bílá VAZ 2103 - původní stav
Moderátor: Moderátoři
teda musim smeknout, fakt krasavec, sice designově jsem spiš fanda 2106 ale v takovemto stavu 2103(aj jina Lada) je absolutni bomba těch 25000 je zaslouženych
tak kdo dalši si kupuje klenota po dědkovi?
tak kdo dalši si kupuje klenota po dědkovi?
http://img.photobucket.com/albums/v481/ ... /sig-1.jpg
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
http://mujweb.cz/www/samarka <- fota a manual Samary
- Marcel
- Příspěvky: 1122
- Registrován: ned led 15, 2006 19:58
- Bydliště: Hajnice u trutnova
- Kontaktovat uživatele:
gratuluju a přeju štastné km . je opravdu nádherná
Marcel 2107
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
LADA 2107 - Laděnka
Největší abstinent z LKCS
http://marcel2107.rajce.idnes.cz/Ladka/#album
Silnice, mé přechodné bydliště
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1296
- Registrován: úte led 31, 2006 20:53
- Bydliště: Kocourkov a Hulvátov
-
- Příspěvky: 309
- Registrován: ned pro 11, 2005 20:05
- Bydliště: Chrast
- Kontaktovat uživatele:
Jardo, vítám tě tu . Koukám, že jsi koupil vážně krasavici , gratuluji! Přesně takovou má ten pán, jak jsem ti o něm říkal....pro lidi z ladaklubu "pan UFO" (příspěvek ke srazu v Jedovnicích). Jen má právě ty červené koženkové sedačky .
Vašátor / TŘI SESTRY <III> LADA GANG / osa Brno - Plzeň / cituji "ladaklub je jen náhodně zformovaná banda hovad"
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
http://www.classic-oldtimer.cz _______ http://ladaauto.wz.cz _______ http://tatry.kvalitne.cz/
- Křečík Barbuška
- Příspěvky: 11040
- Registrován: ned srp 29, 2004 09:01
- Bydliště: Brno
- Honza 21061
- Příspěvky: 1600
- Registrován: úte pro 13, 2005 22:35
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Hranatá koncovka výfuku!!! To chce zkrátka hledat, hledat a taky trochu toho sběratelského štěstí. Jak se tak dívám na toho Žigula, tak benzín v tom mém Šrot a spol. ještě do Hostivaře vystačí, nebo stačí vyřadit rychlost, někdo si to už dole pod kopcem vezme...
V každém případě, příštího Žigula budu velice dlouho a pečlivě vybírat, když vidím, že ještě prvotřídní kusy existují, ať už originál, nebo už po rekonstrukci, k tomu pořídím na běžné ježdění něco obyčejného a bude klid...
V každém případě, příštího Žigula budu velice dlouho a pečlivě vybírat, když vidím, že ještě prvotřídní kusy existují, ať už originál, nebo už po rekonstrukci, k tomu pořídím na běžné ježdění něco obyčejného a bude klid...
Honza
Osa Praha - Brno
Osa Praha - Brno
Díky Vám za reakce a chválu na Ladovku. Lada je prostě auto, které má srdce. Přírodní materiály použité při výrobě v interiéru ji dávající svůj nezaměnitelný „čuch“, kvalitní kovové materiály (barevné kovy) použité při její výrobě, relativní jednoduchost oprav a výborná spolehlivost a prostě celkový dojem z auta je úplně jiný, než u současných vozů. Např. dnes se ve světě motorů za velké plus bere to, když jsou v autě použity měkčené plasty. Ty jsou vlastně použité v celém interiéru Lady. Neexistuje žádné vrzání, které se často kritizuje u nových aut. Na to, že se pod autem za jízdy točí kardanka několika tisíci otáčky, vzadu se to roznáší na nápravy, tak se člověku ani nechce věřit, jak přesně je to udělané, když je v autě za jízdy takové ticho.
Dále je zajímavé, že u takto zachovalého vozu se vždy setkávám s kladnými reakcemi lidí ve smyslu, jó to tady byly tenkrát nejlepší auta a vydrží se na Ladu dívat velice dlouho. Člověk by řekl, že v dnešním světě tolika druhů moderních aut si na Ladu nikdo ani nevzdechne, ale není tomu tak. A to je dobře.
Abych se moc teoreticky nerozepisoval, ještě je zajímavé, že moje bílá lada má blok motoru v originálním provedení ve žluté barvě. A také je to takový mezityp, neboť ostřikování čelního skla se spínačem je ještě nožní pumpou, ale ovládání stěračů je již páčkou pod volantem. Lada má i originální nepoužitou ruskou rezervu. Dokonce k ní mám i účtenku z mototechny, v roce 1977 stála 72 300 kč a dle info od majitele za 2 měsíce prý byla zdražena o 5000 kč.
Protože s ní nikdy nevyjedu do deště, nedávno jsem ji nechal zespodu umýt v ruční myčce, tak se ukázala černá zadní trouba, bílé pružiny, černá ramena…..Lada nebyla nikdy (krom z výroby) zespodu vytíraná a ani nebyly vystříkané dutiny. Já protože ji budu provozovat jen „v neděli….“ to tak ponechám v originálním stavu.
Ještě jednou můžu všem říct, že takto zachovalá Lada se nikdy člověku neokouká, prostě Lada - forever. Starší 2 voňavky mám již dlouhou dobu a stále se mi neokoukaly.
Dokonce nedávno byla prodávána lada 1500 z r.1975 za 100 000 kč (měla pražskou SPZ a měla najeto 37000 km). Za týden byla pryč. Jen je škoda, že majitel zbytečně konservativně natřel černě prahy pod okrasnýma lištama a čelo pod předním nárazníkem. Za takovou cenu jsem starou ladu ještě neviděl.
Dále je zajímavé, že u takto zachovalého vozu se vždy setkávám s kladnými reakcemi lidí ve smyslu, jó to tady byly tenkrát nejlepší auta a vydrží se na Ladu dívat velice dlouho. Člověk by řekl, že v dnešním světě tolika druhů moderních aut si na Ladu nikdo ani nevzdechne, ale není tomu tak. A to je dobře.
Abych se moc teoreticky nerozepisoval, ještě je zajímavé, že moje bílá lada má blok motoru v originálním provedení ve žluté barvě. A také je to takový mezityp, neboť ostřikování čelního skla se spínačem je ještě nožní pumpou, ale ovládání stěračů je již páčkou pod volantem. Lada má i originální nepoužitou ruskou rezervu. Dokonce k ní mám i účtenku z mototechny, v roce 1977 stála 72 300 kč a dle info od majitele za 2 měsíce prý byla zdražena o 5000 kč.
Protože s ní nikdy nevyjedu do deště, nedávno jsem ji nechal zespodu umýt v ruční myčce, tak se ukázala černá zadní trouba, bílé pružiny, černá ramena…..Lada nebyla nikdy (krom z výroby) zespodu vytíraná a ani nebyly vystříkané dutiny. Já protože ji budu provozovat jen „v neděli….“ to tak ponechám v originálním stavu.
Ještě jednou můžu všem říct, že takto zachovalá Lada se nikdy člověku neokouká, prostě Lada - forever. Starší 2 voňavky mám již dlouhou dobu a stále se mi neokoukaly.
Dokonce nedávno byla prodávána lada 1500 z r.1975 za 100 000 kč (měla pražskou SPZ a měla najeto 37000 km). Za týden byla pryč. Jen je škoda, že majitel zbytečně konservativně natřel černě prahy pod okrasnýma lištama a čelo pod předním nárazníkem. Za takovou cenu jsem starou ladu ještě neviděl.