Stránka 2 z 5

Napsal: čtv pro 07, 2006 20:40
od Pisty
Ahojte. Ja som mal zo zaciatku spotrebu 14 litrov a po pol roku mi to kleslo na 8,2l.
teraz mam roztelovane lpg a tak mi to zere tych 11,2. Ranne zapchy v BA tomu nepomahaju. benzin tak 7-8l. Benzinovu nadrz nemam preto stale jazdim na plyn. Ked spravim elektronicke zapalko tak sa ta spotreba spravi. Nemam kedy a este ma nahanaju exekutory.
:( :P :lol: 8)

Napsal: čtv pro 07, 2006 21:25
od tonmi
Já jezdím za 12l. LPG a na benzin 9l.

Napsal: stř led 17, 2007 15:41
od Miky
Moja spotreb an LPg-čku po naozaj odbornom a zdlhavom naštelovaní je 7,4l na 100 pri jazde do 90km/ha pri normalnej jazde.A kde chcem od neho nejake zazraky a šliapnem mu na krk tak zoberia 9,8-10,5 a nič vic. VELMI DOLEŽTÉ je aky plyn tankuješ nie je plyn ako plyn a po dlhom skumani som zistil ze poľský je najlepší. 8)

Napsal: čtv led 18, 2007 18:56
od rosta
cau tady rosta ja jezdim na LPG uz 6.rok a jsem spokojenej.na dalku me to bere 7,8 l na 100 km ve meste tak 10,5 a to mam motor NIVA 1600. hodne zalezi na serizenem zapalovani a na celkovem mechanickem stavu motoru a musi se menit vzduchovy filtr kazdych 10 tisic km. plyn je citlivejsi na celkove serizeni motoru nez benzin a je hur zapalitelny, doporucuji svicky brisk L 15 yc a perfektne serizeny rozdelovac.pak je rozdil jizdy na LPG a na benzin nepatrny.

Napsal: pon led 22, 2007 10:12
od gogo
ja som dlhodobo vysledoval na 1500 vke spotrebu lpg v rozpati 10-11 litrov. tazko povedat, ci mesto-mimo mesta, moc velky rozdiel v tom neni, pokial sa nejazdia denne vyslovene 100 km dlhe trasy. Pri maximalnej snahe o vyskusanie uspory, t.zn. slusna plynula jazda, bohatos zmesi obmedzena, ale pod 9 litrov som sa nedostal, tak to nema vyznam skrtit. Zas ked mi to vylezie nad 12 litrov, tak uz to riesim, ale dlhodobo pocitam tych 10 litrov. A aj sa to dobre rata. :P Navyse nemam rad, ked je to lenive, tym padom spotreba ide trochu stranou. Navyse zigul ma rad otacky :twisted:

PS: skusal som ozaj vselico, preto na 1500vke ma nikto nepresvedci, ze sa da pod 8 litrov :!: plynu, u 1300 beriem tych 7 litrov ze sa da dosiahnut pri citlivej nohe. menej asi nie. samozrejme cesta 600 km po dialnici na dovolenku priem rychlostou 90 sa neda brat ako smerodajny ukazovatel. aj to som skusil, a spotreba bola 6,82 ale na benzin. Vtedy som mal mooooc vydareny motor, a ta 21061 si brala v priemere 7,5 litra benzinu. (v nej som nemal este plyn ani 5-kvalt, a ona ma vlastne presvedcila a priviedla k tejto znacke, cest jej pamiatke)

Napsal: pon led 22, 2007 10:53
od denis
S ladou 1300s 2105 jsem měl spotřebu malou jen na dálkové ale jinak to bylo kolem 12l LPG. Teď jsem s šikmoočcem najel 21000km za 1/2 roku a spotřeba je 9l a při honění 10,5l (motor 1500ccm), tudíž jak již bylo řečeno-chceš jezdit tak neškrť. :D

Napsal: pon led 22, 2007 11:32
od Myso
denis zije!

gogo nemysli si ze 1300vka zerie menej ako 1500vka, skor naopak...

ja som teraz vymenil 1600 za 1700, a spotreba LPGu mi o liter klesla, z 11-13 na 10-11, pri konstantnej 130 na dialnici je to zmerane na 13,5... v meste 12-13, ale jazdim "svizne" (1600vka mala asi nejaky problem, v meste brala 20 pri jazde na spotrebu)

musim vsak spomenut ze 1700vka ma vacsie upravy, iny vyfuk, a kratssie prevody v prevodovke!!!

Napsal: pon led 22, 2007 11:35
od denis
Jojojo, žiju, nazdárek. Je to tak-strejdova 1500ccm žrala na benál kolem 7-8 a LPG do 11l-jela 170km/h bez problémů. 1300ccm je nejužranější k...a motor. :?

Napsal: pon led 22, 2007 11:40
od Wolf
Myso píše:...gogo nemysli si ze 1300vka zerie menej ako 1500vka, skor naopak...
Nejsem sice priznivcem LPG, nicmene v benzinu mi sedmnactka zere nejmin ze vsech Lad, co jsem kdy mel, a to i kdyz pospicham. W.

Napsal: pon led 22, 2007 11:40
od gogo
Myso píše:gogo nemysli si ze 1300vka zerie menej ako 1500vka, skor naopak...
myso, nikdy som nemal do cinenia s 1300vkou, to ze bude zrat menej mi vyslo cisto logicko-teoreticky :wink: , ak ale nezerie 1300vka menej, potom je nieco v neporjadke :?: , ako je potom na tom 1200?

ad2, 1600vky boli vo vseobecnosti najvacsi zruti :drinkers:

Napsal: pon led 22, 2007 11:41
od JmJ
Pokud se u 1.3 dodrzuje jeji jizdni rezim, tedy s 5. kvaltem kolem 120 po dalnici po rovine a mirnych kopcich, tak jezdi za 8 benzinu. Kombinovana (male mesto + do 20 km mimo mesto) ted vysla 8.4 a v lete delsi cesty do 7.5 (reokrd pod 7). Jenze se neda cekat, ze 1.3 pojede jak 1.5. Pokud se s 1.5 pojede jako s 1.3, dosahne na delsiach trasach urcite lepsi spotreby (nemusi se tomu tak slapat na krk), ve meste pri popojizdeni a studenych startech bych u 1.5 cekal vyssi spotrebu nez u 1.3.

Napsal: pon led 22, 2007 11:43
od Myso
1200vka a 1500vka su motory s ktorymi sa da jazdit uporne, 1300vka a 1600vka su zruti, neviem ci kvoli vrtaniu alebo celkovym parametrom, fakt neviem, ale vydedukoval som to z dlhodobych poznatkov ktore sa tu na fore opakuju... ja som na 1300vke plyn nemal tak neviem povedat, ale denis to doplni, on skusenost ma. :)

a pamataj, u rusov logika nehraje rolu!

Napsal: pon led 22, 2007 11:47
od gogo
Myso píše:a pamataj, u rusov logika nehraje rolu!
OK, na to akosi obcas pozabudnem :mrgreen:

Napsal: pon led 22, 2007 11:50
od denis
Jak jsem již psal, je to tak jak psal Myso. Ta 1300 a 1600 papaly hodně, řekl bych neúměrně výkonu a to mě občas pěkně namýchlo. V zimě mě to auto chtělo sežrat. Neřekl bych, že zimní starty byly úsporné. Snažil jsem se udržovat vše OK, protože jsem vyžadoval denní ježdění ale musím suše zkonstatovat, že lada se při kvalitě dnešních dílů nedá provozovat na denní dojíždění 100km (50 tam a 50 zpět). Třeba kdybych měl 1500 byl bych spokojenější. Kdoví, teď už se to nedovím. Jsem přeběhlík a lada už u mě asi nee. Ale jak vidím něco hezkého vyleštěného, noooo, to bych snad ještě....

Napsal: pon led 22, 2007 12:19
od Malda
1300-ka se rusum totiz nepovedla. Jak rikal Myso, je to asi kombinace vic faktoru, ze ten motor zere. Ma taky od vyrobce psanou nejvyssi spotrebu (9,9l). Oproti tomu 16-ka ma silu, takze tam sem si nevsim nejaky vyssi spotreby. Nebo takhle, jezdime s tim celorocne kolem 9 litru (spis kratky trasy).