Stránka 2 z 3

Napsal: stř zář 13, 2006 21:59
od čmelák
nahon tachometra je zapojeny len pred nim je este taky kokot cierny ktory neco snima a mam pocit ze sa to tam nejako nespaja a preto to nejde

otackomer no droty su zapojene ale nejde to neviem si s tym rady

Napsal: stř zář 13, 2006 22:03
od Jelen
Co tam mas za palubku? 07? 03 má totiž mechanickej tachometr poháněnej lankem z převodovky... Na kamarádový 06 byly dráty taky zapojený, ale nechodil otáčkoměr, tak jsem natáhnul novej drát od 1 cívky k otáčkoměru a funguje... 8)

Napsal: stř zář 13, 2006 22:09
od ARMAN
Sakra :shock: krasavec, vypada fakt libově :P co to jsou za disky jestli se mohu optat? velmi pěkne... :wink:

Napsal: stř zář 13, 2006 22:20
od čmelák
neviem su to 14 dezent viac neviem :mrgreen:

Napsal: čtv zář 14, 2006 05:30
od zigulman
pekne ... hodne pekne :-)

Napsal: čtv zář 14, 2006 07:12
od gogo
čmelák píše:neviem su to 14 dezent viac neviem :mrgreen:
...a kde si ich uchvateu :?: :roll: :shock:

Napsal: čtv zář 14, 2006 08:48
od Luděk Musil
Ten černý snímač by na mechanickou část neměl mít vliv. Pokud je vše připojeno (ale opravdu připojeno - může se stát, že nasadíš lanovod a čtyřhran nezajede do díry a vysune se) - tak to musí fungovat.
Právě jsem se díval na el. schéma vstřikování a přenos signálu z cívek na otáčkoměr by měl zajišťovat bílý kabel z 6-pinového konektoreu na cívkách. L.

Napsal: čtv zář 14, 2006 17:10
od čmelák
aha biely? takze to je zle lebo sme zapojili tak ruzovo hnedy pozrem to diky za rady

Napsal: čtv zář 14, 2006 21:05
od Trevor
Tak ako pise ludek z cievky ide bliely kabel ale ten sa potom v tom klasickom konektore vymeni za hnedy ci fialovy neviem teraz presne a to ide na pristrojovu dosku.

Napsal: čtv zář 14, 2006 21:50
od čmelák
uz som z toho lolo zajtra skusim vymenit otackomer uvidime


volnobeh to ma cudny nizky a nepravidelny zajtra vycistim palivovy filter aj secko okolo a uvidime

Napsal: pát zář 29, 2006 07:42
od Pája
Konečně motor! To ti tam chybělo. Teď už nějaký votuzený škodovky na sprintu končej. Já bych ti poradil, jak všechny tyhle problémky vyřešit... Znám jeden fígl, menuje se KARBORÁTOR!!! :lol: :lol: :lol:

Napsal: pát zář 29, 2006 08:17
od Wolf
čmelák píše:volnobeh to ma cudny nizky a nepravidelny zajtra vycistim palivovy filter aj secko okolo a uvidime
Palivovy filtr se neda vycistit, musi se vymenit, ale pokud by byl zaneseny, nepujde spise do otacek pro nedostatek paliva. Nicmene by mohl pomoci nejaky ten prostredek na cisteni palivove soustavy a hlavne trysky. Pokud volnobeh zlobi spise u mene prohrateho motoru, zkontroluj jeste vyhrivani saciho potrubi (ten jezek pod skrtici klapkou) jestli neni spalena pojistka (ta velka - 50A) a jestli vubec topnym telesem prochazi proud.
Pája píše:Konečně motor! To ti tam chybělo. Teď už nějaký votuzený škodovky na sprintu končej. Já bych ti poradil, jak všechny tyhle problémky vyřešit... Znám jeden fígl, menuje se KARBORÁTOR!!! :lol: :lol: :lol:
Ale FUJ :shock: . W.

Napsal: pon říj 02, 2006 12:11
od dusin
Wolf píše: Ale FUJ :shock: . W.
Jasně.Nasaď K-jetronic.

Napsal: pon říj 02, 2006 20:47
od čmelák
uz sa dva krat k tomu schylovalo zatial vsak ostalo Icko

volnobeh je prinizky ke je motor zohriaty je to par otacok lebo svieti mazanie

inak ide pekne svizne :ANAL:

Napsal: pon říj 02, 2006 20:50
od Pavel04
ta fotka pred billboardem "Je čas na nové výzvy" je úmysl? Přímo geniální...