Stránka 2 z 5
Napsal: čtv zář 07, 2006 20:27
od Ondra 07
A jak se maji k sobe snizeni hlavy a ostra vacka??? Co by rikala 1,7 na snizenou hlavu o 2mm a ostrou vacicu?
Napsal: čtv zář 07, 2006 21:29
od radek mb
třeba by si skvěle rozuměli...

Napsal: čtv zář 07, 2006 21:57
od Ondra 07
radek mb píše:třeba by si skvěle rozuměli...

Jeee

To by se mi libilo.

Ale bezesrandy, slyseli jste nekdy nekdo o tomto "jevu"?
Napsal: čtv zář 07, 2006 22:09
od Majo
a co cakas, ze ti odpiseme? pre kazdy motor je vhodna ina vacka. a ostrost vacky je najviac zavisla na kompresnom pomere. Madari na to maju aj tabulky ale uplne zovseobecnit sa to neda. Ovsem pri znizeni 1700vky o 2 mm by bola najvhodnejsia vacka zhruba 296ka.
Napsal: čtv zář 07, 2006 22:13
od Ondra 07
To jsem chtel slyset...
Napsal: pát zář 08, 2006 09:26
od Myso
to na tom budes podobne ako ja, 1700 hlava -2mm blok -1mm CR 10:1 a pojde tam 296ka po zabehu... sicesi to teraz pyta 100 oktanovy benzin ale jazdi to nan velice slusne.
Napsal: pát zář 08, 2006 09:39
od dusin
a co lpg?
Napsal: pát zář 08, 2006 11:36
od Pavel04
100 okt benzin je ekvivalent LPG, ne? Co se týče nastavení...
Napsal: pát zář 08, 2006 13:35
od Little Red Riding Hood
myso co chcou za ten 100 benzín??. ty jo nevim jestli by se nechal u nás v olmu sehant..
Napsal: pát zář 08, 2006 13:38
od Jelen
Maj ho na každym malym letišti, kde lítaj se zlínama a těmahle malejma rachotinama. Stojí asi 35,- a nebo shell-w power. Ten má ale snad jen 98. Ale na tom letišti se 100vky používaj.
Napsal: pát zář 08, 2006 14:35
od Malda
Jelen píše:shell-w power. Ten má ale snad jen 98.
Myslim, ze kdyz ho uvadeli, tak tvrdili, ze ma vic nez 99, takze bude mit tak 99,0000001. Ale ze by prodavali 98-cku, jen pod jinym nazvem .....

To se mi nechce verit
Napsal: pát zář 08, 2006 17:23
od Myso
takze, benzin super100 som kupoval na OMW/OMV za 45,90 Sk.
Shell ma V-power, ten ma 95 oktanov a potom V-power racing, ktory mal znacenie 99+, teraz mi vsak kamarat tvrdi ze ma 100 oktanov a stoji 44,90 Sk.
LPG ma oktanove cislo 100 plus minus autobus, ale najprv aspon 150km na benzin nez tam zacnem cpat tie sracky vraj ekologicke...
Napsal: pát zář 08, 2006 18:45
od Majo
mimochodom 296ka je podla Havassyho slov posledna vacka, ktora je schopna behat na LPG. Vraj 312ku, ktoru som kupoval ja, s LPG nenastavim. Je to mozne lebo uz pri 272 sa ten motor chova na LPG dost divne v nizkych otackach
Napsal: čtv kvě 08, 2008 19:26
od Saša
Takže "došlo na nejhorší" a teď VÁŽNĚ . Pdtřebuji poradit (od Vás kteří jste měli sundanou hlavu z motoru 1.7i ! ) Potřebuji foto nebo informaci jestli ta hlava 1700 (na fotce)je snížená nebo ne ? Mněse zdá že jo , srovnávám s hlavou 1500 . A ještě dotaz zda na pístech ta úprava (takový jako čertovský roh) je origo ? . Předem dík.
Napsal: čtv kvě 08, 2008 19:32
od Tommel
Snižena nebude a nebo jen malo, ty "rohy" jsou origo