Stránka 2 z 2
Napsal: ned črc 16, 2006 08:02
od Kamil Teplárek
JmJ Svatá pravda.
MaysnerPokud to budeš mít na běžny provoz,tak bych zadní kotouče neřešil.Při brzdění se většina váhy vozidla přenáší dopředu.Proto vepředu kotouče ( mají větší sílu),takže teoreticky se zadek nadzdvihává,a budou ti blokovat kola,což při zimním provozu není ono,že.
Napsal: ned črc 16, 2006 08:58
od Majo
to JmJ: ja uz mam na aute tolko veci "upgradeovanych", ze keby "organy" chceli, tak si nieco najdu aj bez tych brzd. Poviem Ti to inak: Mozno tej nehode, pri ktorej by moje auto mohlo byt skumane. vdaka ucinnejsim brzdam predidem.
to Kamil Teplárek: ja to mam pre bezny provoz a stale tvrdim, ze zadne bubny u Lady stoja za prd. Kotuce nemusia brzdit silnejsie, len nastup brzdneho ucinku je skorsi. Teda priklad z praxe: Prudko stupis na brzdu pri seriovych brzdach a co sa stane? Zadne bubny sa zacnu pomaly zahrievat na prevadzkovu teplotu, ich brzdny ucinok je mizerny az mizivy, ale to uz predne kotuce su naplno zahryznute a auto sa naklana dopredu. Zadne bubny este ani nezacali poriadne brzdit a obmedzovac brzdoveho tlaku uz obmedzuje ich ucinok na minimum. Kdezto pri zadnych kotucoch(o ktorych je zname, ze brzdia takmer tak dobre za studena ako za tepla) uz znacnu pracu odviedli este nez sa auto naklonilo a obmedzovac ich takmer vyradil. A este nezabudajte este na jednu vec - pri kotucoch vzadu sa auto ani natolko nenakloni ako pri bubnoch! To mate ako na bycikli - ak brzdim viac prednou nez zadnou brzdou naklana to, ak vsak brzdim rovnomerne, naklone je ovela mensi.
A to nehovorim o vyhodach silnejsich brzd vpredu a moznostiach nastavovania rozlozenia brzdneho ucinku medzi napravami.
Napsal: ned črc 16, 2006 09:05
od JmJ
Majo píše:to JmJ: ja uz mam na aute tolko veci "upgradeovanych", ze keby "organy" chceli, tak si nieco najdu aj bez tych brzd. Poviem Ti to inak: Mozno tej nehode, pri ktorej by moje auto mohlo byt skumane. vdaka ucinnejsim brzdam predidem.
presne tento argument jsem cekal
u tebe nic takove neresim, ty si z toho stejne jednou vyrobis hvezdou lod Voyager na warpovy pohon
. Ja jen chtel upozornit nezkuseneho tunera na stinne stranky uprav, byt by ty upravy byly k lepsimu.
Napsal: ned črc 16, 2006 10:09
od Maysner
no pro me to auto bude ne uplne na denni jezdeni. obcas se s nim dopravim do skoly, bude jezdit na srazy a tak. zimni provoz neresim. v zime auto jezdit nebude. a kdyz bych to bral s tou bourackou a brzdama tak myslim ze by jim po brzdach bylo prd kdyz tam bude plno jinejch veci kery se jim taky libit nebudou
to Kamil Teplárek: to co rekl Majo je myslim dostacujici. ten zadek se nadzvedava prave kvuli pomalymu nastupu bubnu
Napsal: ned črc 16, 2006 18:23
od Vašátor
Mě tu zaráží jen jedna věc... většina si stěžuje na malý účinek zadních brzd a ani jeden z vás nepomyslel na omezovač brzdového tlaku zadních brzd. Bratránkovi na 21061 tento omezovač "neomezoval" a zadní brzdy jeli smykem i při naloženým autě.
A ještě jeden příklad dám: na svoji 2101 občas nahodím gumy 185/60 R14 a nemám žádné problémy ve velké rychlosti kola brzdou zastavit. A to nemám ani posilovač brzd. Kola jedou smykem, auto se však valí setrvačnou silou dál....
Mno, asi to bude tím, že místo vymejšlení jak tam dostat kotouče (což jsem teda taky jednu dobu vymejšlel
), se věnuju údržbě brzd samotných
. Brzdy mám zrepasované a účinost i po třech letech je symetrická a 100%
Napsal: ned črc 16, 2006 19:42
od Kamil Teplárek
Vašátor píše:Mě tu zaráží jen jedna věc... většina si stěžuje na malý účinek zadních brzd a ani jeden z vás nepomyslel na omezovač brzdového tlaku zadních brzd. Bratránkovi na 21061 tento omezovač "neomezoval" a zadní brzdy jeli smykem i při naloženým autě.
A ještě jeden příklad dám: na svoji 2101 občas nahodím gumy 185/60 R14 a nemám žádné problémy ve velké rychlosti kola brzdou zastavit. A to nemám ani posilovač brzd. Kola jedou smykem, auto se však valí setrvačnou silou dál....
Mno, asi to bude tím, že místo vymejšlení jak tam dostat kotouče (což jsem teda taky jednu dobu vymejšlel
), se věnuju údržbě brzd samotných
. Brzdy mám zrepasované a účinost i po třech letech je symetrická a 100%
Ja si na účinnost zadních brzd teda nemůžu ztěžovat.Mám tam všechno nové,i zatěžák,a brzdí úplně v poho i z přívěsem.
Napsal: ned črc 16, 2006 21:06
od Majo
nikdy nie je nic take dobre aby to nemohlo byt este lepsie
Napsal: ned črc 16, 2006 23:35
od Little Red Riding Hood
Majo píše:nikdy nie je nic take dobre aby to nemohlo byt este lepsie
přesně tak!!
Napsal: úte črc 18, 2006 23:12
od Křečík Barbuška
JmJ píše:...jednou vyrobis hvezdou lod Voyager na warpovy pohon...
Omyl, vzhledem k tomu, že se jedná o Majovu hranatou 2104, tak bych to viděl na borgskou krychli.
Napsal: stř črc 19, 2006 14:14
od Majo
Koko Loko píše:JmJ píše:...jednou vyrobis hvezdou lod Voyager na warpovy pohon...
Omyl, vzhledem k tomu, že se jedná o Majovu hranatou 2104, tak bych to viděl na borgskou krychli.