Stránka 2 z 2

Napsal: sob zář 02, 2006 20:33
od Nulašestka
Přimlouval bych se k perventivní výměně gufera,když už tak už.Hodí se to udělat přitom. :wink: Jinak asi blbá otázka,ale máš ty napínací lišty správný,jo?Já jenom že když to máš na patnáctku,tak na gumě té lišty musí být vyraženo 2103-blabla,nesmí tam být 2101-blabla.Ty lišty se tvarově liší. :wink:

Napsal: sob zář 02, 2006 22:12
od Zajda
aha.. tak to diky, myslel jsem ze sou vsechny stejne, tak to musim mrknout, pri nejhorsim koupim novou :?

Napsal: pon zář 18, 2006 17:41
od M150
a jake su tie hodnoty podla vyrobcu? 0,15-0,15 alebo 0,15-0,20 ?
je rozdiel v tychto hodnotach podla objemu motora ked hlava je rovnaka? (ak ano tak mna by zaujimalo pre 1500)

Napsal: úte zář 19, 2006 05:21
od Wolf
M150 píše:a jake su tie hodnoty podla vyrobcu? 0,15-0,15 alebo 0,15-0,20 ?
je rozdiel v tychto hodnotach podla objemu motora ked hlava je rovnaka? (ak ano tak mna by zaujimalo pre 1500)
Motory 1200, 1300, 1500 a 1600 S/V 0,15/0,15; motory 1700 S/V 0,15/0,20 (jina vacka). W.