Stránka 2 z 50
Napsal: čtv zář 28, 2006 10:00
od JmJ
Laďuša píše:dmatej píše:Hmm. A co ta 2151?
Že by smeteno ze stolu??
Ne, fakt nevim, ale vždycky jsem viděl jen fotky 1 a toho samýho auta.
ja jeste videl obrazky nekake bile varianty a tim to vzalo asi konec. pricemz dle meho je to exterierove a interierove fajn auto. nevim co tim zas zamysleli
.
Napsal: čtv zář 28, 2006 21:24
od dmatej
Jo, já vim ... já to myslel jako takový rejpnutíčko.
Napsal: pát zář 29, 2006 09:21
od danielTIR
Napsal: pát zář 29, 2006 10:42
od Jelen
Psal jsem do CS AutoLada a přišel mi mail, že se Priora bude prodávat koncem roku 2007 u nás.
Napsal: pát zář 29, 2006 11:45
od Wolf
To byl jiste preklep, kdyz dozijeme, tak se na ni muzeme v r. 2017 tesit
. W.
Napsal: pát zář 29, 2006 12:09
od JmJ
oba jste uplne mimo
nejdriv 2107 na vyroci modelu 2107
Napsal: pát zář 29, 2006 12:16
od Laďuša
JmJ píše:oba jste uplne mimo
nejdriv 2107 na vyroci modelu 2107
To bude v roce 2107.... A to už budem starý
Napsal: pát zář 29, 2006 12:48
od Malda
Laďuša píše:A to už budem starý
To auto taky ......
Napsal: pát zář 29, 2006 12:51
od Laďuša
Malda píše:Laďuša píše:A to už budem starý
To auto taky ......
Lada nestárne...
Napsal: pát zář 29, 2006 15:05
od danielTIR
Napsal: pát zář 29, 2006 18:37
od radek mb
JmJ píše:oba jste uplne mimo
nejdriv 2107 na vyroci modelu 2107
Protože ať chcete nebo ne,2107 je vrchol a na světě už nebude nikdy nic lepšího!!!
Napsal: ned říj 01, 2006 23:18
od Flipper Tom
radek mb: ale jo, 08
Napsal: pon říj 02, 2006 07:19
od Jiri
no uvidíme jak dlouho se udrží desitkova rada ve vvrobe.
ale uz delsi dobu se mluvi o tom ze s nastupem novejsich modelu skonci. Kdo vi, jestli priora bude desitka po facefitu nebo neco vic...
Muze to byt znameni toho jak je dany model z hlediska vyrobce "uspesny"
Jezdil jsem sice s desitkou ale mam hodne pochopeni pro "tzv staromilstvi" a chvali smamary a 07.
Vseobecne plati ze nove modely trpi nejakyma detskyma nemocema snad u vsech automobilek (mozna ze japonci jsou vyiimka)
Takze jak se dnes pohybuju na renaultackem foru tak lidi stejnym zpusobem chvali Lagunu I, prestoze je Laguna II v mnohych ohledech dal, je to preci jen auto nabite elektronikou a prave caste poruchy prvnich serii zkazily dojem. Navic myslim ze diky fenomenu globalizace se "cast" vyroby pro vychodni trhy presunula do turecka...
A i kdyz v pripade Laguny II se drzeli designeri docela na uzde tak uz se neda mluvit o urcite nadcasove eleganci jako u starsiho modelu.
Vyber auta je porad hledani kompromisu a i kdyby nebyl clovek limitovan financne tak si nekoupi 20 aut pro kazdou prilezitost jine.......
Napsal: pon říj 02, 2006 12:11
od Jura Baran
Pánové, já se obávám, že podle toho, co jsem doteď četl, tak 2151, což je snad nějaký zadonáhonový prototip, byla určena jako poněkud modernější nízkonákladová náhrada za 2104-2107 pro domácí trh a trhy blízkého zahraničí (SNG). Ale to jednak bylo v době, než AVTOVAZ ovládl stát (rozuměj v době nedostatku peněz na vývoj - zkrátka za málo peněz málo muziky), a jednak v době, kdy se ještě nemluvilo o rozpracování nových modelů na platformě B, C a D. Ono nebýt toho státu, tak ještě dneska by ta Kalina ani ve výrobě nebyla. Koneckonců i desítkovou řadu vyvinul Avtovaz na konci 80-ých a začátku 90-ch let ještě jako státní závod a do výroby ji do roku 1995 dostal jako podnik bez majoritního vlastníka. Pak pan Berezovskij získal většinu, vyždímal s fabriky co se dalo a aby to nepřivedl úplně na buben (největší sovětská investice do výrobní technologie lehkého průmyslu v poválečné historii), tak mu stát začal šlapat po perkách. Jinak nechápu občasné zdejší povzdechy nad absencí modelu s motorem vpředu a zadním náhonem. Kdyby Lada dělala nadupaný leštěnky, které se budou pohybovat výlučně po kvalitních udržovaných silnicích (BMW, Mercedes), tak snad. Ale kdo z vás s tím nejezdí po sněhu a podobně. A dávat na zimu pytel cementu do kufru, tak to je snad dneska trochu mimo zdejší uživatelský standart?
Napsal: pon říj 02, 2006 12:20
od JmJ
No ja pytel cementu dozadu nedavam, vaha je rozdelena 60:40, v novsim aute bych cekal treba 50:50. Mercedesy a BMW maji stejnou koncepci. Motor vepredu a zadni nahon a nikdo nikam pytle taky nedava. Navic vozidlo se zadnim nahonem je lepe ovladatelne, nez vozidlo s nahonem predim. Lepe, ale vyzaduje to vetsi umeni (ne ze bych to umel
). Zadokolka ma take lepsi odpich, hure se dostava do pruhrabu pri rozjezdu atd. Kazdopadne jezdim se zadokolkou 7 let a v zime jsem nemel zadnou kolizi a tusim 1x jsem musel zadonit o pomoc kolemjdouci. Zapadnou se dal ale s cimkoliv. Take nechci tvrdit, ze je zadokolka urcite lepsi jak predkokolka ci neco takoveho. Ja jsem s ni proste zvykli jezdit, a nemam duvod ji zatracovat. A kdyz si chci trosku zablbnout, tak s predokolkou je to tezce o nicem