Stránka 2 z 2
Napsal: pon lis 06, 2006 01:15
od Krwel
Setkal jsem se s tim jednou u najakejch nestastnejch slovaku, kteri chteli jet domu a stacilo vymeni vzduchovy filtr. Predpokladam, ze jsi to urcite udelal, ale jen pro jistotu.
Napsal: pon lis 06, 2006 20:22
od Křečík Barbuška
To KingOfDirt, Marek sice říká, že se v tom nemáš hrabat když tomu nerozumíš, ale já bych si dovolil oponovat. Sežeň si nějaký jiný karburátor a začni experimentovat s ním. Pro začátek si zkus citlivé rozdělání, pak nastavování plováku dle Tůmy, rozdělání do mrtě, vyčištění, výměnu membrán, profoukání kompresorem atd. určitě seženeš někoho kdo ti eventuelně s něčím poradí. Kdyby totiž lidi dělali jen to co umí a nešlapali po tenkém ledu, nemohli by se nijak rozvíjet. Co se týče konečného poladění pomocí těch dvou šroubků, tak to už je jiné kafe, to už musí opravdu udělat někdo kdo tomu rozumí. Třeba já si všechy výše zmíněné věci spáchám sám, ale třešničku na dortíku nechávám pro lidi znalé věci.
Napsal: pon lis 06, 2006 20:32
od JmJ
A ja su asi pako, ale to pokrouceni tech dvou sroubu mi prijde naopak to nejjednodussi za predpokladu, ze ten kdo krouti neni hluchej
Ale me si nevsimejte, ja tu jen tak neco pindam...

Napsal: pon lis 06, 2006 20:40
od Křečík Barbuška
Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.
Napsal: pon lis 06, 2006 21:18
od JmJ
Koko Loko píše:Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.

no tak ja zkusim, jestli mi to drobek taky prekrouti. teda jestli dojde na sraz v nedelu
to proste kroutis tak, az se ti zda ze otacky maji rozumnou uroven a zaroven kdyz to obhacujes, nebo ochuzujes, tak uz se nemeni nebo nebo klesaji. a hleda se to misto, kde to pri ochuzeni jde s otackama dolu. otacky poznas podle sluchu. na lepsi metodu sem neprisel
... jsem stary vetchy
slepy ladic pian. znam vsechny klaviatury v arizone a ladim a ladim a ladim ...
Pozn. moderátora: ještě, že jsi nedodal hluchý
.... L.
Napsal: pon lis 06, 2006 21:40
od Pavel04
JmJ píše:Koko Loko píše:Asi nemám sluch, já můžu kroutit jak chci a je po tom prd, sice nakroutím funkční stav, ale pak to většinou svěřím Drobkovi, který to překroutí úplně jinak, ale také to potom funguje podstatně lépe.

no tak ja zkusim, jestli mi to drobek taky prekrouti. teda jestli dojde na sraz v nedelu
to proste kroutis tak, az se ti zda ze otacky maji rozumnou uroven a zaroven kdyz to obhacujes, nebo ochuzujes, tak uz se nemeni nebo nebo klesaji. a hleda se to misto, kde to pri ochuzeni jde s otackama dolu. otacky poznas podle sluchu. na lepsi metodu sem neprisel
... jsem stary vetchy slepy ladic pian. znam vsechny klaviatury v arizone a ladim a ladim a ladim ...

A ti co maji otackomer tak to maji usnadneny, ne?
Napsal: pon lis 06, 2006 21:42
od Křečík Barbuška
Pokud jim nekecá.
Napsal: úte lis 07, 2006 10:10
od Myso
super sa steluje karbec ked si hluchy ale mas otmer, mas ho v aute a z opacnej strany stojis pri karbeci...
dost dobra pomocka je ten moje UNI merak, meria aj otacky, potom to vidis aj ked si pod kapotou...
Napsal: úte lis 07, 2006 11:16
od Marek
To Teepee: Díky za uznání, ale ceny v servisech jsou mi bohužel známy a kroutím hlavou jako vůl.
Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
Napsal: úte lis 07, 2006 12:02
od Teepee
Marek píše:To Teepee: Díky za uznání, ale ceny v servisech jsou mi bohužel známy a kroutím hlavou jako vůl.
Jinak částečně souhlasím s Lokem, že Tůma popisuje karburátor velmi podrobně a srozumitelně a dá se dle jeho výkladu karburátor seřídit prakticky na stole.
Já jen můžu doporučit spolupráci s knihou pánů Jeršova a Jurčenka
http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/index.htm
Až tady jsem pochopil odlišnosti karburátorů 2101, 2105, 2106, atp. do detailů, například u karburátoru WEBER (2106-1107010) ten zatracenej zaplombovanej šroub ve volnoběžném kanálu (viz.
http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/076.htm ) a že tenhle WEBER opravdu nemá přídavné dávkování paliva ve vyšších otáčkách (obohacovač, ekonostat), protože do té chvíle jsem nevěděl, jestli závrty (kanálky) jsou ucpané a nebo prostě neprůchodné. (viz opět str. 76:
http://www.ladaklub.com/www/manualy/3/i ... es/076.htm )
To jsem prostě v do té doby dostupném Tůmovi v 3.vydání z roku 1984 nenašel.