Stránka 2 z 2
Napsal: sob zář 02, 2006 20:33
od Nulašestka
Přimlouval bych se k perventivní výměně gufera,když už tak už.Hodí se to udělat přitom.

Jinak asi blbá otázka,ale máš ty napínací lišty správný,jo?Já jenom že když to máš na patnáctku,tak na gumě té lišty musí být vyraženo 2103-blabla,nesmí tam být 2101-blabla.Ty lišty se tvarově liší.

Napsal: sob zář 02, 2006 22:12
od Zajda
aha.. tak to diky, myslel jsem ze sou vsechny stejne, tak to musim mrknout, pri nejhorsim koupim novou

Napsal: pon zář 18, 2006 17:41
od M150
a jake su tie hodnoty podla vyrobcu? 0,15-0,15 alebo 0,15-0,20 ?
je rozdiel v tychto hodnotach podla objemu motora ked hlava je rovnaka? (ak ano tak mna by zaujimalo pre 1500)
Napsal: úte zář 19, 2006 05:21
od Wolf
M150 píše:a jake su tie hodnoty podla vyrobcu? 0,15-0,15 alebo 0,15-0,20 ?
je rozdiel v tychto hodnotach podla objemu motora ked hlava je rovnaka? (ak ano tak mna by zaujimalo pre 1500)
Motory 1200, 1300, 1500 a 1600 S/V 0,15/0,15; motory 1700 S/V 0,15/0,20 (jina vacka). W.