Stránka 2 z 2
relé
Napsal: stř lis 08, 2006 07:57
od FOMA
Já mohu polovodičový jen a jen doporučit-pro baterku je to mnohem větší komfort.A LED diody neřešte,vždyt kdo se může pochlubit tím že mu v mot.prostoru něco svítí pokud mu tam zrovna něco nehoří a nebo nežhaví do běla..A navíc staý rele je jen zbytečná zátěž váží to snad půl kila a i když jej seřídíš tak pružina je většinou unavená a stejně to má zas jiný hodnoty.
Napsal: čtv lis 09, 2006 08:23
od Chaloupka
rele dobíjení
Napsal: čtv lis 09, 2006 12:25
od FOMA
Nějaký divný ne?To vypadá spíš na skrat.Nedotkl se ti nahodou +kabel (baterie-altík)někde kostry.Je to naký divoký,ne..
Napsal: čtv lis 09, 2006 12:28
od Chaloupka
je, kontrolka dobyjení nesvítí jen při 1700-3500 otáček
rele
Napsal: pát lis 10, 2006 07:11
od FOMA
Takže začni od znova:na svorkku 67 v alternatoru popř u reg.relé musí jít po zapnutí klíčku 12V.
Zkonroluj si upevnění svorek,pokud nic tak od relé odpoj 15 a 67,spoj je a nastartuj melo by to dobíjet naplno cca 18-20 V.Pokud ano je vadné relé!Pokud opet ne tak je vada v altíku.Tod v rychlosti asi tak vše,víc ti na dálku nepomůžu.Tak at sa darí
Napsal: pát lis 10, 2006 07:14
od Chaloupka
Dík, zítra se rozhodne