Stránka 2 z 2
Napsal: pon dub 18, 2005 14:17
od Pato
Ten medzikus co je na obrzkoch som videl aj nazivo. Mal by to byt univerzal na kazdy typ vozu. Vyberes olejovy filter, natocis medzikus a natocis olejovy filter. Je treba v niektorych pripadoch nizsi filter. Myslim ze na tom medzikuse boli aj sipky von dnu (do chladica)
Napsal: úte dub 19, 2005 09:25
od ert
jestli vis kde a za kolik se da sehnat, prome je jednodusi si ho vytocit na soustruhu, ale ta cena by me fakt zajimala !! jo a oprava chlapi.:.. chladic dam pred filtr .... protoze sem si zamenil vstup s vystupem oleje u filtru.... nemu6u vedet z hlavy vse
Napsal: čtv čer 30, 2005 15:20
od dusin
A jek jsi s tím daleko?Už ti to jezdí?
Napsal: čtv čer 30, 2005 17:41
od Majo
Turbo som akurat vcera kupil v srotovisku za 100Sk! Akurat sa dobre loga a tieko z neho olej - taky detail
Ale nieco z neho bude - mam totiz doma este jedno take iste (ide o Garrett M4 - z Fiatu Croma, Thema atd. 2,0).
Mimochodom, existuje karburator, ktory by sa dal pouzit s turbom normalne? Teda, ze by turbo tlacilo donho vzduch? Nejaky pretlakovy? A dal by sa aj zohnat? Montoval sa do nejakeho auta, ktore by sa dalo najst na slovenskych prip. madarskych vrakoviskach?
Mam totiz komletne vstrekovanie(aj MPI aj SPI) aj s elektronikou a sondami, ovsem ani zdaleka si to netrufam zapojit. Nehrozi - na mna az prilis zlozite - a nemam absolutne ziadne schemy - nic co by mi aspon trochu pomohlo
Napsal: pát črc 01, 2005 07:22
od dusin
Teoreticky by to měl zvládnout i normální karb.Koukni na maďary.Tlačej to do filtrboxu.Přetlakem na vstupu karburátoru se v difuzoru zvýší rychlost proudění->karburátor bude zase nasávat(berouliho rovnice).Funguje to stejně jako když vezmeš dva listy papíru a foukneš mezi ně.Taky se k sobě přiblíží,protože prouděním v trubici vzniká na její stěny z venku přetlak=pokud do takové trubky navrtáš díru,bude to tou dírou přisávat.
Sice sem to napsal v kostce,ale snad se to dá pochopit.
Napsal: pát črc 01, 2005 10:21
od Majo
Tiez uvazujem nad verziou "Vzduchovy filter>turbo>filterbox karburatoru". Chladic do tooho strkat neplanujem(no to je este daleko, kym to ja budem robit, tak ktovie). Len aby to s normalnym karburatorom nemalo efekt: Spotreba jaxvina a vykon mizerny. Myslim, ze ak sa tam da normalny karburator, nikdy to nebude mat idealnu zmes
Napsal: pát črc 01, 2005 11:44
od dusin
To bude otázkou otryskování.laborovat,laborovat a laborovat.Nebo si napsat maďarům.Ale já maďarsky teda neumim
Napsal: pát črc 01, 2005 13:28
od Majo
dusin píše:To bude otázkou otryskování.laborovat,laborovat a laborovat.Nebo si napsat maďarům.Ale já maďarsky teda neumim
No tak to budem musiet nahovorit STEVA.
Teda, Stevo - vyzisti co mozes a sem s tym
Napsal: pát črc 01, 2005 13:43
od dusin
A teď mi slíbil šéf,že mi sežene za inteligentní cenu turbo z Lancia delta HF integrále.
Sháním motor 2103 za odvoz.Ideálně po cestě vyškov-brno-kutná hora
Napsal: pát črc 01, 2005 19:54
od ert
čágo chlapi... ještě to nemám... děláme verandu s terasou a na žigula sem 2 měsíce ani nešáh a navíc tam mám jinej motor tak na to nespěchám!! turbo před karburátor bych nedával
naši taťkové, dokonce už i dědkové hnali přes turbo směs...(než zakomponovali střikačku
) karburátory mám jaký mám, tak už se mi nechce nějak přemejšlet jak přizpůsobit jejich princip, a anibych to nedokázal!! jediný co jsem dělal po přetriskování bylo, že když sem ladil motor, tak sem snažil vymachrovat předstih a pak lehce obohatit směs... to byla jediná uprava karburátoru!!! prostě motor a pak rozdělovač... ikdyž čekám že teď budu asi pěkně čumět co bude potřeba vyvádět s rozdělovačem a by to mělo při ruznejch zatížení motoru potřebnej předstih!!! aby se mi nepropálili písty hned z kraje
no uvidim... čeče na MPI turbo ? někdo otom píše na škoda tech web, tak na to mrkni, ale já nějak elektronice neholduju, tada na žigulech ... jak to neni na hulváta, neni to laďenka
Napsal: sob črc 02, 2005 09:23
od Števo
Teraz mi to nedalo som si pozrel video z Lada Turbo. Tak chlapik tam rozpraval o tom , ze Od vyfukoveho potrubia ide vedenie do Turba a ten potom tlaci vzduch do
KARBURATORA. Ale to potom nejde len tak bez uprav , lebo najviacej na vykone spravi spravne odstupnovanie vacky. Co nevravel(nechcel povedat) ake je najidealnejsie.
Madarom sa ozvem , hned ako sa mi bude dat. Lebo uz ma asi stadial vyrazia
,lebo sa len pytam
Napsal: sob črc 02, 2005 12:21
od expa
Napr. karb z Renault 5GTT ... ten ma pretlakovy karb .. abo starsie turbinove renaulty mali karby, co ma tak z hlavy napada.
Napsal: sob črc 02, 2005 18:39
od Majo
no jasne, stare Renaulty! V pondelok obvolavam srotoviska
No ale uvidime - renault v turbe s karburatorom je asi dost rarita
Napsal: ned črc 03, 2005 12:51
od Števo
Sa mi zda , ze to boli vacsinou dvojlitre. Len 5 bola mensia. Ale neviem to je dost rarita ako pises.
Napsal: ned črc 03, 2005 15:05
od Majo
Števo píše:Sa mi zda , ze to boli vacsinou dvojlitre. Len 5 bola mensia. Ale neviem to je dost rarita ako pises.
Z dvojlitra by bol idealny
O jednej 5-ke 1,9 v turbe viem, ale chlap by ma asi zabil, keby mu chcem zobrat karbec