Napsal: pát črc 14, 2006 21:37
A mate nekdo zkusenosti s Body 900 do dutin? Uvazuju, ze prave to pouziju.
ja jsem ramena a pruziny natrel Hammeritem... dokonce jsem zjistil ze je imuni i proti brzdovce, takze uvazuju o natreni tmenu a bubnu.Tim "previtem" jsem to strikly mel puvodne... Asi to chrani dobre ale vypada to jako by to nekdo pos..al.Nemluve o zastrikanych sroubech a matkach.Kupodivu srouby byly i pod mega vrstvou "previta" zarezly a stefty se trhaly jedna radost.Osobne jsem volil cestu hammeritu, do zavitu vazelinu a pozinkovany pevnostni samojistici matky a srouby pevnosti 8.8. Jeste se da pouzit nerez ale na podvozek bych to neriskoval neni tak pevny.Koko Loko píše: postříkal nějakým tím prevítem do dutin
Tak na blok by me ani nenapadlo ho dat... Myslim ze pokud se ti nepridiraji vpredu desky tak teplota trmeny nebude tak vysoka.Hlavne je to chvilkovy ohraty a pri jizde se zase ochladi, pokud nejedes z hor nabo rally... Ja pouzivam brzdy extremne malo, jenom kdyz vylozene musim (pomaly chodec na prechodu "potvora jedna", a takovy to dojizdeni krizovatek a atd,jinak zatacky a krizovatky jedine motorem). Bubny jsou v klidu.Blok na nej pusobi vysokou teplotou po dlouhou dobu, myslim ze ne tech brzdach by vydrzel.Zkusim uvidim, stejne budu delat extra vzduchovy chlazeni brzd.Majo píše:no je nachylny na teplo
Brandy píše:Kamos to ma na Audi 80 a drzi to dobre.
Hm,mě na bloku drží naprosto perfektně a ani z vejfuku se moc neloupe,teda krom prvního dílu.Majo píše:Hammerite... je nachylny na teplo - napr. z motora - z bloku uplne opraskal.
no len aby sa ti potom na to nelepil sajrajt, v tychto horucavach je to dost lepkave a pomaly to schne. Inac ked si tie blatniky uz ocistil, mohol si ich pred zakladovkou natriet odhrdzovacom, ten sa dostane vsade ako len dratena kefa.Koko Loko píše:Mimochodem, je nějaká rozumná technologie na konzervaci ramen, tyčí řízení a tak. Jsou jakási orezlá, nicmež "zdravě" orezlá, žádné šupinky atd. Přemýšlím, že bych je před zimou postříkal nějakým tím prevítem do dutin, ten by se neměl asi tak moc olupovat.
Farba na radiatory je robena do max. +90 stupnov a hlavne nepotrebuje odolavat vonkajsim vplyvom a mastnote ako je to pri prevadzke motora. To by som ja osobne nedaval.meda.pu píše:no na blok je fajn barva na radiatory, je levna, drzi a delaj se stado barev
hmm no neviem ked olej je ropny produkt, ako to ucinkuje spolu s asfaltom, ale ako vsetci vieme olej na ceste /asfalte/ urcite dobry uzitok nenarobi.Majo píše:ja si na kombiku natieram podvozok radsej sam a stetcom, pekne na jar a v jesen asfaltom, aby to pekne vyzeralo a zaroven dokonale chranilo a na 06ke to zameriavam len na ucinnost, nie na to ako to vyzera a to som striekal pred 1,5 rokom hned po STK, teraz ma STK caka znova a vyzera to stale ako by to bolo robene vcera. Aj ked mi tam montovali LPG nadavali, ci som to striekal den predtym
totiz pouzil som asfalt na opravu stresnych krytin a riedil 1:1 prepalenym olejom. UUUplne super bomba, dokonala ochrana
RESISTIN CAR je urceny na striekanie dutin, to znamena, ze tam nedochadza k oterom ako na naprave, tento prostriedok nevytvrdne, preto je aj nachylnejsi na vonkajsie vplyvy a kamienky na ceste. Takze treba pouzivat prostriedky na to urcene a nie potom zbytocne nieco zatracovat ked to pouzijes na iny ucel.Nulašestka píše:Nechci tě odrazovat,ale s tím jsem příliš spokojen nebyl,je s podivem že nikde v žádné drogerii nemají nic jiného jak toto.Koko Loko píše:MOTIP ML-ANTIROESTHuh!Důrazně nedoporučuji!Po kompletním odrezení jsem s tím měl nastříkanou př.nápravu.No,vydrželo to tři čtvrtě roku a všechno mi zrezlo jako předtím. Pak jsem to vzal dvěmi silnými vrstvami černého Hammeritu.Po roce se to ani nehlo...Koko Loko píše:RESISTIN CAR
Ale měl jsem třeba smůlu,dělej jak myslíš.