Stránka 2 z 2

Napsal: ned říj 29, 2006 19:04
od Trevor
Nechapem ze co chces teraz riesit. Mas karburator a chces tam dat vstrekovanie plynu alebo mas icko a chces tam dat obycajny system na karburator?

SPi vie chodit aj s elektronickym reduktorom bez riadaciej jednotky a servovelntilu jednoducho tam das klasicky srob ako je na karburatore a je to. Samozrejme ze zmiesavac musis mat na ten jednodobovy agregat.

Napsal: pon říj 30, 2006 12:25
od Marek
Prostě závěrem konstatuji:

Elektronicky řízené plnění plynu (ať už centrální nebo MPi) je pro karburátorový motor nepoužitelné pro nemožnost jeho řízení (nemáme čidla a ŘJ motoru). Pokud máme motor s karburátorem, musíme se spokojit s klasikou.

U motorů se vstřikováním paliva můžeme použít jednobodové (centrální) nebo vícebodové plnění LPG, ovšem vždy elektronicky řízené (jinak nám to nikdo legálně nepřihlásí).

Napsal: pon říj 30, 2006 14:47
od morcak
je mi to jasný. jen sem se ptal čistě teoreticky, člověk neví kdy se to bude hodit...

Napsal: pon říj 30, 2006 15:21
od Luděk Musil

Napsal: pon říj 30, 2006 19:35
od morcak
To je přesně to co jsem potřeboval vidět svým vidláckým okem. Barevné obrázky. A hnedle je mi to jasný.
Díky za objasnění všem.