, tak se to zlepšilo, ale pořád to nedělá dobrotu. Může to být těsnění na výměnu? Nezdá se mi špatné a před smontováním jsem ho namazal vazelínou na ložiska kol, do 120 oC. Nové těsnění, co se teď prodává i v CS Auto ve mně vůbec nebudí důvěru, tak se výměně bráním.

Jinak hladinu paliva mám nastavenou přesně podle knížky, těsnicí O-kroužky pod šrouby bohatosti a množství mám nové.
Napsal: ned led 07, 2007 14:20
od Vašátor
Difuzéry jsem řešil tak,. že jsem do vrtačky upnul smotaný kus hadru namočený ve vyjetým oleji a brusné pastičce

. Krásně se to vyleštilo, ale bacha na příliš vysoké otáčky
Co se týká toho škubání, pro jistotu bych rozebral celý karbec a vyčistil ho ... co akcelerační pumpa? Dává v pořádku? A víčko karbu sedí pěkně?
Napsal: ned led 07, 2007 20:41
od Honza 21061
Akcelerační pumpa je v nejlepším pořádku, víčko jsem dotáhl co to šlo, také těleso vzduchového filtru je dotažené, zespod matice, těsnění podmazané vazelínou) ale možná podsává někde těsnění právě pod prvním dílem karb. a mám taky pocit, že na straně přívodu benzínu u plovákové komory netěsní úplně nejlépe, takže je už rozhodnuto o výměně. Všechno je dotažené, před půl rokem čištěné (karburátor komplet- bohužel ne emulzní trubice), táhla promazaná a stejně při otevření druhé komory je tam taková menší díra...

No zkrátka karburátor by chtěl pořádnou udržovací kůru.
Problém je i při startování studeného motoru, pokud při předchozím vypnutí měl motor provozní teplotu, zásadně chytá až napodruhé. Pokud ho vypnu nezahřátý, druhý den naskočí na první škrtnutí. To bude asi padajícím/odpařujícím se benzínem, ale když jsem si přečetl, jaké trable můžou vzniknout po výměně pumpy, tak tu svoji fungující, asi zatím nechám, tak jak je... I když mně by stačil vyměnit možná jen díl s ventilky.
Napsal: pon led 08, 2007 11:17
od Vašátor
Průser je, že spousta lidí všechno dotahuje "co to šlo". U víčka karburátoru je to chyba největší. Schválně se koukni při sundaným víčku na těleso karburátoru a uvidíš, jak v místech závitů pro šrouby víčka, je dosedací plocha zvlněná - nadzvednutá. Většinou to ještě vykryje těsnění. Když je to ale moc, pak nezbývá nic jiného, než se pokusit to dorovnat nebo použít dvoje těsnění.
Co se týká té díry při otevření II komory, skontroluj přechodový stupeň II (tryska z boku karbu), popř. použij trysku o větším průměru.
No a co se týká toho startování, zkus před startováním nacupovat benzín do karbu a uvidíš hned, jetli je to padajícím palivem

Napsal: pon led 08, 2007 12:14
od Honza 21061
Průser to je, toho jsem si vědom a tu dosedací plochu už trochu zvlněnou mám, ale spíše mezi vzduchovým filtrem a tělesem karb. tak jsem to všechno podmazal a dotáhl křížem, aby to bylo pokud možno co nejrovnoměrnější. Naštěstí to těsnění nemá skoro vůli,takže by nemělo to podsávat kolem karburátoru a tělesa zespodu.
Dosedací plochu pod víčkem mám v pořádku a příště se tedy zlepším, zkusím to utáhnout ještě o trochu méně (s novým těsněním to bude možné) i když nijak moc jsem to nepřetahoval ani teď.
S padáním benzínu si nejsem právě úplně jistý. Někdy to po napumpování jde okamžitě, ale někdy také zhasne a musí se opakovat. A to je další záhada, jestli jo, proč při zahřátém motoru ten benzín spadne a při studeném ne. Správně by to mělo být naopak- zahřáté těsnění ventilku by mělo být měkčí a lépe dosednout.
No, nějak už si s tím snad pohraju. Vašátore, díky za rady!

Napsal: pon led 08, 2007 12:42
od Nulašestka
Honza 21061 píše:Někdy to po napumpování jde okamžitě, ale někdy také zhasne a musí se opakovat.
To je simply clever.Záleží v jaké poloze se zastaví tlačná tyčka a vačka paliv.čerpadla,což se nedá nijak ovlivnit.Když jsem viděl že pumpuju a benzín tam nejde(viděl jsem to skrz průhledný pal.filtr za čerpadlem),stačilo cvrnknout o startér a pootočit motor o trošku jinak a pak už napumpovat a hned to pak i tudíž chytlo.
