Stránka 2 z 5

Napsal: pon zář 25, 2006 20:16
od Mareček
Až to vemeš vo první kanál tak se ta podlaha vyboulí sama :roll:

Napsal: úte zář 26, 2006 18:00
od Petanek2101
ale kulovy se vybouli

Napsal: stř zář 27, 2006 09:32
od Ondra 07
Zadni naprava potrebuje doresit.Seriovou povazuju za slabe misto zigula.

Napsal: stř zář 27, 2006 18:12
od Dusan
...hm cim nezavisle zavesenie kolies :D

Napsal: čtv zář 28, 2006 07:45
od Ondra 07
Dusan píše:...hm cim nezavisle zavesenie kolies
To bylo samozrejme nejlepsi reseni,ale predelej si kardan aby jsi mohl pouzit ramena.Znamenalo by to zkratitmost a na poloosu dat kardany.Pak by jsi musel prepracovat brzdy, rovnou by jsi mohl pouzit kotouce atd... Ale takova uprava uz nema smysl bylo by to vic penez a prace nez uzitku.

Napsal: čtv zář 28, 2006 09:50
od Jelen
Ondra 07 píše:
Dusan píše:...hm cim nezavisle zavesenie kolies
To bylo samozrejme nejlepsi reseni,ale predelej si kardan aby jsi mohl pouzit ramena.Znamenalo by to zkratitmost a na poloosu dat kardany.Pak by jsi musel prepracovat brzdy, rovnou by jsi mohl pouzit kotouce atd... Ale takova uprava uz nema smysl bylo by to vic penez a prace nez uzitku.
A pak bys to naložil a zadek by byl stejnej jako u škodofky. Áčko ze zadních kol.

Napsal: čtv zář 28, 2006 19:46
od Majo
zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha :!: Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele

Napsal: čtv zář 28, 2006 20:07
od Malda
Majo píše:zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha :!: Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
No, nevim, co je na to nejlepsiho - mohl bys me poucit :) Spis me napadlo implantovat lichobezniky zepredu dozadu :P Co sem nekde cet porovnani ruznejch zaveseni, tak u tuhy napravy psali, ze je nevhodna pro prudky prujezdy zatackama, z toho sem vydedukoval, ze asi nejvetsi slabina je panhardska tyc. U tech nejsilnejsich Lad ji nahrazovali wattovym mechanismem a kdo vi, jestli se to da udelat doma :roll:

Napsal: čtv zář 28, 2006 20:19
od Nemo
Majo píše:zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha :!: Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
Jasně! LADA 21xx je auto do drsných podmínek, ve kterých nezávisle zavěšené rachotiny neobstojí. :finga:

Napsal: čtv zář 28, 2006 20:28
od radek mb
Nemo píše:
Majo píše:zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha :!: Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
Jasně! LADA 21xx je auto do drsných podmínek, ve kterých nezávisle zavěšené rachotiny neobstojí. :finga:
:thumbleft: :notworthy:

Napsal: čtv zář 28, 2006 20:30
od Pavel04
no samara a nove rady ma tusim nezavisly zaveseni a je taky 21xx, opravte me jestli se mylim. Jinak souhlas

Napsal: čtv zář 28, 2006 23:05
od Little Red Riding Hood
Majo píše::!: Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
jj přesně tak..

Napsal: pát zář 29, 2006 06:43
od Nemo
mmm,pravda, samara je vyjímečné auto, asi proto, že je to LADA Samara

Napsal: pát zář 29, 2006 07:14
od Pája
Já myslim, že když si člověk s tou zadní nápravou trochu pohraje(jiný péra, tlumiče, stabilizátor, podložky pod kola a slušný kola), tak ti takovej zadek bude každej drifter závidět....

[ Komentář přidal: Myso: pá září 29, 2006 11:03 ]
Paja mi pise z duse :P

Napsal: pát zář 29, 2006 13:58
od expa
Petanek2101:
skoda ze s tym este nejazdis, ze ci sa to fakt neprehne, predsa je to dost dlha paka a dalsi tlmic co na to cele bude posobit, presne hentak sa to bojim spravit a zial z original foto co tu je aj pouzita nie je znazornene ako je to uchytene, ani z dokumentacie k VFTS.