Stránka 2 z 50

Napsal: čtv zář 28, 2006 10:00
od JmJ
Laďuša píše:
dmatej píše:Hmm. A co ta 2151? :twisted:
Že by smeteno ze stolu?? :roll:

Ne, fakt nevim, ale vždycky jsem viděl jen fotky 1 a toho samýho auta.
ja jeste videl obrazky nekake bile varianty a tim to vzalo asi konec. pricemz dle meho je to exterierove a interierove fajn auto. nevim co tim zas zamysleli :-(.

Napsal: čtv zář 28, 2006 21:24
od dmatej
Jo, já vim ... já to myslel jako takový rejpnutíčko. :|

Napsal: pát zář 29, 2006 09:21
od danielTIR
jen doufat, že se to auto u nás objeví ještě v tomto století :? :lol: :lol:

Napsal: pát zář 29, 2006 10:42
od Jelen
danielTIR píše:jen doufat, že se to auto u nás objeví ještě v tomto století :? :lol: :lol:
Psal jsem do CS AutoLada a přišel mi mail, že se Priora bude prodávat koncem roku 2007 u nás. :wink:

Napsal: pát zář 29, 2006 11:45
od Wolf
To byl jiste preklep, kdyz dozijeme, tak se na ni muzeme v r. 2017 tesit :) . W.

Napsal: pát zář 29, 2006 12:09
od JmJ
oba jste uplne mimo ;-) nejdriv 2107 na vyroci modelu 2107 :-)

Napsal: pát zář 29, 2006 12:16
od Laďuša
JmJ píše:oba jste uplne mimo ;-) nejdriv 2107 na vyroci modelu 2107 :-)
To bude v roce 2107.... A to už budem starý :(

Napsal: pát zář 29, 2006 12:48
od Malda
Laďuša píše:A to už budem starý :(
To auto taky ...... :mrgreen:

Napsal: pát zář 29, 2006 12:51
od Laďuša
Malda píše:
Laďuša píše:A to už budem starý :(
To auto taky ...... :mrgreen:
Lada nestárne... :P

Napsal: pát zář 29, 2006 15:05
od danielTIR
No, já si s CS auto lada taky píšu poměrně často, více méně přes SKYPE. Ale jejich odhad časového posunu mi připadá velice vysokotoleranční. Kalinu mi prodávali už na začátku tohoto roku :lol: , pak snad před prázdninama :evil: a poslední odhad prodeje koncem tohoto roku :roll: . Takže tu PRIORU bych fakt viděl tak koncem roku 2010 a to ještě s velkými fanfárami :cry: :oops: :cry: :oops: A siluet bude představen světu tak okolo roku 2100 :P , ale možná už jako antigravitační létající modul :) :)

Napsal: pát zář 29, 2006 18:37
od radek mb
JmJ píše:oba jste uplne mimo ;-) nejdriv 2107 na vyroci modelu 2107 :-)
Protože ať chcete nebo ne,2107 je vrchol a na světě už nebude nikdy nic lepšího!!!

Napsal: ned říj 01, 2006 23:18
od Flipper Tom
radek mb: ale jo, 08 :)

Napsal: pon říj 02, 2006 07:19
od Jiri
no uvidíme jak dlouho se udrží desitkova rada ve vvrobe.:-) ale uz delsi dobu se mluvi o tom ze s nastupem novejsich modelu skonci. Kdo vi, jestli priora bude desitka po facefitu nebo neco vic...
Muze to byt znameni toho jak je dany model z hlediska vyrobce "uspesny"
Jezdil jsem sice s desitkou ale mam hodne pochopeni pro "tzv staromilstvi" a chvali smamary a 07.
Vseobecne plati ze nove modely trpi nejakyma detskyma nemocema snad u vsech automobilek (mozna ze japonci jsou vyiimka)
Takze jak se dnes pohybuju na renaultackem foru tak lidi stejnym zpusobem chvali Lagunu I, prestoze je Laguna II v mnohych ohledech dal, je to preci jen auto nabite elektronikou a prave caste poruchy prvnich serii zkazily dojem. Navic myslim ze diky fenomenu globalizace se "cast" vyroby pro vychodni trhy presunula do turecka...:-(
A i kdyz v pripade Laguny II se drzeli designeri docela na uzde tak uz se neda mluvit o urcite nadcasove eleganci jako u starsiho modelu.
Vyber auta je porad hledani kompromisu a i kdyby nebyl clovek limitovan financne tak si nekoupi 20 aut pro kazdou prilezitost jine.......

Napsal: pon říj 02, 2006 12:11
od Jura Baran
Pánové, já se obávám, že podle toho, co jsem doteď četl, tak 2151, což je snad nějaký zadonáhonový prototip, byla určena jako poněkud modernější nízkonákladová náhrada za 2104-2107 pro domácí trh a trhy blízkého zahraničí (SNG). Ale to jednak bylo v době, než AVTOVAZ ovládl stát (rozuměj v době nedostatku peněz na vývoj - zkrátka za málo peněz málo muziky), a jednak v době, kdy se ještě nemluvilo o rozpracování nových modelů na platformě B, C a D. Ono nebýt toho státu, tak ještě dneska by ta Kalina ani ve výrobě nebyla. Koneckonců i desítkovou řadu vyvinul Avtovaz na konci 80-ých a začátku 90-ch let ještě jako státní závod a do výroby ji do roku 1995 dostal jako podnik bez majoritního vlastníka. Pak pan Berezovskij získal většinu, vyždímal s fabriky co se dalo a aby to nepřivedl úplně na buben (největší sovětská investice do výrobní technologie lehkého průmyslu v poválečné historii), tak mu stát začal šlapat po perkách. Jinak nechápu občasné zdejší povzdechy nad absencí modelu s motorem vpředu a zadním náhonem. Kdyby Lada dělala nadupaný leštěnky, které se budou pohybovat výlučně po kvalitních udržovaných silnicích (BMW, Mercedes), tak snad. Ale kdo z vás s tím nejezdí po sněhu a podobně. A dávat na zimu pytel cementu do kufru, tak to je snad dneska trochu mimo zdejší uživatelský standart?

Napsal: pon říj 02, 2006 12:20
od JmJ
No ja pytel cementu dozadu nedavam, vaha je rozdelena 60:40, v novsim aute bych cekal treba 50:50. Mercedesy a BMW maji stejnou koncepci. Motor vepredu a zadni nahon a nikdo nikam pytle taky nedava. Navic vozidlo se zadnim nahonem je lepe ovladatelne, nez vozidlo s nahonem predim. Lepe, ale vyzaduje to vetsi umeni (ne ze bych to umel :-) ). Zadokolka ma take lepsi odpich, hure se dostava do pruhrabu pri rozjezdu atd. Kazdopadne jezdim se zadokolkou 7 let a v zime jsem nemel zadnou kolizi a tusim 1x jsem musel zadonit o pomoc kolemjdouci. Zapadnou se dal ale s cimkoliv. Take nechci tvrdit, ze je zadokolka urcite lepsi jak predkokolka ci neco takoveho. Ja jsem s ni proste zvykli jezdit, a nemam duvod ji zatracovat. A kdyz si chci trosku zablbnout, tak s predokolkou je to tezce o nicem :-)