Stránka 2 z 2
základ
Napsal: pon říj 23, 2006 12:46
od stav
Laďuša píše:Pěknej seriál
Hlavně ať námahu vyváží nějaký to bezproblémový desetiletí
Trvanlivost ošetření je závislá především na přípravě povrchu a základu. Nechá se ledacos zachránit, ale ne základovkama z drogerie. To jsou ne základní barvy, ale obarvená ředidla, která mají mizernou životnost . Zkuste si prostudovat článek:
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=383. Až budete mít trochu přehled, co vlastně základ musí umět tak zkuste navštívit stránky
http://www.industrycoats.cz/nabidka.html
Nestyďte se oslovit uvedené zástupce firmy, kteří vám dají takové školení, že se budete těšit až se do toho pustíte. Mám moooc dobré zkušenosti s zákl. ACP 10-00. Jakou následnou ochranu na spodek to už je asi v kompetenci jiného výrobce a materiálu. Rozhodně obtížnější zpracovatelnost, někdy vyšší cena a potřeba speciálního nářadí dozajista vám budou odměnou v životnosti, proto bych i ve finálních ošetření podvozků volil ne to co mají v každé drogerii.
Napsal: pon říj 23, 2006 19:04
od Malda
Sory Tome, ze se ti seru do tematu

Ale - kdyz auto nejezdi v zime, ma cenu takhle osetrovat podvozek? Jestli by nestacilo, kdyby treba podbehy byly strikly normalni povrchovou barvou s krablakem. Nemam tucha, jak moc je dest agresivni, tak me nekamenujte

Napsal: pon říj 23, 2006 23:34
od dmatej
Má - ona není nejhorší přímo zima, ale vlhký rána. Já teď taky chystám, zatím vršek (štětkou převést auto na jednobarevné

).
Co jsem obrousil, další ráno pokryla červená rez. Minulou zimu jsme přežil celkem bez problémů. Ale jaro a podzim, to je něco. Hlavně listopad-prosinec, kdy se ještě do toho všeho začne solit, ale nebude dost zima, a ta sůl bude pěkně pracovat.
O víkendu jsem dloubal šroubovákem a brousil šmirglem 40 rez, pak tmelil (tmel se skelným vláknem - drží to i na rzi, pokud se nedrolí, klidně i 2 roky to udrží plechy pohromadě, prověřeno na Žigulovi). Potom zase brousil (60 a 100).
Včera jsem některé namáhanější nebo poškozenější části natřel červenou základovkou, pokud bude v týdnu pěkně, vezmu to ještě tou zelenou.
Je mi srdečně jedno, že to není dokonalý, to auto je bouraný, dělá to kravál a asi se s tím už nedá moc dělat. Prostě jsem se rozhodl, že než si koupím další Ladu, udělám si pár experimentů ještě na téhle. V červnu chci ještě projít technickou a ještě tak rok s ní jezdit. Potom nevim - jak se znam, přijde mi to líto a budu jezdit další rok ....

Napsal: úte říj 24, 2006 07:55
od Nemo
dmatej píše:V červnu chci ještě projít technickou a ještě tak rok s ní jezdit. Potom nevim - jak se znam, přijde mi to líto a budu jezdit další rok ....

Takhle nějak jsem já uvažoval před 6ti lety o mojí 2102.

Byla celá strakatá, v rozích blatníků díry...říkal jsem : ještě jednu technickou a je konec. A pak jsem ty díry tak něak opravil, vyměnil blatník, před rokem jsem to vybrousil a stříknul Herbolem-bunt,(že jako jen tak a by to přežilo ještě jednu technickou), a teď už lituju, že jsem si s tím nedal víc práce, a neudělal to pořádně a opravdový akryllak, protože je mi už jasné, že se s tim autem prostě nedokážu rozloučit.
Napsal: úte říj 24, 2006 12:54
od jiri nedela
Na radu kamarádů jsem ošetřil spodek gumoasfaltem.Podklad jsem upravil přípravkem Penetral ALP.Takže už se těším na zimu.Jo a měl bych dotaz-Kde se dá sehnat ta kolíbka?
Napsal: úte říj 24, 2006 13:08
od Nemo
Kde se dá sehnat ta kolíbka?
Kuta
Bydliště: Nachod
Zaslal: ne říjen 22, 2006 23:29
Opravdu by se nikomu nic nehodilo?
Delal jsem trosku revizi a mam i 2 nadrze,kardan,predni a stredovy dil vyfuku,
kolibku,stresni madla na patnactky,krasny stropni lampicky s lestenym rameckem,slusny kryty na predni sloupky,veskery relatka,pekny volant na 21011,atd.
viz:
http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... ght=#71025
Napsal: ned říj 29, 2006 09:33
od Little Red Riding Hood
takovej detailek.. když hodíš auto na bok, nemůže tect olej z větracích otvoru třeba na zadní nápravě, převodovce.. atd.. ??.
Napsal: ned říj 29, 2006 13:03
od Nemo
S tim jsem nikdy problém neměl. Akorát jednou jsem zapoměl vyndat baterku, a ta teda trošku slzela.

Hlavně utěsnit / odsát brzdovku, a expanzku vody. Jo, a taky benzínovou nádrž nějak vyřešit. Demontáž u sedana, zvrhnutí na pravobok u kombála.
Napsal: ned říj 29, 2006 13:14
od Křečík Barbuška
U sedanu by mělo stačit nasadit nějakou vhodnou čepičku na výstupek odvětrávání nádrže, nebo prosté převracení na levobok, při prázdnější nádrži by neměl být problém.
Napsal: ned říj 29, 2006 17:14
od Tomáš
otočil jsem tak jak vidíte na obrázku ...vytáhl jsem akorád baterku a vyhodil ven nádržku ostřikovače,jinak vše zůstalo jak mělo...a nic nevyteklo ani z expanzky ani z nádobek na kapalinu a benzínu jsem tam měl pomálo,takže ani zde problém nebyl