Tůma 1984 píše 9,5mm, normální tloušťka 10,0mm.Marek píše:Minimální opotřebení je 9,0 mm. Prapůvodní literatura k prvním modelům dokonce uvádí 8,0 mm.dmatej píše:Není 9,5mm minimální povolená tloušťka kotouče?
Brzdy
Moderátor: Moderátoři
Kdyz de u nenalozeneho auta do bloku zadek, tak to muze byt spatny omezovac (zadek moc brzdi) a navic sisaty buben (jde do bloku jedno kolo driv nez druhe).Jelen píše:Čim by to mohlo bejt, že mi flekuje (na asfaltu) napřed zadek? a úplně nejdřív levý zadní kolo? Začalo to dělat po výměně válce a odvzdušnění Válec byl vyndán z jiného auta, kde to chodilo naprosto bez problémů.
VAZ 2104 1.3 1989
- Teepee
- Příspěvky: 4309
- Registrován: čtv bře 10, 2005 13:20
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Tenhle projev závady mělo u Slonového LADY na svědomí mastné obložení. Nesprašovalo, ale prach vytvářel na obložení strupy a ty fungovaly jako logický obvod Nebrzdí - Blokuje.
Je-li to po opravě tak nevím, první to chce vizuální kontrolu,pokud bude vše na oko v pořádku, musí to být uvnitř (špatně vymezená vůle, omezovač atp.) Ale když blokuje jen jedno kolo, vynechal bych součástky, které ovlivňují chod zadních brzd jako celku, což je zrovna ten omezovač a šel jen po té jedné, případně druhé brzdě (jestli není druhá brzda zamaštěná a proto neblokuje ruku v ruce s neomezujícím omezovačem)
Je-li to po opravě tak nevím, první to chce vizuální kontrolu,pokud bude vše na oko v pořádku, musí to být uvnitř (špatně vymezená vůle, omezovač atp.) Ale když blokuje jen jedno kolo, vynechal bych součástky, které ovlivňují chod zadních brzd jako celku, což je zrovna ten omezovač a šel jen po té jedné, případně druhé brzdě (jestli není druhá brzda zamaštěná a proto neblokuje ruku v ruce s neomezujícím omezovačem)
Bílý LADA a okřídlená spol.
mna v poslednej dobe brzdy tiez seru. neviem ci su to moje subjektivne dojmy a paranoje (s brzdami som nebol spokojny asi nikdy...) ale po vymene hlavneho brzdoveho valca mam pocit ze je pedal moc makky a ked chcem prudsie brzdit musim ho dat az na podlahu a tlacit. odvzusnene by to malo byt dobre. predne oblozenie som menil na jesen a je ok, zadne som este nemenil ale teraz cez vikend som to mal rozobrate a v porovnani s novym ma takych 70-80% urcite. dost to piska (preto som pozeral zadne pakne). ked som odmastil bubny mal som pocit ze to je lepsie ale to som mozno len tak velmi chcel aby to bolo lepsie...
2103, 2103
on nejde uplne na podlahu. ked zacnem brzdit dajme tomu zo 100 km/h citim zaber v prvej stvrtine chodu pedalu, potom jak keby ten pedal isiel az moc lahko a zaber zase v cca 3/4 chodu pedalu. ked zabrzdim prudko kolesa sa zablokuju.
strasne nerad sa rypem v brzdach, uz na fiatke to nedopadlo zrovna najlepsie. ale ked sa valec rozhodol ze sa so mnou rozluci pred domom, nemal som moc na vyber...
strasne nerad sa rypem v brzdach, uz na fiatke to nedopadlo zrovna najlepsie. ale ked sa valec rozhodol ze sa so mnou rozluci pred domom, nemal som moc na vyber...
2103, 2103
A co samostav zadních brzd? (Předpokládám, že excentry už to nemá...) Funguje tak jak má? Pokud máš správně odvzdušněno a v pořádku brzdový válec i potrubí, nic jiného to snad ani být nemůže.
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
Nekde budes mit hodne vzduchu - presne tyto priznaky jsem vcera eliminoval dvouhodinovou operaci - tonsilektomii ozizlaneho odvzdusnovaciho sroubu a vymenou za skodovacky (tvrdsi material a vetsi hlava - 9 ) kdy se mi pak povedlo odvzdusnit i posledni nedobytne misto na brzdach (naslednez jsem si vyrazil dech o volant, protoze je to nezvyk, najednou kotvit ). Pokud ti z kol zadne bublinky nelezou, zkus se zamerit na hbv - ja musel montaz opakovat nekolikrat - nasroubovat, nechat seslapnout pedal a naplnit kapalinou, postupne povolovat a dolevat kapalinu (injekcni strikackou) az do vrchovata, pak jsem s tim jeste pro jistotu parkrat zapumpoval a znovu dolil, dolit do trubicek co neudrzel podtlak a nasroubovat, nasadit hadice a opet dolit a nasadit nadrzku (ne na drzku, ale nadrzku ) a dolit nadrzku. No a pak uz zbyva jenom vzpomenout si, ze jsem zapomnel nasadit plastovy mezikus mezi hbv a posilovacem (predpokladam odlucovac kapaliny, aby nenatahla do posilovace) a vsechno pekne zase rozobrat
takato narocna operacia je to s tym brzdovym valcom? som to normalne zmontoval, nalial kvapalinu do nadrzky a odvzdusnil. dnes som sa zase sral s brzdami. pokusal som sa vymenit zadne oblozenie - ked som tam narval nove pakne nedokazal som tam nijako nasadit bubon - neviem ci som uz uplny debil alebo su tie nove fakt vacsie... tak som dal stare a odvzusnil zase raz (5 bubliniek z laveho zadneho kolesa bolo pre mna krasnym zadostucinenim...)
dalsi celkom zaujimavy postreh je ze nova kvapalina sa za pomerne kratky cas zafarbila podla farby karoserie -zeby za to mohli nove hadice od nadrzky?
dalsi celkom zaujimavy postreh je ze nova kvapalina sa za pomerne kratky cas zafarbila podla farby karoserie -zeby za to mohli nove hadice od nadrzky?
2103, 2103
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
Povol ruční brzdu, ev. trošku zatlač prasátka, pokud bude třeba.M150 píše:...ked som tam narval nove pakne nedokazal som tam nijako nasadit bubon...
Naposledy upravil(a) Křečík Barbuška dne ned bře 18, 2007 20:50, celkem upraveno 1 x.
Lada Granta Liftback 1,6 16V - skoro normální auto
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107
Lada Kalina 1117 1,6 8V - neopodstatněné a nenaplněné naděje
ex VAZ 2105, VAZ 2104, VAZ 2107