Stránka 2 z 5
Napsal: čtv říj 05, 2006 18:51
od Little Red Riding Hood
Wolf píše:Little Red Riding Hood píše:mam to rozdělané uplně.. ale nic jsem nenašel.. jen to co jsem psal.. tak jsem si myslel že se poklad zkrýva v tom..
... v tom
se skryva jenom papirove tesneni. Simering hledej, jak uz psal Marek, v mostove roure (az za loziskem v tom zuzeni). W.
tak to je o jeden kámeň v srdci míň.. bezva.. ..
Napsal: úte říj 31, 2006 22:27
od Majo
dva roky jazdit bez oleja
vidim ze su medzi nami aj vacsi nicitelia nez som ja
Napsal: úte říj 31, 2006 23:01
od Pavel04
Treba ja... ale to je i na me moc..., ale aspon nekdo dokaze neznicitelnost lady
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:07
od Lachty
S tou nezničitelnosti nevim. Z pátku na sobotu mi vyteklo celkem dost oleje z diferáku, jelikož nejsem žádný technik sem si říkal, že to nic nebude. Cestou do školy mi ale vypovědělo řazení, nechytá se žádna z rychlostí a navíc cestou z pátky když mě tahali na laně, se mi z nějakého důvodu povolilo zadní levé kolo (tam kde vytekl olej), normálně vyjíždělo z osy, drželo jen na tyči. Je to možné, může to nějak s tím diferákem souviset? A půjde to ještě vůbec opravit? Fotky můžu dodat
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:09
od Laďuša
Tak výpověď řazení asi moc společnýho s difíkem mít nebude....
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:11
od George DeLorean
... Je to sice divne ale asi ti vyskocila poloosa. Zeby se ti rozletela ta priruba co drzi poloosu ??? Nahod foto.
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:35
od Lachty
zatím mám jen tuhle fotku, jestli pomůže, já z toho nic nepoznám. Kolo jde vyndat uplně celé i s tyčí. nevim jak mohlo takhle vyjet.
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:40
od Maysner
de ti to i s poloosou. ty srouby co ju drzi sou nejspis v haji. sou tam ctyri velky a dva mensi co drzi nakej plisek nebo co. nekde se to tu uz resilo kdyz nekomu vyjela poloosa za jizdy. tusim ze to byl LRRH. bylo to snad nekde v poklabosme
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:55
od Křečík Barbuška
Asi to vzdal pojistný kroužek na poloose pravděpodobně v kombinaci s ložiskem.
Napsal: úte kvě 22, 2007 20:55
od Roman
Staci aby sa uvolnil nalisovany kruzok co drzi lozisko na polosi a poloos vylezie aj z loziska a tie srouby mozu byt OK. V takomto pripade sa ako pise Lachty "ziadna rychlost sa nechyta" leboj e odpojene jedno koleso a diferak sa toci naprazdno. Ak by to bolo toto, staci vymontovat poloos, vymenit lozisko, nalisovat novy kruzok (pripadne stary heftnut elektrikou), nahodit nove gufero, doliat olej a jazdi sa dalej.
Napsal: úte kvě 22, 2007 21:02
od Lachty
Jak je asi cenově a časově náročná tahle oprava. Byl by někdo ochoten mi to pomoct dát dokupy, Kanál na to mám doma, to by nebyl žádný problém.
Napsal: úte kvě 22, 2007 21:11
od Roman
No to nalisovanie kruzku je v beznych podmienkach dost narocne, jednoduchsie by bolo zohnat komplet polos s loziskom a s nalisovanym kruzkom, myslim ze niekto co rozoberal nejakeho zigula by ju mohol poskytnut za par korun, no a gufero stoji okolo 30 kaciek a robota je to v takomto pripade tak na 2 hodky.
Napsal: úte kvě 22, 2007 21:30
od Myso
ak by neboli klimkovice daleko od prahy tak by nebol problem to vymenit, keby si zohnal druhu poloosu...
edit: zjavne su pekelne daleko. ale aj v ostrave je kopa sikovnych ludi ochotnych pomoct, nechcem ukazovat prstom ale Ivo, Kamil Teplarek
myslim ze studentovi v krizi pomozu radi...
Napsal: úte kvě 22, 2007 22:06
od Little Red Riding Hood
nejlepší by bylo sehnat druhou poloosu.. v domáci podminkách zkompletovat stávající je docela nahouby.. oprava je maximálně na hodinu (pakliže nedojde k nějakým neočekávaným obtížím).. dělal sem to asi před měsícem.. co je trochu nepřijemné tak by bylo fajn společně s poloosou vyměnit aj gufero (mě osobně po první vyměně neteklo, po druhé už teče), boužel gufero na poloose sem ještě neměnil.. kdyby se nikdo nechytal tak i já bych po 30. květnu mohl kdyžtak pomoci..
Napsal: stř kvě 23, 2007 08:42
od Lachty
A ta poloosa může být i s jiného typu auto (přiklad škodovka) nebo jen s 2103?