Napsal: pon zář 25, 2006 20:16
Až to vemeš vo první kanál tak se ta podlaha vyboulí sama
To bylo samozrejme nejlepsi reseni,ale predelej si kardan aby jsi mohl pouzit ramena.Znamenalo by to zkratitmost a na poloosu dat kardany.Pak by jsi musel prepracovat brzdy, rovnou by jsi mohl pouzit kotouce atd... Ale takova uprava uz nema smysl bylo by to vic penez a prace nez uzitku.Dusan píše:...hm cim nezavisle zavesenie kolies
A pak bys to naložil a zadek by byl stejnej jako u škodofky. Áčko ze zadních kol.Ondra 07 píše:To bylo samozrejme nejlepsi reseni,ale predelej si kardan aby jsi mohl pouzit ramena.Znamenalo by to zkratitmost a na poloosu dat kardany.Pak by jsi musel prepracovat brzdy, rovnou by jsi mohl pouzit kotouce atd... Ale takova uprava uz nema smysl bylo by to vic penez a prace nez uzitku.Dusan píše:...hm cim nezavisle zavesenie kolies
No, nevim, co je na to nejlepsiho - mohl bys me poucit Spis me napadlo implantovat lichobezniky zepredu dozadu Co sem nekde cet porovnani ruznejch zaveseni, tak u tuhy napravy psali, ze je nevhodna pro prudky prujezdy zatackama, z toho sem vydedukoval, ze asi nejvetsi slabina je panhardska tyc. U tech nejsilnejsich Lad ji nahrazovali wattovym mechanismem a kdo vi, jestli se to da udelat domaMajo píše:zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
Jasně! LADA 21xx je auto do drsných podmínek, ve kterých nezávisle zavěšené rachotiny neobstojí.Majo píše:zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
Nemo píše:Jasně! LADA 21xx je auto do drsných podmínek, ve kterých nezávisle zavěšené rachotiny neobstojí.Majo píše:zadna naprava sa mozno da vylepsit, ale to co je na nej najkrajsie a najlepsie je, ze je tuha Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele
jj přesně tak..Majo píše: Nezavisle sragoriny mozu ist do prdele