Stránka 2 z 8

Napsal: úte říj 24, 2006 00:05
od dmatej
Marek píše:
dmatej píše:Není 9,5mm minimální povolená tloušťka kotouče?
Minimální opotřebení je 9,0 mm. Prapůvodní literatura k prvním modelům dokonce uvádí 8,0 mm.
Tůma 1984 píše 9,5mm, normální tloušťka 10,0mm.

Napsal: stř úno 28, 2007 11:14
od Jelen
Čim by to mohlo bejt, že mi flekuje (na asfaltu) napřed zadek? a úplně nejdřív levý zadní kolo? Začalo to dělat po výměně válce a odvzdušnění :? Válec byl vyndán z jiného auta, kde to chodilo naprosto bez problémů.

Napsal: stř úno 28, 2007 11:24
od JmJ
Jelen píše:Čim by to mohlo bejt, že mi flekuje (na asfaltu) napřed zadek? a úplně nejdřív levý zadní kolo? Začalo to dělat po výměně válce a odvzdušnění :? Válec byl vyndán z jiného auta, kde to chodilo naprosto bez problémů.
Kdyz de u nenalozeneho auta do bloku zadek, tak to muze byt spatny omezovac (zadek moc brzdi) a navic sisaty buben (jde do bloku jedno kolo driv nez druhe).

Napsal: stř úno 28, 2007 11:47
od Jelen
že by se omezovač poskákal z hodiny na hodinu? No pokusim se ho vyměnit, mrknu i na ty bubny... uvidim čim to bude, díky.

Napsal: stř úno 28, 2007 12:05
od Teepee
Tenhle projev závady mělo u Slonového LADY na svědomí mastné obložení. Nesprašovalo, ale prach vytvářel na obložení strupy a ty fungovaly jako logický obvod Nebrzdí - Blokuje.
Je-li to po opravě tak nevím, první to chce vizuální kontrolu,pokud bude vše na oko v pořádku, musí to být uvnitř (špatně vymezená vůle, omezovač atp.) Ale když blokuje jen jedno kolo, vynechal bych součástky, které ovlivňují chod zadních brzd jako celku, což je zrovna ten omezovač a šel jen po té jedné, případně druhé brzdě (jestli není druhá brzda zamaštěná a proto neblokuje ruku v ruce s neomezujícím omezovačem)

Napsal: stř úno 28, 2007 12:19
od Jelen
Mrknu teda na to odzadu :-)

Napsal: stř úno 28, 2007 21:53
od M150
mna v poslednej dobe brzdy tiez seru. neviem ci su to moje subjektivne dojmy a paranoje (s brzdami som nebol spokojny asi nikdy...) ale po vymene hlavneho brzdoveho valca mam pocit ze je pedal moc makky a ked chcem prudsie brzdit musim ho dat az na podlahu a tlacit. odvzusnene by to malo byt dobre. predne oblozenie som menil na jesen a je ok, zadne som este nemenil ale teraz cez vikend som to mal rozobrate a v porovnani s novym ma takych 70-80% urcite. dost to piska (preto som pozeral zadne pakne). ked som odmastil bubny mal som pocit ze to je lepsie ale to som mozno len tak velmi chcel aby to bolo lepsie...

Napsal: stř úno 28, 2007 22:17
od JmJ
pri brzdeni pedal na podlahu? tak to nebude to pravy. ja myslim, ze az na podlahu sem ho za svuj zivot s Werglem jeste nedostal.

Napsal: stř úno 28, 2007 22:35
od M150
on nejde uplne na podlahu. ked zacnem brzdit dajme tomu zo 100 km/h citim zaber v prvej stvrtine chodu pedalu, potom jak keby ten pedal isiel az moc lahko a zaber zase v cca 3/4 chodu pedalu. ked zabrzdim prudko kolesa sa zablokuju.
strasne nerad sa rypem v brzdach, uz na fiatke to nedopadlo zrovna najlepsie. ale ked sa valec rozhodol ze sa so mnou rozluci pred domom, nemal som moc na vyber...

Napsal: úte bře 06, 2007 21:43
od Vašátor
A co samostav zadních brzd? (Předpokládám, že excentry už to nemá...) Funguje tak jak má? Pokud máš správně odvzdušněno a v pořádku brzdový válec i potrubí, nic jiného to snad ani být nemůže.

Napsal: ned bře 11, 2007 08:37
od Dawid
Nekde budes mit hodne vzduchu - presne tyto priznaky jsem vcera eliminoval dvouhodinovou operaci - tonsilektomii ozizlaneho odvzdusnovaciho sroubu a vymenou za skodovacky (tvrdsi material a vetsi hlava - 9 ) kdy se mi pak povedlo odvzdusnit i posledni nedobytne misto na brzdach (naslednez jsem si vyrazil dech o volant, protoze je to nezvyk, najednou kotvit :) ). Pokud ti z kol zadne bublinky nelezou, zkus se zamerit na hbv - ja musel montaz opakovat nekolikrat - nasroubovat, nechat seslapnout pedal a naplnit kapalinou, postupne povolovat a dolevat kapalinu (injekcni strikackou) az do vrchovata, pak jsem s tim jeste pro jistotu parkrat zapumpoval a znovu dolil, dolit do trubicek co neudrzel podtlak a nasroubovat, nasadit hadice a opet dolit a nasadit nadrzku (ne na drzku, ale nadrzku ;) ) a dolit nadrzku. No a pak uz zbyva jenom vzpomenout si, ze jsem zapomnel nasadit plastovy mezikus mezi hbv a posilovacem (predpokladam odlucovac kapaliny, aby nenatahla do posilovace) a vsechno pekne zase rozobrat :)

Napsal: ned bře 18, 2007 20:36
od M150
takato narocna operacia je to s tym brzdovym valcom? som to normalne zmontoval, nalial kvapalinu do nadrzky a odvzdusnil. dnes som sa zase sral s brzdami. pokusal som sa vymenit zadne oblozenie - ked som tam narval nove pakne nedokazal som tam nijako nasadit bubon - neviem ci som uz uplny debil alebo su tie nove fakt vacsie... tak som dal stare a odvzusnil zase raz (5 bubliniek z laveho zadneho kolesa bolo pre mna krasnym zadostucinenim...)
dalsi celkom zaujimavy postreh je ze nova kvapalina sa za pomerne kratky cas zafarbila podla farby karoserie :wink: -zeby za to mohli nove hadice od nadrzky?

Napsal: ned bře 18, 2007 20:49
od Křečík Barbuška
M150 píše:...ked som tam narval nove pakne nedokazal som tam nijako nasadit bubon...
Povol ruční brzdu, ev. trošku zatlač prasátka, pokud bude třeba.

Napsal: ned bře 18, 2007 20:49
od Roman
Na 05 ke su samonastavovacie valceky a ked davas nove pakne, musis ich zatlacit celkom dnu, ide to dost ztuha, ale inac tam nove pakne nedostanes :idea:

Napsal: ned bře 18, 2007 20:58
od M150
praveze valceky boli zatlacene tak ze bola vola medzi nimi a paknami