Stránka 2 z 2

Napsal: ned črc 23, 2006 20:31
od Little Red Riding Hood
proč mě furt neco sere.. butto si ze mě dělá moje palivoví čerpadlo srandu, nebo nevim..

je nějaká možnost jak ověřit funkčnost ac pumpy??.

Napsal: ned črc 23, 2006 20:48
od Majo
to co myslis tym, ze overit funkcnost?? vsak ak to funguje, teda auto ide a nezdochyna tak neries, nie?

inak ac pumpa je to v karburatore co nastrekuje benzin pri stlaceni pedala, tak aby nedoslo k omylu :wink:

Napsal: ned črc 23, 2006 21:02
od Ivo
AC pumpa myslí jako palivové čerpadlo.

Pozn. moderatora: Ja som to samozrejme pochopil, len upozornujem, na mylne vyjadrovanie :P . Majo

Napsal: pon črc 24, 2006 00:21
od Little Red Riding Hood
Majo píše:to co myslis tym, ze overit funkcnost?? vsak ak to funguje, teda auto ide a nezdochyna tak neries, nie?

inak ac pumpa je to v karburatore co nastrekuje benzin pri stlaceni pedala, tak aby nedoslo k omylu :wink:
jj.. máš pravdu.. :oops: :P

no jde o to že jsem měl komplet rozebranej motorovej prostor.. snad zejtra to budu startiovat.. mam obavi... že to nepůůjde.. :x tak už dopředu bádám po příčinách.. :?

jo jinak celkově k tématu.. dnes sem hodil pokec s původním majitelem no a dozvěděl sem se že v budoucnu byla membrána v palivovém čerpadle v prd*li.. takže proto olej smrděl benzíne.. :idea: dotet to na benál jezdilo OK(od doby opravy)..

jediná věc so mě se*e u tomo palivového čerpadla je to když ten komplet (podložka, membrána, kroužek, membrána a podložka máš na té hřídeli) nasouváš jakoby to toho táhla, tak mě vadí to otočení o 90°.. :? jak to tam nakroutit, aby jsi měl jistotu že je to otočený ferově a že se t nepovolí ta matka.. :x

Napsal: pon črc 24, 2006 09:15
od Nulašestka
Little Red Riding Hood píše:jediná věc so mě se*e u tomo palivového čerpadla je to když ten komplet (podložka, membrána, kroužek, membrána a podložka máš na té hřídeli) nasouváš jakoby to toho táhla, tak mě vadí to otočení o 90°.. jak to tam nakroutit, aby jsi měl jistotu že je to otočený ferově a že se t nepovolí ta matka..
Dívej:nejdřiv si srovnej ty tři membrány nad sebe právě tak,aby těch šest děr pro šrouby kterejma sešroubuješ ty dvě části toho čerpadla byly hezky vystředěný nad sebou. :wink: Pak dotáhneš co nejvíc fest ten šroubek(tuším osmičkou klíčem)co drží soustavu těch membrán,ale ty membrány se ti přitom nesmí pootočit,což není zrovna jednoduchá věc.No a pak tam navlíkneš tu plastovou vložku a to tak že tou ú-drážkou směrem nahoru a abys měl zespopda jednu membránu,pak ten plastovej kroužek a pak další dvě membrány a pak tam budeš cpát celek těch membrán na spodek toho čerpadla až tam prostě zapadne a půjde pootočit a sedne tam. :wink: Někdy je to hned,někdy máš deset mminut pocit zoufalství... :arrow:
No a pak tam hodíš vršek a fest dotáhneš.Po několika stech km přetáhneš znova těch 6 šroubů a hotovo(doporučuju dělat tak 2x,jinak ti z toho poteče benzín).
(Psal jsem to polopatě snad srozumitelně a je mi jasný že polovinu věcí z toho víš,ale přesto... :oops: ).

Napsal: pon črc 24, 2006 23:11
od Little Red Riding Hood
Nulašestka píše:není zrovna jednoduchá věc
ano to teda není.. :wink:
sice už to mám nejakej den složené, ale zasloužíš si za vyčerpávajíci odpověd bludištáka.. :mrgreen:

jinak všem velice děkuji za rady... dnes sem to ještě krapet poštoural a už to pumpuje (alespon plováková komora se pekně plnila.. ).. zítra se ukáže..

Napsal: pát črc 28, 2006 00:32
od Little Red Riding Hood
tak jenom koncem.. moc děkuji všem zůčastněným, zejména majo.. žádné moc velké překvápko se nekonalo, motor se rozběh docela dobře..

dále sem zjistil že před nedávnem byli membránky v palivovém čerpadle v ři*i... takže proto byl benzín v oleji..


jinak pokut je libo, tak se může toto téma smazat.. :arrow: