Oživím toto Bohem zapomenuté téma, mám pár dotazů ohledně LPG.
Jak již mnozí víte, pořídil jsem Mercedes W126 na LPG.
Je k LPG nějakej papír, který se musí vozit, nebo je potřeba u STK? Jak funguje a je zapojené LPG u stříkačky? - mechanická stříkačka, netrpí žádnou elektronikou.
Někdy bych uvítal pomoc od LPG guru Saši, aby mi pomohl LPG správně zapojit a oživit. Zatím nemám techničák, ani papír od LPG, to asi dostanu, až to na mě přehlásí, ale kdyby papír od LPG nebyl, dá se někde sehnat, nebo vydá ho nějaká stanice po kontrole?
Výměna LPG
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 184
- Registrován: čtv pro 04, 2008 13:07
- Bydliště: Malátova 7, Jihlava
V momentě, kdy je LPG montováno v čechách, měl by existovat zápis do velkého TP + papír o montáži s chlívkama pro revize, pokud není a LPG je přesto zapsáno, jedná se o ztrátu - zeptal bych se nejříve u nejbližšího sevisu LPG, popř. na Odboru dopravy, poku je LPG namontováno tady ale neni psáno v TP, je pravděpodobně nelegálně namontované - to by možná pomohl řešit jedině servis, kde by ten papír mohli s revizí vydat (za patřičný poplatek) a vyřídit zápis do TP, pokud to není typová zástavba(tedy pokud si v daném typu vozu nenechal někdo jdnotlivě otypovat zástavbu daného typu zařízení), bude to stát asi ještě o dost víc...
asi tedy nejdříve studium papírů, pak návštěva někoho kdo LPG montuje, pak postupovat podle toho, co z dané situace vyplyne...
asi tedy nejdříve studium papírů, pak návštěva někoho kdo LPG montuje, pak postupovat podle toho, co z dané situace vyplyne...
[VAZ 2104 Květuška (dříve Nataša)]
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
[Trabant 601 Žlutej ďábel]
"Rozdíl mezi svěřencem blázince a hlídačem je ve vlastnictví klíčů."
LPG je v techničáku zapsáno, ale není od něj žádnej papír. Mělo by být dle informací staré 3 roky, je to TARTARINI a je to už bomba s elektroventilem. Jde mi o to, jak postupovat, když nemám ten papír. Předpokládám, že to bylo montováno někde na druhym konci republiky, tak by bylo problematické tam jet s autem.
rosta, Rostíku, Rostíku......... nedíš pravdu neb máš zkreslené informace
já se na to dneska ptal přímo plynaře.

TŘI SESTRY <III> LADA GANG
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
LADA 21061 (1.7-5q od Kinga) -1986
MERCEDES BENZ W124 220E -1993
SIMSON S51 -1990
FORD GRANADA ESTATE 2.0 4V-1984
http://fotoalba.cz/Kopr21061
http://kopr21061.rajce.idnes.cz/
LED ZEPPELIN
Pinc Tábor raději NE
Když už jste u těch plynařů.Varuju před Autogas Pinc v Táboře. Je to banda tupců.Auto sice rádi přestaví, dá se s tím i v pohodě jezdit.Ale běda jak je potřeba něco na autě udělat. Když utíká plyn, tak to moc neřešej, (pár týdnů jsem ohrožoval sebe a půl okresu ) , neschopnost , nebo lajdáctví něco udělat pořádně. Utíkající plyn u reduktoru vyřešili jakýmsi "O" kroužkem, ten se rozpadl za dva dny, pak vyměnili rovnou celý koleno. (elpigaz 01)
Jednou jsem u nich měnil spojkový ložisko, a sice to vyměnili ale dvojka šla řadit jen přes hranu sedáku, dvakrát jsem se jim vrátil na reklamaci.
teďka už třetí tejden řeším ukazatel stavu lpg, za dva dny se mi auto vrátilo, skoro v takovým stavu v jakým bylo předáno. Takže tam budu asi každej tejden dvakrát jezdit a mrdat je aby s tím něco udělali. A dokud to neopraví, tak jim nedám pokoj.
Jednou jsem u nich měnil spojkový ložisko, a sice to vyměnili ale dvojka šla řadit jen přes hranu sedáku, dvakrát jsem se jim vrátil na reklamaci.
teďka už třetí tejden řeším ukazatel stavu lpg, za dva dny se mi auto vrátilo, skoro v takovým stavu v jakým bylo předáno. Takže tam budu asi každej tejden dvakrát jezdit a mrdat je aby s tím něco udělali. A dokud to neopraví, tak jim nedám pokoj.
Na prodej přebytečné N.D. na Ladu 111: http://forum.ladaklub.com/viewtopic.php ... rod%C3%A1m
znamení : KozoHroch
znamení : KozoHroch
